Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Viestit - petelius

se öljylähre niin ei vielä löytynyn ostelijoita mutta tarjouksia otetaan vastaan
esmi päälle niin vaihelootasta öljyt siirtyy etuperään ja huohottimesta pihalle
onko kukaan levitellyt tuommoista, kun täyttyy öljystä moinen ???
2.4 syngro mitä vuosimallia ???
poksin softa nurin,uus ohjelma sisään  nyt toimii ;D
säätöservo on kunnossa kun se on testattu eri servolla.potentiometrin tutkiminen jatkuu,mutta kun siitä ottaa johon irti ja käsikaasussa johot paikalla silti kierokset tappiin.jos noihin tulee vika iin eikös se pitäis mennä tyhjänkäynnille.servon toimintaan ei mitään vaikutusta onko virrat päällä tai ei ja liikkuu käsin,testattu irrallaan,mutta silti sammuu avaimesta?
kaasupolkimen potentiometri mitattu,muuttuva vastus.käsikaasu ja jalkapolin irtiollessa testattu,kone heti täysille ja sammuu avaimesta
Koneet, laitteet ja tekniikka / lamborghini
: 26.05.10 - klo:10:51
ei auto vaan traktori sellanen italiaano,jossa sähköllä toimiva kaasupoljin.tuossa poljinsysteemissä on jäänyt sähköinen vaijeri jumiin ja kaasussa on vain kaksi asentoa joko sammuksissa tai täysillä.tuo ei ole joka työhommassa hyvä,elikkä onko kellään hajuakkaan mikä vois olla ???
käet mustana jo vuodesta 54.hmm,kinuski usan kautta vai laatu,siinäpä se ;D
Ja kohtuullisen hyvällä autolla, useimmat....no tuleehan niihin kilometrejä, ja matkavähennyksiä.
suomessahan tuo kateus on monesti pääasia.ottaen huomioon että isännät ajavat ökyautoilla ja saabeilla,ja siitä ei puhuta
tämmöistä avk ehottelee korjattavaksi :o,vielähän ois aikaa vaihtaa lämmenneet sähköjohot
kaikki mikä valmistettu eu ssa sama kuin valmistettu suomessa,itehän ne sotkutuivat moiseen puljuun.hintahan se ratkaisee
Vapaa sana / Vs: Saabeja edelleen
: 20.02.09 - klo:19:44
se on ilmastomuutoksellekin suuri helpotus saabin tekemisen lopettaminen ;D
ja on ollut läheltä piti tilanne navetanpoltto tilanteen suhteen,ei muuta kuin mattoja paalien päälle
meiltäpäin löytyy portteri millä ajettu 800tuhatta ja vielä pata aukasematta.haiase laatu nähty viimeksi pata kesti 70 tuhatta ,no tuolla haiasella ajetu vasta250tuhatta nyt siinä vasta 4kone .portteri jakopää romut miksi kannattaa jättää vaihtamatta vesipumppu kun vaihtoväli 90tuhatta ei mitään järkeä jättää vaihtamatta vespumppua.1.9 vespumppu ei ole jakopäässä mutta  kannattaa silti vaihtaa :o
Sivuja: 1 2 [3] 4 5