Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepu menetti maaseudulla  (Luettu 2878 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Kepu menetti maaseudulla

Tuli katseltua kepun kannatusta täälläpäin: silmiinpistävää oli kepun menetykset maaseudulla, kaupungeissa kato pienempi.

Kepulaisten maatalousministerien "torjuntavoitot" saavat ansaitsemansa palkinnon

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla

Tuli katseltua kepun kannatusta täälläpäin: silmiinpistävää oli kepun menetykset maaseudulla, kaupungeissa kato pienempi.

Kepulaisten maatalousministerien "torjuntavoitot" saavat ansaitsemansa palkinnon

Korkeaoja pääsi kepeesti sentään valtuustoon ja Kokemäellä Keskusta eteni. Mutta naapurissa Huittisissa ei edennyt, edelleen sentään suurin. Mittakaavaharhaa tekee kuntaliitos huomattavasti pienemmän Vampulan kanssa, jossa Keskusta oli kovin vahva. Mitenkä noita nyt vertaisi? Taulukkolaskentaa ei tarvita Persujen menestystä arvioitaessa: yhdestä valtuutetusta neljään! kok sdp vas -1 keskusta -9 ja nyt siis valtuustossa väkeä 9 vähemmän.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22196
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Näissä vaaleissa kaksi suurta häviäjää.

Suurin pudottaja, matti vanhanen, niin monennet vaalitappiot, etteivät synkeimmät vihreänvalkoisten glasien takaa katsovat perusäänestäjät osaa edes laskea niin pitkälle.(jos matematiikan oppimäärä on, jotta nollan jälkeen tulee minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä)

Ja toinen suuri häviäjä on maaseutu.Kuten vaalilaskennan eteneminen todistaa vaalit ratkeavat suurissa kasvukeskuksissa.Aivan varmasti kepu vallan kiimassaan joutuu heivaamaan politiikkaansa entistä enemmän kaupunkilaista miellyyttäkseen, niin paljon ettei maaseudulle näy kuin syvä persereikä.
Ja tuskimpa mtk muuttaa hampaatonta etujenajopolitiikkaansa, kepulien vallankiiman nimissä.Tästä eteenpäin keskustaa äänestävää talonpoikaa viedään nurkan taakse kuin laskiämpäri, yhä kiihtyvämmällä vauhdilla.

Tuskimpa keskusta kovin äänekkäästi on tästäkään eteenpäin vaatimassa kuluttajien ruokalaskun kasvattamista, jotta vaalilupauksissa luvattu maaseudun elintason turvaaminen toteutuisi.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Näissä vaaleissa kaksi suurta häviäjää.

Suurin pudottaja, matti vanhanen, niin monennet vaalitappiot, etteivät synkeimmät vihreänvalkoisten glasien takaa katsovat perusäänestäjät osaa edes laskea niin pitkälle.(jos matematiikan oppimäärä on, jotta nollan jälkeen tulee minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä)

tuo on suoraan kokoomuksen oppikirjasta.
ensin tulen minä ja sit tulee minä ajattelee kokoomuslainen

Ja toinen suuri häviäjä on maaseutu.Kuten vaalilaskennan eteneminen todistaa vaalit ratkeavat suurissa kasvukeskuksissa.Aivan varmasti kepu vallan kiimassaan joutuu heivaamaan politiikkaansa entistä enemmän kaupunkilaista miellyyttäkseen, niin paljon ettei maaseudulle näy kuin syvä persereikä.
Ja tuskimpa mtk muuttaa hampaatonta etujenajopolitiikkaansa, kepulien vallankiiman nimissä.Tästä eteenpäin keskustaa äänestävää talonpoikaa viedään nurkan taakse kuin laskiämpäri, yhä kiihtyvämmällä vauhdilla.

Tuskimpa keskusta kovin äänekkäästi on tästäkään eteenpäin vaatimassa kuluttajien ruokalaskun kasvattamista, jotta vaalilupauksissa luvattu maaseudun elintason turvaaminen toteutuisi.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla

Tuli katseltua kepun kannatusta täälläpäin: silmiinpistävää oli kepun menetykset maaseudulla, kaupungeissa kato pienempi.

Kepulaisten maatalousministerien "torjuntavoitot" saavat ansaitsemansa palkinnon

Korkeaoja pääsi kepeesti sentään valtuustoon ja Kokemäellä Keskusta eteni. Mutta naapurissa Huittisissa ei edennyt, edelleen sentään suurin. Mittakaavaharhaa tekee kuntaliitos huomattavasti pienemmän Vampulan kanssa, jossa Keskusta oli kovin vahva. Mitenkä noita nyt vertaisi? Taulukkolaskentaa ei tarvita Persujen menestystä arvioitaessa: yhdestä valtuutetusta neljään! kok sdp vas -1 keskusta -9 ja nyt siis valtuustossa väkeä 9 vähemmän.

Satakunnassa kepu -3,0%

fiurio

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Kepun kaupunkeihin suunnattu politiikka sai kovasti kynsilleen ja nimenomaan maanseudun
äänestäjiltä,hyvä niin,ehkä heräävät todellisuuteen.
Mutta,se todellinen vaalituloksesta heräävä kysymys:
Mitä kokoomus tekee vaalivoitolla?
Suomeen tulee paljon kovempi taantuma kuin poliitikkojen suulla
on annettu ymmärtää,kuunnelkaapa taloudesta ymmärtävien kannanottoja
 ja myös taantumaa vastaan suunnatut toimet kertovat karua kieltään.
Vaalien jälkeinen aika menee kokoomukselta selittelyyn,
miksi vaalilupaukset jää toteutamatta.
Hiukan sama tilanne kuin Ahon hallituksella,joku muu
aiheutti,mutta syy tuli toimivalle johdolle

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Väsyny mies tuo Vanhanen jo. Ainakin siltä näytti, että veto on vieteristä vähissä. Eiköhän tämä souvi tästä viikon perään asetu.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Kepun kaupunkeihin suunnattu politiikka sai kovasti kynsilleen ja nimenomaan maanseudun
äänestäjiltä,hyvä niin,ehkä heräävät todellisuuteen.
Mutta,se todellinen vaalituloksesta heräävä kysymys:
Mitä kokoomus tekee vaalivoitolla?
Suomeen tulee paljon kovempi taantuma kuin poliitikkojen suulla
on annettu ymmärtää,kuunnelkaapa taloudesta ymmärtävien kannanottoja
 ja myös taantumaa vastaan suunnatut toimet kertovat karua kieltään.
Vaalien jälkeinen aika menee kokoomukselta selittelyyn,
miksi vaalilupaukset jää toteutamatta.
Hiukan sama tilanne kuin Ahon hallituksella,joku muu
aiheutti,mutta syy tuli toimivalle johdolle


erittäin hyvin sanottu mutta tämä viesti ei mene voimakolmikolle päähän.

eli ne ei ymmärrä tästä mitään.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Nyt on nousuhumala, mutta kyllä krapulakin iskee, ei auta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Kepun kaupunkeihin suunnattu politiikka sai kovasti kynsilleen ja nimenomaan maanseudun
äänestäjiltä,hyvä niin,ehkä heräävät todellisuuteen.
Mutta,se todellinen vaalituloksesta heräävä kysymys:
Mitä kokoomus tekee vaalivoitolla?
Suomeen tulee paljon kovempi taantuma kuin poliitikkojen suulla
on annettu ymmärtää,kuunnelkaapa taloudesta ymmärtävien kannanottoja
 ja myös taantumaa vastaan suunnatut toimet kertovat karua kieltään.
Vaalien jälkeinen aika menee kokoomukselta selittelyyn,
miksi vaalilupaukset jää toteutamatta.
Hiukan sama tilanne kuin Ahon hallituksella,joku muu
aiheutti,mutta syy tuli toimivalle johdolle


erittäin hyvin sanottu mutta tämä viesti ei mene voimakolmikolle päähän.

eli ne ei ymmärrä tästä mitään.

Ymmärtää ne= kepu on vaalitappionsa ansainnut

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla

Tuli katseltua kepun kannatusta täälläpäin: silmiinpistävää oli kepun menetykset maaseudulla, kaupungeissa kato pienempi.

Kepulaisten maatalousministerien "torjuntavoitot" saavat ansaitsemansa palkinnon
Miten se nyt taas Talojussukalla heittää,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Kotikunnassasi Keskustan kannatus on liki 40%  ja rukkaspuolueen 21%;D meikäläisen  pitäjässä 31% ja täälläkin rukkaspuolue vasta kolmannella tilalla :o
Eipäs aleta vääristeleen asioita taas.Ja varajäsenen kanssahan  illalla köllähdit petille ;)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepu menetti maaseudulla

Tuli katseltua kepun kannatusta täälläpäin: silmiinpistävää oli kepun menetykset maaseudulla, kaupungeissa kato pienempi.

Kepulaisten maatalousministerien "torjuntavoitot" saavat ansaitsemansa palkinnon
Miten se nyt taas Talojussukalla heittää,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Kotikunnassasi Keskustan kannatus on liki 40%  ja rukkaspuolueen 21%;D meikäläisen  pitäjässä 31% ja täälläkin rukkaspuolue vasta kolmannella tilalla :o
Eipäs aleta vääristeleen asioita taas.Ja varajäsenen kanssahan  illalla köllähdit petille ;)

Kepu meillä -4,1%...vielä kahdeksan vuotta sitten kepulla enemmistö.

Juupajoella kepu  -9,1%

Viimeksi muokattu: 27.10.08 - klo:15:47 kirjoittanut webmaster2L

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Lappilaiset anto kepulle kunnolla selkään, ehkä siirtomaapolitiikka ja pekkarisvuotostelu on tehnyt tehtävänsä ja Kemijärven sellufarssi oli piste iin päälle. Lapissa kepu koki siis suurimman tappionsa ikinä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä niin
Lapissa kepu koki siis suurimman tappionsa ikinä.

Elämää on  ;D  :D  ::)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kepu menetti maaseudulla
Lappilaiset anto kepulle kunnolla selkään, ehkä siirtomaapolitiikka ja pekkarisvuotostelu on tehnyt tehtävänsä ja Kemijärven sellufarssi oli piste iin päälle. Lapissa kepu koki siis suurimman tappionsa ikinä.

nyt aho keskustan pallille niin tuhoutuu koko puolue ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?