Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hajasijoitus  (Luettu 1619 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22177
Hajasijoitus
Kertokaapa vihreävalkoisten glasien takaa yks juttu.

Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

keskustapuolue ei näytä itse esimerkkiä ja siirrä keskustan puoluetoimistoa ja esimerkiksi mtk;n pääkonttoria johonkin hornan tuuttiin vaikka Kuopioon tai Iisalmeen

Miksi ei, vai pelkääkö että joutuisi itse kärsimään omasta politiikastaan.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Hajasijoitus
Kertokaapa vihreävalkoisten glasien takaa yks juttu.

Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

keskustapuolue ei näytä itse esimerkkiä ja siirrä keskustan puoluetoimistoa ja esimerkiksi mtk;n pääkonttoria johonkin hornan tuuttiin vaikka Kuopioon tai Iisalmeen

Miksi ei, vai pelkääkö että joutuisi itse kärsimään omasta politiikastaan.


Klasien takaa, hölmö. Toki eipä AB-alueelta kukaan ole vielä muutenkaan guuhun päässyt.
Poliittinen *****.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3614
Vs: Hajasijoitus
Kertokaapa vihreävalkoisten glasien takaa yks juttu.

Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

keskustapuolue ei näytä itse esimerkkiä ja siirrä keskustan puoluetoimistoa ja esimerkiksi mtk;n pääkonttoria johonkin hornan tuuttiin vaikka Kuopioon tai Iisalmeen

Miksi ei, vai pelkääkö että joutuisi itse kärsimään omasta politiikastaan.



mikäs tuossa sitä kärsimystä aiheuttaa ????

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Hajasijoitus
Kertokaapa vihreävalkoisten glasien takaa yks juttu.

Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

keskustapuolue ei näytä itse esimerkkiä ja siirrä keskustan puoluetoimistoa ja esimerkiksi mtk;n pääkonttoria johonkin hornan tuuttiin vaikka Kuopioon tai Iisalmeen

Miksi ei, vai pelkääkö että joutuisi itse kärsimään omasta politiikastaan.

eikö kannattaisi eemelin mennä uudestaan ala-asteelle ja opetella kirjoittamaan.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22177
Vs: Hajasijoitus
Mitä kohtaa et ymmärtänyt.

Voinhan kirjoittaa hitaammin,yksinkertaisemmin,ymmärrettävämmin ja lyhyemmin.


mtk/keskusta on perseestä ja syvältä. ;D

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5278
Vs: Hajasijoitus
Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

En katsele asiaa P.Väyrysen reaalivihreiden lasien takaa, mutta olemassaoleva hajasijoituspolitiikka vaikuttaa enemmän kuumeenalennuslääkkeeltä kuin sairauden parantamiselta.

Josko oikeasti alettaisiin Suomessakin toteuttaa EU:n läheisyysperiaatetta, jossa asioita pyrittäisiin hoitamaan siellä, missä hallintoalamaisetkin ovat. Keskushallinto on kautta historian hamunnut itselleen tekemistä ns. kentältä.

Jos tätä tekemistä ja papereiden (nykyisin bittien) kierrättämistä keskusviraston kautta vähennettäisiin, niin saatettaisiin huomata, että "kentällä" tarvitaankin lisää tekijöitä ja "ministeriössä" pärjätään vähemmälläkin porukalla. Pohjoisen horisontista katsoen "valtio" on koko ajan systemattisesti vetäytymässä kohti etelän keskuksia; ensin kyliltä, sitten kirkonkylistä ja nyt alkavat muut kaupungitkin kun maakuntien pääkaupungit olla liipasimella, mitä palveluihin tulee.

Monia sivujuonia voisi kertoa, mutta ylläolevan kehityksen poikkiviheltäminen toteuttaisin parhaiten ns. hajasijoituksen motiivina julkituotuja tavoitteita, ei yksittäisten asiantuntijavirastojen ripottelu eteläisen Suomen "ei-liian-kaukana-Helsingistä-olevien" kaupunkien keskustoihin.

Petri

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Hajasijoitus
Mitä kohtaa et ymmärtänyt.

Voinhan kirjoittaa hitaammin,yksinkertaisemmin,ymmärrettävämmin ja lyhyemmin.


mtk/keskusta on perseestä ja syvältä. ;D

no en ymmärrä sinun kepukaunaasi. mistä se on lähtöisin?

voisitko kertoa?
johtuuko se siitä et sulla on vieläkin se lapsuuden ajan ainoa lego-palikka patterin ja seinän välissä? ;D ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Hajasijoitus
Kertokaapa vihreävalkoisten glasien takaa yks juttu.

Tämä erilaisten virastojen ja toimipisteiden hajasijoitus on kepuleille henki ja elämä ja esitetään koko suomen pelastajaksi, mutta MIKSI?

keskustapuolue ei näytä itse esimerkkiä ja siirrä keskustan puoluetoimistoa ja esimerkiksi mtk;n pääkonttoria johonkin hornan tuuttiin vaikka Kuopioon tai Iisalmeen

Miksi ei, vai pelkääkö että joutuisi itse kärsimään omasta politiikastaan.



mikäs tuossa sitä kärsimystä aiheuttaa ????

--Eemelille kärsimystä tuottaa Eetlan kanssa kärsitty erektiokin ;D,kaiken muun lisäksi

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Itseasiassa ajatus on ihan hyvä, harvoin kuule näin järkeviä ehdotuksia Kokoomuslaisten suusta ...
Hyvä paikka olisi Oulu tai Rovaniemi, sieltä on hyvät lentoyhteydet joka puolelle maailmaa.