Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo  (Luettu 1103 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Paavo
"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."






"Kaikki lähti siitä, kun Paavo Väyrynen ryhtyi kaivamaan hautaa Ahon hallitukselle ja imoitti 14. päivänä huhtikuuta 1993  eroavansa ulkoministerin paikalta. Lähtijä uskoi nimittäin, että hän menestyisi paremmin presidentinvaalissa, kun hän sanoutuisi irti hallituksen EY-linjasta.

Hallituskriisi olisi tullut EY-neuvottelujen loppusuoran auetessa erittäin onnettomaan aikaan. Väyrynen ei silti epäröinyt asettaa omaa etuaan maan parhaan edelle"

"Väyrynen oli ulkoministerinä vaikuttanut ratkaisevasti Euroopan unionin jäsenyyshakemuksen jättöön. Hänen vastuullaan  olivat oikeastaan kaikki Suomelle tärkeimmät ja samalla hankalimmat jäsenyysneuvottelujen asiat".

Otteita Keijo K.Kulhan kirjasta "Mahtitalonpoika"  s. 285  Edita, Helsinki 1998

(Kulha on kepu)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
Vs: Paavo
Oih!   sain lukea ihan uutta juttua jota kuunaan ei olisi uskonut olevankaan!           oli mahtavaa saada tietää tuollaista joka ihan painettu kirjaan ja siitä laukien voi saada jopa tietoon!                           kuinkahan paljon on kirjoittuna kaikkea muutakin paskaa jopa omilta esim. kokkareilta?

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Paavo
Oih!   sain lukea ihan uutta juttua jota kuunaan ei olisi uskonut olevankaan!           oli mahtavaa saada tietää tuollaista joka ihan painettu kirjaan ja siitä laukien voi saada jopa tietoon!                           kuinkahan paljon on kirjoittuna kaikkea muutakin paskaa jopa omilta esim. kokkareilta?
Nuo minä-iten jutut on niin hirveen tuoreita. Ihan tältä vuosituhannelta. :)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Paavo
M-I on pelle, kokkaripelle ja aulikki kans  8)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Paavo
M-I on pelle, kokkaripelle ja aulikki kans  8)

Aulis on kyl vähemmän pelle kuin m-i, eemeli tai esmes sinä ;)

Nää muutamat typeryksethän tekeee myyräntyötään koko ajan : minä-itte ja eemeli jyrsii kokoomuslaisia ja lehtimäki persuja. Lievät kepulaisia kaikki :D :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiittää hän...
M-I on pelle, kokkaripelle ja aulikki kans  8)
Aulis on kyl vähemmän pelle kuin m-i, eemeli tai esmes sinä ;)  Nää muutamat typeryksethän tekeee myyräntyötään koko ajan : minä-itte ja eemeli jyrsii kokoomuslaisia ja lehtimäki persuja. Lievät kepulaisia kaikki :D :D :D

Kiittää hän  :)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Paavo
M-I on pelle, kokkaripelle ja aulikki kans  8)

Aulis on kyl vähemmän pelle kuin m-i, eemeli tai esmes sinä ;)

Nää muutamat typeryksethän tekeee myyräntyötään koko ajan : minä-itte ja eemeli jyrsii kokoomuslaisia ja lehtimäki persuja. Lievät kepulaisia kaikki :D :D :D

ei  aatamin  pidä  olla perusässistä  huolissaan  ,,,,jytkyjä  tulee   ja  ne  isonee  ja paranoo  ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 22.01.12 - klo:09:53 kirjoittanut Lehtimäki