Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe lannoitekaupoista  (Luettu 15710 kertaa)

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
lannoitekaupoista
kuinka moni muu on jo siirtynyt belagron tai muiden tuontilannotteiden käyttäjäksi?  Viimeisin niitti oli tämä myyntikielto.  Noh, omapahan taasagriboonukset kauempana. Ostetaan sitte muualta missä ei tarvitse hinnassa maksaa niitä boonuskia vaan saa ne hetietuna.
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: lannoitekaupoista
Aalta tilasin heti ku viljan hinta alko oireilemaan.. tais kannattaa, saa nähä vielä kuin hyvin.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

rt

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: lannoitekaupoista
o/ Cemagrolta ja A-rehulta 8)
jaralaista olen ostanut tasan kaksi säkkiä, yht. 50 kg siis 8)
Eikä ole tarkoitus jatkossakaan ostaa, tosin nuo puutarhalannoitteet Berner luultavasti teettää jatkossakin jaralla...

Eikä ole tarkoitus asioida muissakaan ulkomaan keinottelijoille myydyissä ex-valtionyhtiö monopoleissa: sonera, a-katsastus, fonecta jne.........

edit: Kun kaikki laittaisivat nämä keinottelijoille myydyt firmat boikottiin, niin ne joutuisivat myymään firmat takaisin Suomalaisomistukseen ostohintaa halvemmalla.
Mutta eihän se onnistu kun Suomi on paskahousujen luvattu maa ;D

Viimeksi muokattu: 26.08.10 - klo:12:47 kirjoittanut rt

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: lannoitekaupoista
Samma här.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: lannoitekaupoista
Mä ostan Yaralaista  ;D Tuttuja töissä kaivoksella ja myyntitöissä. Samalla saa tekopyhyyspisteitä kun ostaa tavaraa joka on edes osittain valmistettu Suomessa. Hinnat tasoittuvat vielä.

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: lannoitekaupoista
a-rehulta vimoset 3vuotta..   niilläkö tuli nyt kans "toimitus vaikeuksia"  :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: lannoitekaupoista


Mutta eihän se onnistu kun Suomi on paskahousujen luvattu maa juu paskahousut vikisee ja yara vie kuin litran mittaa,yarat boikotissa tääl ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: lannoitekaupoista
Kaksi vuotta menty Belorin ja Cemagron voimin, hyvin kokemuksin. Takavuosina oli Kemiran starttilantaa ja nyt hiljattain satuin lukea vanhan säkin kyljestä että valmistusmaa Venäjä  :o

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: lannoitekaupoista
Ei haittaa enää lannoiteitten hintojen nousu, pellot luomussa. Pitänee taas tilata tätä masuunikuonaa kun yaralla on näitä "toimitus" vaikeuksia. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: lannoitekaupoista


Mutta eihän se onnistu kun Suomi on paskahousujen luvattu maa juu paskahousut vikisee ja yara vie kuin litran mittaa,yarat boikotissa tääl ;D

taitaa kohta olla taas agrimarketissa yt-neuvottelujen paikka

 :D  , mutta työntekijöiden puolesta  :(

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: lannoitekaupoista
Ehdottomasti, jatkan Yaran boikotointia, niinkuin aikanaan boikotoin jo Kemiraa!
Perkele!
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: lannoitekaupoista
Onko tuo lannoitekaupoi joku Cosmic-Cowboyn velipoika?
Kui mää ain olen paras?

Jompero

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 706
Vs: lannoitekaupoista
Joku on tehnyt Kaupoista lannotetta

Tota niin, sitä riistokapitalisti-jaraa saa kyllä ostaa Oslon pörssistä niin paljon kun perse kestää, kunhan muistaa liputtaa kun omistus rupee meneen 5% yli...

Ihan euroilla minä oon yleensä apulantatarjoukset jonoon laittanu, ei se Yara mulla sen kummemmas boikotis oo. Noh, euroista johtuvista syistä en kyllä oo aikoihin sieltä ostanu kuin pellonmetsityslannosta ja mettän NP1:stä jos sen haluaa poikotikset ajatella

realisti

  • Vieras
Vs: lannoitekaupoista
vanhaa yaralaista varastossa reilu kymppitonni, tänään sain ostettua paikallisesta agri-kaupasta heidän 11 säkin suuruisen nk2 varaston. Vielä piti a-rehulta tilata 20 tonnia typpilannosta varastoon, sitten vielä lietettä lisäksi. Eiköhän näillä ensi kesä mennä yarasta välittämättä.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: lannoitekaupoista
vanhaa yaralaista varastossa reilu kymppitonni, tänään sain ostettua paikallisesta agri-kaupasta heidän 11 säkin suuruisen nk2 varaston. Vielä piti a-rehulta tilata 20 tonnia typpilannosta varastoon, sitten vielä lietettä lisäksi. Eiköhän näillä ensi kesä mennä yarasta välittämättä.


Millainen ala noilla lannoitetaan? Liete on nurmelle parempaa ku yaralainen, ei paljo hinnan nousut ahdista.