Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe voimaa.com yms.  (Luettu 105953 kertaa)

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: voimaa.com yms.
Toi minua ihmetyttää, että jos piirilevy menee selväksi hapettumisen johdosta, että eikö sitä muka ole lakattu. Kyllä yleensä hankalissa olosuhteissa olevaa elektroniikkaa on suojattu tuolla menetelmällä.

Nythän John Deere ilmoitti, että seuraavissa traktorimalleissa luovutaan EGR-kikkailusta ja siirrytään käyttämään kiltisti AdBluta niinkuin kaikki muutkin. Tässä kannattaa nyt olla tosi tarkkana, ettei erehdy ostamaan jotakin välimallin Jontikkaa, joka on hetken päästä hyvin ei toivottu vaihtokones...

Timpalle. Mulla alkaa olla konehallissa jo kaikki muut Agrimarketin myymät tuotteet, enää toi Jonnu puuttuu. En voi taata etteikö sellainenkin sieltä vielä jonain päivänä löydy. Siksi kiinnostaa kovasti Jonnun tuotekehittely. Kyllä osuuskauppa-aate vie aivan kaiken.... ;D
Etkö osaa lukea se tulee siihen DPF:n rinnalle  ;)  Niin kuin muissakin vaikka vielä kehuvatkin ettei ole EGR:ää  ;D

Kohta tarvitaan peräsuolen tuotteetkin kusen kaveriksi.
Kyllä ne rinnan tulee egr ja urea kun tarpeeksi tiukalle päästönormeille mennään. Tähän asti huonoin lienee se vaihtoehto jossa
nyhdetään jäähdyttämätöntä pakokaasua nokkaakselikikkailulla takaisin myllyyn ja vedetään ruikkuenakko myöhäselle.
Halpis Pillari ja Susi diiseli esimerkkeinä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12233
  • Virolaista kiitos!
Vs: voimaa.com yms.
Tuo lienee totta. Tuttu huoltomies on erikoistunut "ennallistamaan" Valmetin nokka-akseleita. Tekee moottoreista sellaisia kuin niiden kuuluukin olla. Voi tosin olla mielenkiintoisia yllätyksiä koneen seuraavalle omistajalle. ::)

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: voimaa.com yms.
Toi minua ihmetyttää, että jos piirilevy menee selväksi hapettumisen johdosta, että eikö sitä muka ole lakattu. Kyllä yleensä hankalissa olosuhteissa olevaa elektroniikkaa on suojattu tuolla menetelmällä.

Tuo on valitettavasti sitä pisnestä. Myydään varaosia. Hyvällä katteella.
Siihen syyllistyy muutki ku Deere.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: voimaa.com yms.
Toi minua ihmetyttää, että jos piirilevy menee selväksi hapettumisen johdosta, että eikö sitä muka ole lakattu. Kyllä yleensä hankalissa olosuhteissa olevaa elektroniikkaa on suojattu tuolla menetelmällä.

Nythän John Deere ilmoitti, että seuraavissa traktorimalleissa luovutaan EGR-kikkailusta ja siirrytään käyttämään kiltisti AdBluta niinkuin kaikki muutkin. Tässä kannattaa nyt olla tosi tarkkana, ettei erehdy ostamaan jotakin välimallin Jontikkaa, joka on hetken päästä hyvin ei toivottu vaihtokones...

Timpalle. Mulla alkaa olla konehallissa jo kaikki muut Agrimarketin myymät tuotteet, enää toi Jonnu puuttuu. En voi taata etteikö sellainenkin sieltä vielä jonain päivänä löydy. Siksi kiinnostaa kovasti Jonnun tuotekehittely. Kyllä osuuskauppa-aate vie aivan kaiken.... ;D
Etkö osaa lukea se tulee siihen DPF:n rinnalle  ;)  Niin kuin muissakin vaikka vielä kehuvatkin ettei ole EGR:ää  ;D

Kohta tarvitaan peräsuolen tuotteetkin kusen kaveriksi.
Kyllä ne rinnan tulee egr ja urea kun tarpeeksi tiukalle päästönormeille mennään. Tähän asti huonoin lienee se vaihtoehto jossa
nyhdetään jäähdyttämätöntä pakokaasua nokkaakselikikkailulla takaisin myllyyn ja vedetään ruikkuenakko myöhäselle.
Halpis Pillari ja Susi diiseli esimerkkeinä.
Ja deutsi ja jonnikka 2-venttiili commonraileillaan  :-X

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: voimaa.com yms.
voimaa.com   ;D  http://www.youtube.com/watch?v=6mavmItHI60

Luulis vituttavan näitä kusiruiskuttajia.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: voimaa.com yms.
Täältä näkys löytyvän apu jontikan EGR sulkuun http://www.findiesel.fi/fi/Uutiset.html

No niin...
Kommentteja, Piedro ja LTR?

Morjesta vaan taas!
Sesonki päällä, eikä meinaa millään revetä kirjoittamaan vaikka mieli tekisi. No Cutanan kannustamana pari rivia... äläpä yllytä hullua!
 
mikä tässä egr-propleemassa on loppujen lopuksi totuus, tankki-auton kuljettajalta kyselin miten hän kokee tuon egr:n olon autossaan ja hän tuumas että ei sitä huomaa kuin käynnistettäessä, silloin vilahtaa savupilven kuva mittaristossa, siinä kaikki mitä hän on joutunu kokemaan reilun 800000 kilometrin matkalla, ei mee polttoainetta enempää kuin edelliselläkään autolla ja samanmoista vetoa tarjoaa.
kuvittelisin että tuosta on jopa hyötyä, moottorihan lämpenee nopeammin kylmällä....

Imusarjaahan nuo karstoittaa.

Aäh.... ensin yks lainaa koko pitkän edellisen viestin... ja toinen... ja vielä kolmaskin...

Mä kyllä luin sen alkuperäisenkin :- (

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Odottaisin Piedrolta kommenttia siihen että miten tuon meidän koneen osalta meinataan Asia saattaa kuntoon? Alunperin en ehkä tehnyt reklaa tarpeeksi nopeesti, mutta nyt jäi pallo teille eikä mitään ole tapahtunut lupailusta huolimatta vaikka huhtikuu oli ja meni.

Väsynyt

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
  • Enemmän nopeasti
Vs: voimaa.com yms.
Ööö... voin olla väärässä mutta eikös jontikan yleisin  ongelma oo egr lauhduttimen puhki palaminen?? eikä niinkään egr venttiilin hapettuminen??

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: voimaa.com yms.
Ööö... voin olla väärässä mutta eikös jontikan yleisin  ongelma oo egr lauhduttimen puhki palaminen?? eikä niinkään egr venttiilin hapettuminen??
Ainakin Deutseissa se on ollut ongelmana... Mutta deutsissa tuo sulkeminen on ilmeisesti helpompaa?? Onnistuu ainakin maahantuojan puolesta  ::)

Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:16:31 kirjoittanut zetor8045

Piedro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
  • Power, without smoke
Vs: voimaa.com yms.
Odottaisin Piedrolta kommenttia siihen että miten tuon meidän koneen osalta meinataan Asia saattaa kuntoon? Alunperin en ehkä tehnyt reklaa tarpeeksi nopeesti, mutta nyt jäi pallo teille eikä mitään ole tapahtunut lupailusta huolimatta vaikka huhtikuu oli ja meni.

Terve Realisti
Mielestäni, en ole kenellekään luvannut valmista ratkaisua asiassa, vähiten huhtikuussa joka on vuoden kiireisin aika tällä rintamalla. Ainoa lupaamani, on selvittää asiaa.

Turhia lupaksia en jakele, enkä turhista höpötä, asiaa ei ole kerrottavaksi niinkauan kuin mitään mullistavaa ei ole selvinnyt. Omalta osaltani saatavilla olevista moottorinohjauksen ohjelmista en ole löytänyt venttiiliin painerajoihin liittyvää tietoa. Siis eroja identtisillä moottoreilla, ja erilaisilla laatikoilla (laatikon paineohjauksella) olevista koneista. Mikkokin (LTR) tuolla totesi tuolla aiemmin samaan suuntaan. 
Yksi jälleenmyyjistämme on MF:n huolto-organisaatiossa töissä ja selvittää sitä asiaa nyt laatikon ohjaukseen ja mekaaniseen puoleen liittyen.

Eli vaikka pukkasit pallon meille, se pyörii, ja on jo pyörinyt tästä ohi, seuraavalle kaverille, joka puolestaan selvittää omalta kohdaltaan mitä asian ympäriltä voi.
Kerron kyllä kun on jotain kerrottavaa.

Esimerkkinä asioiden ratkeamisajoista voinee kertoa VAG:n 1.6TDI - moottorin. Siemens on onnistunut laatimaan siihen sellaisen tarkistussumman algoritmin ettei sitä ole kukaan nyt kohta viidessä vuodessa ratkaissut. Useat työkalut kyllä lukee ja kirjoittaa ko auton moottorinohjausdataa, ongelma on vain siinä että muutetulla ohjelmalla ei moottori enää käynnisty. Sen ohjelman tarkistussumman laskentakaavaa ei ole saatu purettua, eikä kukaan tehtaan miehistä ole sitä vuotanut näihin piireihin. Moottori on ns. miljoonamoottori joita olisi tehdä asti joka nurkalla, ja ratkaisusta olisi moni valmis maksamaan isoja summia. Näitä DTM MF:iä ja vastaavalla tavalla rajoitettuja muita traktoreita tulee varmasti esiin jatkossa enemmän.

Jo Fendtin 9xx sarjan Variot(7.1L Deutz moottoreilla) antavat nykysellään vikakoodin manipuloidusta moottorin ohjauksesta ja menevät alennetun tehon tilaan kun sinne menee sorkkimaan tavanomaisilla ohjelman muutosmenetelmillä.
Terveellisen tehon saaminen niistä moottoreista vei allekirjoittaneelta reilun puolivuotta miettimistä kaikissa mahdollisissa ajankohdissa, ja noin 30-40 penkkivetoo.
Ratkaisua voi verrata kerrostaloasunnon keittöremonttiin, tehdyksi rappukäytävästä käsin, jos ei nyt ihan ovisilmän reiän kautta, niin postiluukusta kuitenkin.
Sama suojaus on muuten käytössä jo myös nykyisissä Fendtin 8xx sarjan SCR koneissa. Lisätehon saaminen suutinkarttamuutoksilla onnistuu niihin kyllä ilman vikakoodeja, mutta se on optimointipuolen pedofiliaa ja poksituninkia se, ja siihen ei pidä kenenkään ryhtyä. Siten tehdyt "optimoinnit" oireilevat näkyvällä savulla ja herkällä lämpenemisellä.   

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: voimaa.com yms.
Odottaisin Piedrolta kommenttia siihen että miten tuon meidän koneen osalta meinataan Asia saattaa kuntoon? Alunperin en ehkä tehnyt reklaa tarpeeksi nopeesti, mutta nyt jäi pallo teille eikä mitään ole tapahtunut lupailusta huolimatta vaikka huhtikuu oli ja meni.

Terve Realisti
Mielestäni, en ole kenellekään luvannut valmista ratkaisua asiassa, vähiten huhtikuussa joka on vuoden kiireisin aika tällä rintamalla. Ainoa lupaamani, on selvittää asiaa.

Turhia lupaksia en jakele, enkä turhista höpötä, asiaa ei ole kerrottavaksi niinkauan kuin mitään mullistavaa ei ole selvinnyt. Omalta osaltani saatavilla olevista moottorinohjauksen ohjelmista en ole löytänyt venttiiliin painerajoihin liittyvää tietoa. Siis eroja identtisillä moottoreilla, ja erilaisilla laatikoilla (laatikon paineohjauksella) olevista koneista. Mikkokin (LTR) tuolla totesi tuolla aiemmin samaan suuntaan. 
Yksi jälleenmyyjistämme on MF:n huolto-organisaatiossa töissä ja selvittää sitä asiaa nyt laatikon ohjaukseen ja mekaaniseen puoleen liittyen.

Eli vaikka pukkasit pallon meille, se pyörii, ja on jo pyörinyt tästä ohi, seuraavalle kaverille, joka puolestaan selvittää omalta kohdaltaan mitä asian ympäriltä voi.
Kerron kyllä kun on jotain kerrottavaa.

Esimerkkinä asioiden ratkeamisajoista voinee kertoa VAG:n 1.6TDI - moottorin. Siemens on onnistunut laatimaan siihen sellaisen tarkistussumman algoritmin ettei sitä ole kukaan nyt kohta viidessä vuodessa ratkaissut. Useat työkalut kyllä lukee ja kirjoittaa ko auton moottorinohjausdataa, ongelma on vain siinä että muutetulla ohjelmalla ei moottori enää käynnisty. Sen ohjelman tarkistussumman laskentakaavaa ei ole saatu purettua, eikä kukaan tehtaan miehistä ole sitä vuotanut näihin piireihin. Moottori on ns. miljoonamoottori joita olisi tehdä asti joka nurkalla, ja ratkaisusta olisi moni valmis maksamaan isoja summia. Näitä DTM MF:iä ja vastaavalla tavalla rajoitettuja muita traktoreita tulee varmasti esiin jatkossa enemmän.

Jo Fendtin 9xx sarjan Variot(7.1L Deutz moottoreilla) antavat nykysellään vikakoodin manipuloidusta moottorin ohjauksesta ja menevät alennetun tehon tilaan kun sinne menee sorkkimaan tavanomaisilla ohjelman muutosmenetelmillä.
Terveellisen tehon saaminen niistä moottoreista vei allekirjoittaneelta reilun puolivuotta miettimistä kaikissa mahdollisissa ajankohdissa, ja noin 30-40 penkkivetoo.
Ratkaisua voi verrata kerrostaloasunnon keittöremonttiin, tehdyksi rappukäytävästä käsin, jos ei nyt ihan ovisilmän reiän kautta, niin postiluukusta kuitenkin.
Sama suojaus on muuten käytössä jo myös nykyisissä Fendtin 8xx sarjan SCR koneissa. Lisätehon saaminen suutinkarttamuutoksilla onnistuu niihin kyllä ilman vikakoodeja, mutta se on optimointipuolen pedofiliaa ja poksituninkia se, ja siihen ei pidä kenenkään ryhtyä. Siten tehdyt "optimoinnit" oireilevat näkyvällä savulla ja herkällä lämpenemisellä.

Sama varmaan koskee ventin 9xx sarjan koneita, jossa on 7,8l scr kone... Mites nämä oikeen deutz-Fahrissa olevat scr koneet sanoo...?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Ööö... voin olla väärässä mutta eikös jontikan yleisin  ongelma oo egr lauhduttimen puhki palaminen?? eikä niinkään egr venttiilin hapettuminen??

 Pitäiskö siellä olla jottain märkää, siellä lauhduttimessa...parin litran puutokset vaivaa tekee, keskimmäisen huoltopartio korjannut lämpiivän jenkin kahdellatoista litralla nestettä...ihanan epäkallista...

+250

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.


Odottaisin Piedrolta kommenttia siihen että miten tuon meidän koneen osalta meinataan Asia saattaa kuntoon? Alunperin en ehkä tehnyt reklaa tarpeeksi nopeesti, mutta nyt jäi pallo teille eikä mitään ole tapahtunut lupailusta huolimatta vaikka huhtikuu oli ja meni.

Terve Realisti
Mielestäni, en ole kenellekään luvannut valmista ratkaisua asiassa, vähiten huhtikuussa joka on vuoden kiireisin aika tällä rintamalla. Ainoa lupaamani, on selvittää asiaa.

Turhia lupaksia en jakele, enkä turhista höpötä, asiaa ei ole kerrottavaksi niinkauan kuin mitään mullistavaa ei ole selvinnyt. Omalta osaltani saatavilla olevista moottorinohjauksen ohjelmista en ole löytänyt venttiiliin painerajoihin liittyvää tietoa. Siis eroja identtisillä moottoreilla, ja erilaisilla laatikoilla (laatikon paineohjauksella) olevista koneista. Mikkokin (LTR) tuolla totesi tuolla aiemmin samaan suuntaan. 
Yksi jälleenmyyjistämme on MF:n huolto-organisaatiossa töissä ja selvittää sitä asiaa nyt laatikon ohjaukseen ja mekaaniseen puoleen liittyen.

Eli vaikka pukkasit pallon meille, se pyörii, ja on jo pyörinyt tästä ohi, seuraavalle kaverille, joka puolestaan selvittää omalta kohdaltaan mitä asian ympäriltä voi.
Kerron kyllä kun on jotain kerrottavaa.
/quote]
Nyt alkaa minun osaltani passata voimaa.comin VALEHTELU, sanoit selvällä suomen kielellä asian näin kuten se minun muistiinpanoissa kalenterissa lukee: yritetään tehdä asialle jotain ja löytää jonkinlainen ratkaisu, mikko tulee ENNEN kevättyö- sesonkia testaamaan konetta ja ohjelmaa. Kyselit vielä senkin että minne saakka kone on jouten, sillä hommassa voi mennä jonkin aikaa. Jos tämä ei onnistu niin pyritään korvaamaan vahinko jotenkin muuten -> tässä kohtaa puhelit mahdollisesta john deeren ohjelmoinnista jos mf:ää ei saada pelaamaan.
Eli varoituksen sana muille, älkää ostako mitään voimaa.com:lta Ei mitään vastinetta rahalle! Ja sitten uhkailemalla ette tule saamaan minua poistamaan tätä viestiä!

Moro vaan.
Kyllä sama on noissa uudemmissa sinikorkkisissa 7.8l Fendteissä. Sinikorkkista Deutsia en ole vielä päässyt lukemaan. Sitä en osaa kommentoida.

Realistille tarkennus
, kun puhun ratkaisusta tuossa MF asiassa, uskoin sinun kysyneen nimenomaan teknistä ratkaisua siihen millä nuo koneet saadaan toimimaan korkeammalla teholla, sen löytämiseen en ole antanut päivämäärää.
 
Se mitä tulee viimekesänä tilaamanne työn ja edustamani yhtiön välillä, siihen asiaan, kaikkineen, huolimatta 8 kk reklamaatioviiveestä mikään ei ole muuttunut, siihen löydetään varmasti ratkaisu sitä niin halutessasi.

Ne kokeet mistä puhuin, tehtiin, minusta riippumattomista syistä naapurikunnassa toisella, vastaavan järjestelmän sisältävällä koneella ja niistä voi lukea aiemmin tässä keskustelussa. Samoja kokeita ei ollut tarvetta tehdä enää uudestaan teidän koneella.

Heti testien jälkeen Mikko R:n penkki menikin kuukaudeksi telakalle huoltoon ja sillä ei ole tehty sen takia hetkeen mitään.

Kuten alusta asti ainakin tässä topiikissa, tyylisi kommunikoida on mieluummin negatiivinen, meitä kohtaan julkinen parjaaminen ja vielä valehtelijaksi leimaaminen. Se sattuu sieluun, kun niin ei ole tehty, eikä tulla tekemään. Tuon tyylinen kirjoittelu varmaan edistää huomattavasti omaa kauppaasi pidemmän päälle. Kannustat uhkailuunkin. Sekin vielä.

Näiden forumeiden lukijat ja kirjoittelijat ovat valtaosin fiksua porukkaa, ja osaavat kyllä muodostaa käsityksen eri tahojen tahtotilasta hyvinkin pienistä vinkeistä. Herne nenässä heiluen tahtoo tulla vahinkoja.
Jotta koneeseen ei ole laitettu,mitä on myyty.Ja asiakkaan pitäis fiksusti pitää pääkiinni :o :o :o :o

Hulta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: voimaa.com yms.
Toi minua ihmetyttää, että jos piirilevy menee selväksi hapettumisen johdosta, että eikö sitä muka ole lakattu. Kyllä yleensä hankalissa olosuhteissa olevaa elektroniikkaa on suojattu tuolla menetelmällä.

Nythän John Deere ilmoitti, että seuraavissa traktorimalleissa luovutaan EGR-kikkailusta ja siirrytään käyttämään kiltisti AdBluta niinkuin kaikki muutkin. Tässä kannattaa nyt olla tosi tarkkana, ettei erehdy ostamaan jotakin välimallin Jontikkaa, joka on hetken päästä hyvin ei toivottu vaihtokones...

Timpalle. Mulla alkaa olla konehallissa jo kaikki muut Agrimarketin myymät tuotteet, enää toi Jonnu puuttuu. En voi taata etteikö sellainenkin sieltä vielä jonain päivänä löydy. Siksi kiinnostaa kovasti Jonnun tuotekehittely. Kyllä osuuskauppa-aate vie aivan kaiken.... ;D
Etkö osaa lukea se tulee siihen DPF:n rinnalle  ;)  Niin kuin muissakin vaikka vielä kehuvatkin ettei ole EGR:ää  ;D

Kohta tarvitaan peräsuolen tuotteetkin kusen kaveriksi.
Kyllä ne rinnan tulee egr ja urea kun tarpeeksi tiukalle päästönormeille mennään. Tähän asti huonoin lienee se vaihtoehto jossa
nyhdetään jäähdyttämätöntä pakokaasua nokkaakselikikkailulla takaisin myllyyn ja vedetään ruikkuenakko myöhäselle.
Halpis Pillari ja Susi diiseli esimerkkeinä.




Onkos totta mitä eräs huoltomies sanoi,et nyykkärissä olis kanas tuolla "nokkaakselikikkailulla" toteutettu egr?

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: voimaa.com yms.


Odottaisin Piedrolta kommenttia siihen että miten tuon meidän koneen osalta meinataan Asia saattaa kuntoon? Alunperin en ehkä tehnyt reklaa tarpeeksi nopeesti, mutta nyt jäi pallo teille eikä mitään ole tapahtunut lupailusta huolimatta vaikka huhtikuu oli ja meni.

Terve Realisti
Mielestäni, en ole kenellekään luvannut valmista ratkaisua asiassa, vähiten huhtikuussa joka on vuoden kiireisin aika tällä rintamalla. Ainoa lupaamani, on selvittää asiaa.

Turhia lupaksia en jakele, enkä turhista höpötä, asiaa ei ole kerrottavaksi niinkauan kuin mitään mullistavaa ei ole selvinnyt. Omalta osaltani saatavilla olevista moottorinohjauksen ohjelmista en ole löytänyt venttiiliin painerajoihin liittyvää tietoa. Siis eroja identtisillä moottoreilla, ja erilaisilla laatikoilla (laatikon paineohjauksella) olevista koneista. Mikkokin (LTR) tuolla totesi tuolla aiemmin samaan suuntaan. 
Yksi jälleenmyyjistämme on MF:n huolto-organisaatiossa töissä ja selvittää sitä asiaa nyt laatikon ohjaukseen ja mekaaniseen puoleen liittyen.

Eli vaikka pukkasit pallon meille, se pyörii, ja on jo pyörinyt tästä ohi, seuraavalle kaverille, joka puolestaan selvittää omalta kohdaltaan mitä asian ympäriltä voi.
Kerron kyllä kun on jotain kerrottavaa.
/quote]
Nyt alkaa minun osaltani passata voimaa.comin VALEHTELU, sanoit selvällä suomen kielellä asian näin kuten se minun muistiinpanoissa kalenterissa lukee: yritetään tehdä asialle jotain ja löytää jonkinlainen ratkaisu, mikko tulee ENNEN kevättyö- sesonkia testaamaan konetta ja ohjelmaa. Kyselit vielä senkin että minne saakka kone on jouten, sillä hommassa voi mennä jonkin aikaa. Jos tämä ei onnistu niin pyritään korvaamaan vahinko jotenkin muuten -> tässä kohtaa puhelit mahdollisesta john deeren ohjelmoinnista jos mf:ää ei saada pelaamaan.
Eli varoituksen sana muille, älkää ostako mitään voimaa.com:lta Ei mitään vastinetta rahalle! Ja sitten uhkailemalla ette tule saamaan minua poistamaan tätä viestiä!

Moro vaan.
Kyllä sama on noissa uudemmissa sinikorkkisissa 7.8l Fendteissä. Sinikorkkista Deutsia en ole vielä päässyt lukemaan. Sitä en osaa kommentoida.

Realistille tarkennus
, kun puhun ratkaisusta tuossa MF asiassa, uskoin sinun kysyneen nimenomaan teknistä ratkaisua siihen millä nuo koneet saadaan toimimaan korkeammalla teholla, sen löytämiseen en ole antanut päivämäärää.
 
Se mitä tulee viimekesänä tilaamanne työn ja edustamani yhtiön välillä, siihen asiaan, kaikkineen, huolimatta 8 kk reklamaatioviiveestä mikään ei ole muuttunut, siihen löydetään varmasti ratkaisu sitä niin halutessasi.

Ne kokeet mistä puhuin, tehtiin, minusta riippumattomista syistä naapurikunnassa toisella, vastaavan järjestelmän sisältävällä koneella ja niistä voi lukea aiemmin tässä keskustelussa. Samoja kokeita ei ollut tarvetta tehdä enää uudestaan teidän koneella.

Heti testien jälkeen Mikko R:n penkki menikin kuukaudeksi telakalle huoltoon ja sillä ei ole tehty sen takia hetkeen mitään.

Kuten alusta asti ainakin tässä topiikissa, tyylisi kommunikoida on mieluummin negatiivinen, meitä kohtaan julkinen parjaaminen ja vielä valehtelijaksi leimaaminen. Se sattuu sieluun, kun niin ei ole tehty, eikä tulla tekemään. Tuon tyylinen kirjoittelu varmaan edistää huomattavasti omaa kauppaasi pidemmän päälle. Kannustat uhkailuunkin. Sekin vielä.

Näiden forumeiden lukijat ja kirjoittelijat ovat valtaosin fiksua porukkaa, ja osaavat kyllä muodostaa käsityksen eri tahojen tahtotilasta hyvinkin pienistä vinkeistä. Herne nenässä heiluen tahtoo tulla vahinkoja.


Täs topicissa on ollu nyt niin kaikenlaista, niin mua lähinnä kiinnostaa, että oletteko saneet yhteenkään dtm ferguun onnistuneesti lisättyä voimaa? tarkoitan tuolla hevosvoima määrällä 30-50hv lisää... Vai onko kaikilla dtm koneilla ollu sama kohtalo?