Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe dynä vt kuskit huom !  (Luettu 4652 kertaa)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
dynä vt kuskit huom !
jos tuntuu jalkaasussa, että on liika iso pelivara niin kalibroi pienemmäksi.

 ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä ,uudestaan 5sek voa katkaisijaa ja se on siinä .voi tehä vaikka on off kaasun . tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla.
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt kuskit huom !
jos tuntuu jalkaasussa, että on liika iso pelivara niin kalibroi pienemmäksi.

 ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä ,uudestaan 5sek voa katkaisijaa ja se on siinä .voi tehä vaikka on off kaasun . tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla.

***Sama ohje 6400 massikkaan. Paitti että täytyy painaa samaan aikaan nelivedon ja lukon katkaisijaa.


***Massikan YLIVVOIMMAA!
Kui mää ain olen paras?

malanko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
Vs: dynä vt kuskit huom !
"tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla."
[/quote]


Hyvin polkaistu!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: dynä vt kuskit huom !
kannattais varmaan harkita jotain kuntosalia jossei enää kaasupoljintakaan käyttää kunnolla :D

articla

  • Vieras
Vs: dynä vt kuskit huom !
jos tuntuu jalkaasussa, että on liika iso pelivara niin kalibroi pienemmäksi.

 ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä ,uudestaan 5sek voa katkaisijaa ja se on siinä .voi tehä vaikka on off kaasun . tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla.

Katoppas! Näppärä homma.
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.
Totta se tuo MF:n kalibrointi  on kuitenkin näppärämpi. :-* 

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: dynä vt kuskit huom !
jos tuntuu jalkaasussa, että on liika iso pelivara niin kalibroi pienemmäksi.

 ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä ,uudestaan 5sek voa katkaisijaa ja se on siinä .voi tehä vaikka on off kaasun . tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla.

Katoppas! Näppärä homma.
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.
Totta se tuo MF:n kalibrointi  on kuitenkin näppärämpi. :-* 

Touché..  :)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt kuskit huom !
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.


***DynaVt:ssä on ihan samanlainen toiminto. Paitti, että esivalintoja voi olla kaksi.

 ;D ;D ;D :-* :-*
Kui mää ain olen paras?

articla

  • Vieras
Vs: dynä vt kuskit huom !
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.


***DynaVt:ssä on ihan samanlainen toiminto. Paitti, että esivalintoja voi olla kaksi.

 ;D ;D ;D :-* :-*

Sehän mukavaa. :)
Deutzissa pikavalintoja maks.ajonopeudelle on 5km/h, 10km/h(joka on oletuksena aina kun käynnistää koneen), 20km/h ja 50km/h.
Näiden väliin jäävät nopeudet voi säätää myös käyttöön 1 km/h välein powercom kahvalla. Pienin valittavissa oleva maksiminopeus ajopoljin(kaasu) pohjassa oli muistaakseni 470 metriä/h ja siitä 500 metriä/h välein tuohon em. 5km/h. Tästä ylöspäin sitten niillä 1km/h harppauksilla.
Harvoin tosin tarvitsee säätää jollekin muulle maks.nopeudelle kuin noille pikavalinnoille 5, 10, 20, 50 km/h. Kai nuo tarkemmat säädöt on tarkoitettu johonkin erikoisviljelytyöhön.
Nuo esivalinnat toimii myös voa-käytössä, jossa ne ovatkin mielestäni parhaimmillaan. Saa aina polkaista polkimen huoletta lattiaan kun tietää ettei pääse nopeammin kuin esivalittu arvo on.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt kuskit huom !
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.


***DynaVt:ssä on ihan samanlainen toiminto. Paitti, että esivalintoja voi olla kaksi.

 ;D ;D ;D :-* :-*

Sehän mukavaa. :)
Deutzissa pikavalintoja maks.ajonopeudelle on 5km/h, 10km/h(joka on oletuksena aina kun käynnistää koneen), 20km/h ja 50km/h.
Näiden väliin jäävät nopeudet voi säätää myös käyttöön 1 km/h välein powercom kahvalla. Pienin valittavissa oleva maksiminopeus ajopoljin(kaasu) pohjassa oli muistaakseni 470 metriä/h ja siitä 500 metriä/h välein tuohon em. 5km/h. Tästä ylöspäin sitten niillä 1km/h harppauksilla.
Harvoin tosin tarvitsee säätää jollekin muulle maks.nopeudelle kuin noille pikavalinnoille 5, 10, 20, 50 km/h. Kai nuo tarkemmat säädöt on tarkoitettu johonkin erikoisviljelytyöhön.
Nuo esivalinnat toimii myös voa-käytössä, jossa ne ovatkin mielestäni parhaimmillaan. Saa aina polkaista polkimen huoletta lattiaan kun tietää ettei pääse nopeammin kuin esivalittu arvo on.

Ja esim. 135 heppaisen ttv:n hinta oli?
Kui mää ain olen paras?

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Vs: dynä vt kuskit huom !
"Ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä"

***Sama ohje 6400 massikkaan. Paitti että täytyy painaa samaan aikaan nelivedon ja lukon katkaisijaa.

Vaati melkeinpä pianonsoittotaitoisen kaverin, montako nappia tosta jo tulee yhtäaikaa painettavaksi..... :-\
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

articla

  • Vieras
Vs: dynä vt kuskit huom !
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.


***DynaVt:ssä on ihan samanlainen toiminto. Paitti, että esivalintoja voi olla kaksi.

 ;D ;D ;D :-* :-*

Sehän mukavaa. :)
Deutzissa pikavalintoja maks.ajonopeudelle on 5km/h, 10km/h(joka on oletuksena aina kun käynnistää koneen), 20km/h ja 50km/h.
Näiden väliin jäävät nopeudet voi säätää myös käyttöön 1 km/h välein powercom kahvalla. Pienin valittavissa oleva maksiminopeus ajopoljin(kaasu) pohjassa oli muistaakseni 470 metriä/h ja siitä 500 metriä/h välein tuohon em. 5km/h. Tästä ylöspäin sitten niillä 1km/h harppauksilla.
Harvoin tosin tarvitsee säätää jollekin muulle maks.nopeudelle kuin noille pikavalinnoille 5, 10, 20, 50 km/h. Kai nuo tarkemmat säädöt on tarkoitettu johonkin erikoisviljelytyöhön.
Nuo esivalinnat toimii myös voa-käytössä, jossa ne ovatkin mielestäni parhaimmillaan. Saa aina polkaista polkimen huoletta lattiaan kun tietää ettei pääse nopeammin kuin esivalittu arvo on.

Ja esim. 135 heppaisen ttv:n hinta oli?

En tiennytkään tuon tehoista TTV:tä olevan.
Mallissa 1160 ainakin lupasivat olevan n.160 hp, olikohan vielä sillä paremmin DIN:ä vastaavalla normilla, ECE:köhän se sitten oli.
Ja listahintahan sillä oli 94 th eur.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt kuskit huom !
Deutz TTV:ssä ajo-(=kaasu)polkimen liike kalibroituu aina automaattisesti koko liikeradalle esivalitun maksimiajonopeuden mukaan. Aina on sopivan herkällä.


***DynaVt:ssä on ihan samanlainen toiminto. Paitti, että esivalintoja voi olla kaksi.

 ;D ;D ;D :-* :-*

Sehän mukavaa. :)
Deutzissa pikavalintoja maks.ajonopeudelle on 5km/h, 10km/h(joka on oletuksena aina kun käynnistää koneen), 20km/h ja 50km/h.
Näiden väliin jäävät nopeudet voi säätää myös käyttöön 1 km/h välein powercom kahvalla. Pienin valittavissa oleva maksiminopeus ajopoljin(kaasu) pohjassa oli muistaakseni 470 metriä/h ja siitä 500 metriä/h välein tuohon em. 5km/h. Tästä ylöspäin sitten niillä 1km/h harppauksilla.
Harvoin tosin tarvitsee säätää jollekin muulle maks.nopeudelle kuin noille pikavalinnoille 5, 10, 20, 50 km/h. Kai nuo tarkemmat säädöt on tarkoitettu johonkin erikoisviljelytyöhön.
Nuo esivalinnat toimii myös voa-käytössä, jossa ne ovatkin mielestäni parhaimmillaan. Saa aina polkaista polkimen huoletta lattiaan kun tietää ettei pääse nopeammin kuin esivalittu arvo on.

Ja esim. 135 heppaisen ttv:n hinta oli?

En tiennytkään tuon tehoista TTV:tä olevan.
Mallissa 1160 ainakin lupasivat olevan n.160 hp, olikohan vielä sillä paremmin DIN:ä vastaavalla normilla, ECE:köhän se sitten oli.
Ja listahintahan sillä oli 94 th eur.

Pikku myönnytys TTV:n portaallisuudelle. Ei paha hinta.
Kui mää ain olen paras?

andie

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
Vs: dynä vt kuskit huom !
jos tuntuu jalkaasussa, että on liika iso pelivara niin kalibroi pienemmäksi.

 ensin käyntiin normaalisti sitteen jalkaasu sellaiseen asentoon mistä haluaa kierrosten lähtevän nousuun 5sekuntia voimanotonkatkaisijaa pitää pohjassa kuuluu piippaus sen jälkeen kaasupoljin siihen asentoon missä haluaa et kierrokset täysillä ,uudestaan 5sek voa katkaisijaa ja se on siinä .voi tehä vaikka on off kaasun . tää onnistuu muissaki merkeissä lyhentämällä tai jatkamalla kaasupolkimen vartta aina tilanteen mukaan pajalla.

***Sama ohje 6400 massikkaan. Paitti että täytyy painaa samaan aikaan nelivedon ja lukon katkaisijaa.


***Massikan YLIVVOIMMAA!

Kokeilin tänään tuota vinkkiä 6470:ssä ja kyllä se tosiaan toimii. Mitähän kaikkea muita ohjelmointijuttuja lieneekään?