Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Willijamin mekkohommat  (Luettu 2922 kertaa)

(O)

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat
Mahtoiko tuolla hovissa olla yhtä ensiluokkaista poi'itusapua.Aikoinaan kun vielä olin kuvioisa mukana monesti nuo sorkat oli mutkalla jos ei poikiminen edennyt.Ja mielellään avustin koska vasiakn eloonjäänti on usein avustuksesta kiinni................noooooooooo ne on nyt ohi mun osaltani mutta elän muistoissa joskus. :'( :'( :'(

Köntys

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat
Mahtoiko tuolla hovissa olla yhtä ensiluokkaista poi'itusapua.Aikoinaan kun vielä olin kuvioisa mukana monesti nuo sorkat oli mutkalla jos ei poikiminen edennyt.Ja mielellään avustin koska vasiakn eloonjäänti on usein avustuksesta kiinni................noooooooooo ne on nyt ohi mun osaltani mutta elän muistoissa joskus. :'( :'( :'(

Toi oli varmaan ajalta ennen moniraajahalvausta  ::)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Willijamin mekkohommat
eipä haettoa heleppo Katariinelläkkää, se Willijami oli jo hakenu kottiin. Oesikko tiskivuori kasvanu, vae aamulypyllekkö tuoota...
Elämä on parasta kometiijjaa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat
eipä haettoa heleppo Katariinelläkkää, se Willijami oli jo hakenu kottiin. Oesikko tiskivuori kasvanu, vae aamulypyllekkö tuoota...
Vaan jos laittavat jo uuden alulle.. ::)

Köntys

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat

Kait nyt edes Saulia ja Jenniä kummiksi pyytävät  :)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat

Kait nyt edes Saulia ja Jenniä kummiksi pyytävät  :)
Taitaa olla paree, että minä laitan pyynnön presidentin kansliaan tuolle vasikalle kummiksi, kun eihän ne kuninkaalliset tavallisia kuolevaisia ota lapselleen kummiksi... Jennihän tykkää elukoista..vois,vaikka tulla vasikkaa kattomaan ja antaa sille lupauksen, ettei iso paha susi syö sitä laitumella. ;D

Köntys

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat

Kait nyt edes Saulia ja Jenniä kummiksi pyytävät  :)
Taitaa olla paree, että minä laitan pyynnön presidentin kansliaan tuolle vasikalle kummiksi, kun eihän ne kuninkaalliset tavallisia kuolevaisia ota lapselleen kummiksi... Jennihän tykkää elukoista..vois,vaikka tulla vasikkaa kattomaan ja antaa sille lupauksen, ettei iso paha susi syö sitä laitumella. ;D

Kuinkas ne varpajaiset, tai sorkkajaiset, ookko unohtanut  ???

navettapiika

  • Vieras
Vs: Willijamin mekkohommat

Kait nyt edes Saulia ja Jenniä kummiksi pyytävät  :)
Taitaa olla paree, että minä laitan pyynnön presidentin kansliaan tuolle vasikalle kummiksi, kun eihän ne kuninkaalliset tavallisia kuolevaisia ota lapselleen kummiksi... Jennihän tykkää elukoista..vois,vaikka tulla vasikkaa kattomaan ja antaa sille lupauksen, ettei iso paha susi syö sitä laitumella. ;D

Kuinkas ne varpajaiset, tai sorkkajaiset, ookko unohtanut  ???
Enpä tietenkään.. huomenna.. ;)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8372
Vs: Willijamin mekkohommat
Wiljamikin on sekatyömies.  ;)
Mystinen kesälaatumies

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Willijamin mekkohommat
eipä haettoa heleppo Katariinelläkkää, se Willijami oli jo hakenu kottiin. Oesikko tiskivuori kasvanu, vae aamulypyllekkö tuoota...
Vaan jos laittavat jo uuden alulle.. ::)

meijjänkylällä se on rekoorti tuossae lajissa, sillä jolla oli se yli kakskytä tenavaa. Sanovat laettaneen akkasa uuvvestaan tiineeksi jo laetoksella
Elämä on parasta kometiijjaa