Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agco  (Luettu 2772 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Agco
EU määräsi jäsenyyden alussa AB-alueelle maksettavaksi korotetut investointituet, MTK  junttasi ne heti pois. Net olivat vastine C-alueen korkeille tulotuille, niihin ei tietenkään koskettu.

Eipä täällä siis ostella suolahtelaisia.

Sikapuoli kaipaiski vähän lisää investointitukia  8)
Saatas tuotanto nousuun  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: Agco
veetillä on erittäin kuuluisa ford 6600 ja sitte joku  ts nyykkäri, poseeraa kyllä lehdissä valtran paita päällä...kuulemma ;) ;D 8) ::)

Ei ollu täällä ainaskaan. Olisi mä nähny? http://www.tractorpulling.fi/?sivu=kilpailukalenteri&action=results&kilpailuid=84



No näitkös minut?  Minä olin siellä....

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Agco
Takkulalle tuli viimeinkin "noutaja" EU-vaaleissa.
Mites Ollille kävi. Joku tais vaan uhota, että Olli ei pääse mepiksi :) Vesilahdellakin sai toiseksi eniten ääniä. :D

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Agco
Takkulalle tuli viimeinkin "noutaja" EU-vaaleissa.
Mites Ollille kävi. Joku tais vaan uhota, että Olli ei pääse mepiksi :) Vesilahdellakin sai toiseksi eniten ääniä. :D

Täällä pähkäiltiin, että Ollista on vähemmän harmia  tavallisena riviMEPinä Brysselissä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Agco
Viimeinen vuosi etenkin suomalaisessa maatalouskonekysynnässä on ollut erittäin vaikea. Poliittiset päätökset ovat koko maatalousalaa kohtaan olleet sellaisia, että tämä on vasta alkua. AgcoPowerin tuotteita on toki muissakin koneissa, mutta tuo vähennys on kokonaan maatalouden vähentyneen kysynnän aiheuttamaa.

Maajussit haluaa katsoa ensin sen, miten tässä tukipolitiikassa oikein käy, siksi investoinnit on matalalla  :o
Sehän on ihan järkevää näissä olosuhteissa  8)
Kyllä se on Tuottajhinta mikä laittaa katsomaan et kannattaako . Kulut nousee liikevaihto ei .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .