Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Galluppia  (Luettu 12297 kertaa)

KT

  • Vieras
Galluppia
Vanhassa agronetissa oli joskus kysely agronettilaisten iästä.

Uusitaanpas kysymys eli kuinkas paljon on ikää kertynyt ?
 
Lisäkysymys: tienaatko leipäs maanviljelyllä vai muuten höpiset täällä ?

Ja vielä lisäkysymys: mistä päin suomen maata ?

Ite olen kohta nelivitonen  ja olen entinen tissin(lehmän)koittaja, mutta nyt tienaan leipäni maatalouden piiristä välillisesti. Idästä olen.

Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:09:24 kirjoittanut KT

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3614
Vs: Galluppia
 olen entinen tissin(lehmän)koittaja, mutta nyt tienaan leipäni maatalouden piiristä.

[/quote]




Tuollein sanottuna tuo kuulostaa hassulta  ;D

Ite oon neljäkasi ja maatalouteen liittyy miunkin toimeentulo


KT

  • Vieras
Vs: Galluppia
olen entinen tissin(lehmän)koittaja, mutta nyt tienaan leipäni maatalouden piiristä.





Tuollein sanottuna tuo kuulostaa hassulta  ;D

Ite oon neljäkasi ja maatalouteen liittyy miunkin toimeentulo



[/quote]
välillisesti jäi pois

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Galluppia
36v palkansaaja.Viljanviljely sitten kun aika koittaa.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Galluppia
36 v maidontuottaja ja tulevaisuudessa ehkä myös viljanviljelijä !

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Galluppia
Vanhassa agronetissa oli joskus kysely agronettilaisten iästä.
Uusitaanpas kysymys eli kuinkas paljon on ikää kertynyt ?
Lisäkysymys: tienaatko leipäs maanviljelyllä vai muuten höpiset täällä ?
Ite olen kohta nelivitonen  ja olen entinen tissin(lehmän)koittaja, mutta nyt tienaan leipäni maatalouden piiristä välillisesti.

41 vee (-66) ja käyn tilan ulkopuolella työssä kolme päivää viikosta. Emäntä koittaa lehmien tissit.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7095
Vs: Galluppia
Kolmekymppinen,vastikään tissin(lehmän) koitosta luopunut viljanviljelijä/metsätilallinen täpinöitsijä :) Täytyy myöntää että ainakin toistaiseksi olo on kuin voittajalla,eka joulu takana ilman pskan hajua(navetalta) ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

KT

  • Vieras
Vs: Galluppia
Kolmekymppinen,vastikään tissin(lehmän) koitosta luopunut viljanviljelijä/metsätilallinen täpinöitsijä :) Täytyy myöntää että ainakin toistaiseksi olo on kuin voittajalla,eka joulu takana ilman pskan hajua(navetalta) ;D
Mulla tulee vuoden alusta 18 vuotta lehmien hävityksestä, enkä oo kyllä kaipaillu hirveesti.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Galluppia
Mä olen vielä hetken 31 vuotias, reilun viisi vuotta omiin nimiin tilaa pyörittänyt maidontuottaja. Joulu oli yhtä pskan hajuinen kuin kaikki muutkin päivät  ;D. Niin ja asuinpaikka on Talojussin suosikki maakunta etelä-pohojammaa, turvakenkäpitäjä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1579
Vs: Galluppia
Pari vuotta täs vielä ollaan nuoren viljelijän tuella... :P

Lehmuja on vielä...ensi vuoden.. ::)
 

KT

  • Vieras
Vs: Galluppia
Mä olen vielä hetken 31 vuotias, reilun viisi vuotta omiin nimiin tilaa pyörittänyt maidontuottaja. Joulu oli yhtä pskan hajuinen kuin kaikki muutkin päivät  ;D. Niin ja asuinpaikka on Talojussin suosikki maakunta etelä-pohojammaa, turvakenkäpitäjä.
En yhtää väheksy niitä, jotka jaksavat pyöriä lehmien ja yleensä eläinten kanssa. Hattua nostan. Itse lopetin olosuhteiden pakosta. Liian pieni tila/navetta ja kun oli muualla työpaikka jo olemassa.

Jesse

  • Vieras
Vs: Galluppia
Mä olen vielä hetken 31 vuotias, reilun viisi vuotta omiin nimiin tilaa pyörittänyt maidontuottaja. Joulu oli yhtä pskan hajuinen kuin kaikki muutkin päivät  ;D. Niin ja asuinpaikka on Talojussin suosikki maakunta etelä-pohojammaa, turvakenkäpitäjä.

Melekeen krannista 50 ja vähä päälle, viimeset emakot odottelee pysäkillä lontoonbussia.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Galluppia
38 vuotta, Villistä Ijästä. Vielähän tuo maitoautokki on käynynä. Verottajan mielestä yhistetty kasvi-ja kotielläintallous, ja omissa rekisterilöissäkkii on vielä pitänä.....Kun suunsoitolla ei elä vielä, on pakko höpistä tiällä....

Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:11:26 kirjoittanut Loordi Fordson

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Galluppia
Vanhassa agronetissa oli joskus kysely agronettilaisten iästä.

Uusitaanpas kysymys eli kuinkas paljon on ikää kertynyt ?
 
Lisäkysymys: tienaatko leipäs maanviljelyllä vai muuten höpiset täällä ?

Ja vielä lisäkysymys: mistä päin suomen maata ?

Ite olen kohta nelivitonen  ja olen entinen tissin(lehmän)koittaja, mutta nyt tienaan leipäni maatalouden piiristä välillisesti. Idästä olen.


  Nuo tiedot vois kyllä jokainen päivittää profiiliin.

gonemies

  • Vieras
Vs: Galluppia
43 v ja lihasianpito just loppunut.

Viljanviljelyyn rajoittunee maatalouden toimet lähitulevaisuudessä.Metsässä on tekemistä.mutta sehän ei liity mitenkään maatalouteen niinkuin hyvin tiedätte.