Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Galluppia  (Luettu 12298 kertaa)

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Galluppia
Tämähän menee ihan laskemiseksi syntynyt vuona 1964 Liperissä.  Eli taidanpa siis olla 43 vuotta,  melkoisenkin vaha kääkkä ja  muutenkin vähän relikti.  Meillä kun tällainen aktiivi lypsykarjatila etelästä ja lehmiä alle 20.  Sen myönnän,  että helpomminkin voisi leipänssä tienata ja eiköhän se siihen mene 10 vuoden sisään,  mutta niin kauan kuin näissä homissa ollaan, niin ollaan täysillä.

selassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 353
Vs: Galluppia



  ... päivittää profiiliin.

Noin nuori poikako se Sepe. Sinullahan vielä 13 v. oikealle eläkkeelle.

Meikällä vielä tissinkoittaminen kesken , vaikka yks eläke jo käytetty. :D


Pidetäänpäs edes joku keskustelu asiallisena :)
[/quote]
 ??? ???    :D :D :D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Galluppia
Täytän tulevana vuonna 60,olen siis vielä tytön tyllerö ::)
Käyn edelleen töissä maatilalla parina päivänä viikossa,uin avannossa,laulan kuorossa,harrastan vanhustyötä,matkustelen,hiihdän,ulkoilen,luen.Päivät vaan enää ei tahdo riittää kaikkeen.Niitä pitäis jostain saada lisää.Oikeastaan nautin vasta nyt elämästä,nuorempana juoksin kieli vyön alla,kerkeämättä ajattelemaan muuta kuin tilan pyöritystä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia
Täytän tulevana vuonna 60,olen siis vielä tytön tyllerö ::)
Käyn edelleen töissä maatilalla parina päivänä viikossa,uin avannossa,laulan kuorossa,harrastan vanhustyötä,matkustelen,hiihdän,ulkoilen,luen.Päivät vaan enää ei tahdo riittää kaikkeen.Niitä pitäis jostain saada lisää.Oikeastaan nautin vasta nyt elämästä,nuorempana juoksin kieli vyön alla,kerkeämättä ajattelemaan muuta kuin tilan pyöritystä.

Ihan selvästi voi lukea rivien välistä, että simmon seksielämä kukoistaa.
Kui mää ain olen paras?

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Galluppia
Täytän tulevana vuonna 60,olen siis vielä tytön tyllerö ::)
Käyn edelleen töissä maatilalla parina päivänä viikossa,uin avannossa,laulan kuorossa,harrastan vanhustyötä,matkustelen,hiihdän,ulkoilen,luen.Päivät vaan enää ei tahdo riittää kaikkeen.Niitä pitäis jostain saada lisää.Oikeastaan nautin vasta nyt elämästä,nuorempana juoksin kieli vyön alla,kerkeämättä ajattelemaan muuta kuin tilan pyöritystä.

Ihan selvästi voi lukea rivien välistä, että simmon seksielämä kukoistaa.


Toivottavasti lopulta niin on käynyt. Seksi kun on elämän suola,  uskonnosta riippumatta.

Kantripoi

  • Vieras
Vs: Galluppia
Uskonnosta puhuen, olen ajatellut kääntyä katolilaiseksi, niillä kun on se rippisysteemi, niin aina vois synninteon jälkeen mennä ripille, niin ei jäisi  painamaan omaatuntoa  mikään.

Viimeksi muokattu: 30.12.07 - klo:21:30 kirjoittanut Kantripoi

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Galluppia
Uskonnosta puhuen, olen ajatellut kääntyä katolilaiseksi, niillä kun on se rippisysteemi, niin aina vois synninteon jälkeenmennä ripille, niin ei jäis painamaan omaatunto mikään.

Äläs ny...luterilaisetkin on samanlaisia. Tekopyhät käy sunnuntaisin näyttäytymässä kirkossa jotta voi taas rietastella.

"Euro kolehtiin kilahtaa ja puhdas omatunto korvien väliin vilahtaa." Pätee yhä edelleenkin.
Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Galluppia
Täytän tulevana vuonna 60,olen siis vielä tytön tyllerö ::)
Käyn edelleen töissä maatilalla parina päivänä viikossa,uin avannossa,laulan kuorossa,harrastan vanhustyötä,matkustelen,hiihdän,ulkoilen,luen.Päivät vaan enää ei tahdo riittää kaikkeen.Niitä pitäis jostain saada lisää.Oikeastaan nautin vasta nyt elämästä,nuorempana juoksin kieli vyön alla,kerkeämättä ajattelemaan muuta kuin tilan pyöritystä.

Ihan selvästi voi lukea rivien välistä, että simmon seksielämä kukoistaa.
   Se on timpalla aina mielessä.Upottuaan heikkoihin jäihin alkujärkytyksestä selvittyään ajattelee,tästä isosta vidusta on päästävä pois.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Galluppia
Ihan selvästi voi lukea rivien välistä, että simmon seksielämä kukoistaa.
[/quote]   Se on timpalla aina mielessä.Upottuaan heikkoihin jäihin alkujärkytyksestä selvittyään ajattelee,tästä isosta vidusta on päästävä pois.
[/quote]

Tuskin...

Timppa vain ihmettelisi, miten joku voi olla niin kylmä ja silti perin liukas ja kostea...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Galluppia



  ... päivittää profiiliin.

Noin nuori poikako se Sepe. Sinullahan vielä 13 v. oikealle eläkkeelle.

Meikällä vielä tissinkoittaminen kesken , vaikka yks eläke jo käytetty. :D


[/quote]

   Tosiaan ,,,vanhaksi en tunne vielä itseäni, ja(kahden) tissinkoitto on pahasti kesken :D

  Eläkkeelle heti kun se on mahdollista. On taloudellisesti kannattavaa, kun jää Mela maksut pois on heti saamapuolella :D
   Laskin että jos jatkaisi sinne 68 ja maksaisi eläkemaksua sinne asti, niin se "elämä pelissä" testin antama 85v ikä ei riitä viemään sijoitusta plussalle. Voittaja on valtio  :P

mv

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 46
Vs: Galluppia
Nelikymppinen, lapsellinen, aviomies Satakunnan-Pirkanmaan-Hämeen-Varsinais-Suomen yhtymäkohdasta. Harrastuksena toisinaan tuloksellista sianlihan viljelyä. Tämän palstan kommenttien perusteella melkonen kummajainen, nimittäin Kakolainen MTK:aktiivi. :-\

Viimeksi muokattu: 31.12.07 - klo:17:15 kirjoittanut mv

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Galluppia
>40 v sudeettisavolainen. Lehmiä, metsää ja monenlaisia vimpaimia on, joiden kanssa tarvii käydä rakennustyömailla ja sitten valmiin rannuksen pihassa yleensä yöllä.

Hyödyllisintä olisi opiskella venäjää ja kaiketi jättää taakse nämä jokavuotiset "torjuntavoitot". Vaimo sentää hallitsee kielen täydellisesti.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Galluppia
melkonen kummajainen, nimittäin Kakolainen MTK:aktiivi. :-\
Et todellakaan ainoa lajiasi :)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Galluppia


Ihan selvästi voi lukea rivien välistä, että simmon seksielämä kukoistaa.
[/quote]

Tottahan toki,täs iäs maistuu kaikki.On ihan turha pelätä vanhenemista,jos elämän asenne on oikea ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Kyntäjä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: Galluppia
+50v  kyntäjien maakunnasta, sieltä sikaisemmasta päästä.Minulla kuiteski lehmiä ,no ihan tarpeeksi. Peltoakin on kyllä omiksi tarpeiksi, jää viljaa vähän myyntiinkin. Eläkkeestä haaveilen, kunhan jatkajat vielä vähän koulussa viisastuu. ;)