Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uskomatonta paskaa...  (Luettu 3228 kertaa)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)
Aukki ylpeenä esittää ! Taas jälleen kerran malliesimerkki kakolaisesta moraalista ! Mikähän ois ääni kakopölöhön kellossa jos joku "keputollo" olis menny ja möläyttäny tuonkin "työmoraalin" kukkasen....

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)
Aukki ylpeenä esittää ! Taas jälleen kerran malliesimerkki kakolaisesta moraalista ! Mikähän ois ääni kakopölöhön kellossa jos joku "keputollo" olis menny ja möläyttäny tuonkin "työmoraalin" kukkasen....

Kyselytutkimusta joskus tehneenä ymmärrän kyllä Aukkia. Lätistään kaikkea joutavaa, mutta kysymyksiin ei osata vastata, vaikka olis valmiit lomakkeet edessä. >:(
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Uskomatonta paskaa...
Minä olen myös menestynyt luvattoman hyvin näissä samoissa arpajaisissa. Joskus jo kyselin, että vievätkö linnaan jos en vastaa. ???

No mitä ne vastasivat ????
No tuli kierrellen ja kaarrellen viittauksia lakeihin ja säännöksiin. Ympin säännöissä sanotaan, että täytyy noudaddaa kunnan yms. sääntöjä ja lakeja. En uskaltanut jättää vastaamatta, kun soittelivat monia kertoja, ja lähestyivät useasti kirjeillä. Ajattelin että voi seuraavana kesänä lotto iskeä tukitarkastuksen muodossa. :(

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)
Aukki ylpeenä esittää ! Taas jälleen kerran malliesimerkki kakolaisesta moraalista ! Mikähän ois ääni kakopölöhön kellossa jos joku "keputollo" olis menny ja möläyttäny tuonkin "työmoraalin" kukkasen....

Kyselytutkimusta joskus tehneenä ymmärrän kyllä Aukkia. Lätistään kaikkea joutavaa, mutta kysymyksiin ei osata vastata, vaikka olis valmiit lomakkeet edessä. >:(
En ole koskaan ko työtä tehny mutta väitän kuitenkin että tuollainen työmoraali on syvältä hanurista. Se pittää vaihtaa siinä vaiheessa alaa kun ei jaksa tehä töitä kunnolla...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)
Aukki ylpeenä esittää ! Taas jälleen kerran malliesimerkki kakolaisesta moraalista ! Mikähän ois ääni kakopölöhön kellossa jos joku "keputollo" olis menny ja möläyttäny tuonkin "työmoraalin" kukkasen....

Kyselytutkimusta joskus tehneenä ymmärrän kyllä Aukkia. Lätistään kaikkea joutavaa, mutta kysymyksiin ei osata vastata, vaikka olis valmiit lomakkeet edessä. >:(
En ole koskaan ko työtä tehny mutta väitän kuitenkin että tuollainen työmoraali on syvältä hanurista. Se pittää vaihtaa siinä vaiheessa alaa kun ei jaksa tehä töitä kunnolla...

Ei yllätä tuo kakoroiston moraali saati työnteko, koska kumpaakaan ei ole koskaan edes ollut! Joo
Oon vaatimaton!

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Uskomatonta paskaa...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Voitin myös arvalla saman lapun.
Lisätietoja -kohta oli valmiiksi täytetty:
"vertailua varten ohessa maatilanne vuoden 2010 verotuksessa hyväksytyt tulot ja menot."

Kohtuu kummallista että kysellään tietoja, jotka tilastokeskus myöhemminkin saa ja voi vielä tarkistaa annetun tiedon oikeellisuuden. Saavat toki sen 29.2. mennessä tilastolakiin 280/2004 perustuen.

No tuota minä nimenomaan ihmettelinkii. Saavat tietty jo etukäteen tietoonsa miten paljon on tienattu, että tietää kertoa eteenpäin että veilä voi leikata..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...