Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uskomatonta paskaa...  (Luettu 3223 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Uskomatonta paskaa...
Taas tuli Tilastokeskukselta kysely ja ilmotus että kuulutte tähän kyselyn täyttöryhmään seuraavat 2 vuotta. Joka pjärkeleen vuos tulee näitä planketteja ja "satunnaisesti" olet sattunut meidän haarukkaan. Ei jumalauta kun kehtuuttaa.

Muille osunu tämmösiä lottovoittoja?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Juntimpi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Uskomatonta paskaa...
Taas tuli Tilastokeskukselta kysely ja ilmotus että kuulutte tähän kyselyn täyttöryhmään seuraavat 2 vuotta. Joka pjärkeleen vuos tulee näitä planketteja ja "satunnaisesti" olet sattunut meidän haarukkaan. Ei jumalauta kun kehtuuttaa.

Muille osunu tämmösiä lottovoittoja?
Älä ny hehevetissä morkkaa kun oot ollu nuin onnekas et just sun kohalle on sattunu tuommonen onnenpotku ;)
Miksi etelän miehet lähettää vaimonsa tunturiin pantaviksi?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uskomatonta paskaa...
Mulle tuli kanssa, tilastokysely ....
Tahtooo toi arpaonni suosia, kaikkialla muualla paitsi arpajaisissa ????

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Uskomatonta paskaa...
Minä olen myös menestynyt luvattoman hyvin näissä samoissa arpajaisissa. Joskus jo kyselin, että vievätkö linnaan jos en vastaa. ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uskomatonta paskaa...
Minä olen myös menestynyt luvattoman hyvin näissä samoissa arpajaisissa. Joskus jo kyselin, että vievätkö linnaan jos en vastaa. ???

No mitä ne vastasivat ????

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Uskomatonta paskaa...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Uskomatonta paskaa...
vastooppa oikein kokkaremaisesti olan yli heitellen niin saabi nählä miten pitkään kyseksivät! ;D ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)

Snow White

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 87
  • 深く眠りに落ちたい
Vs: Uskomatonta paskaa...
Eihän niihin oo pakko vastata, uunin sytykkeeksi vaan ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uskomatonta paskaa...
Eihän niihin oo pakko vastata, uunin sytykkeeksi vaan ::)

Aika sitkeesti ne kyselee, jos jättää vastaamatta ....

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Uskomatonta paskaa...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Voitin myös arvalla saman lapun.
Lisätietoja -kohta oli valmiiksi täytetty:
"vertailua varten ohessa maatilanne vuoden 2010 verotuksessa hyväksytyt tulot ja menot."

Kohtuu kummallista että kysellään tietoja, jotka tilastokeskus myöhemminkin saa ja voi vielä tarkistaa annetun tiedon oikeellisuuden. Saavat toki sen 29.2. mennessä tilastolakiin 280/2004 perustuen.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Uskomatonta paskaa...
nyt vihloin saatiin varmuus että miten nuot kyselyt antaa ihan persetulokset kun aukkikii on niitä täytlly ihan omasta tyhjästä päästään!     mitä hyöttyyyy?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uskomatonta paskaa...
nyt vihloin saatiin varmuus että miten nuot kyselyt antaa ihan persetulokset kun aukkikii on niitä täytlly ihan omasta tyhjästä päästään!     mitä hyöttyyyy?

Joo ja samalla saatiin selitys siihen, miksi HS:n gallupit näyttää aina kepulle ja persuille 10 %:tia liian pientä kannatusta ja kakolle 10 %:tia liian suurta ????

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Uskomatonta paskaa...
Taas tuli Tilastokeskukselta kysely ja ilmotus että kuulutte tähän kyselyn täyttöryhmään seuraavat 2 vuotta. Joka pjärkeleen vuos tulee näitä planketteja ja "satunnaisesti" olet sattunut meidän haarukkaan. Ei jumalauta kun kehtuuttaa.

Muille osunu tämmösiä lottovoittoja?

Aina tulee vaikka aina kiellän.  Annan tulla uuden kyselyn. En vastaa siihenkään. Sitten soittaa täti-ihminen, jolle sanon, että nyt on kiire soita ensi viikolla ja sama toistaen ensiviikolla. Kun vihdoin on aikaa jutella, niin kerron oman elämäntarinani kaikine höysteineen ja muutama hupijuttu ja kommellus elämän varrelta väliin. Sitten sanon, että ''nyt maito kiehuu hellalle. Soita myöhemmin.'' Sitten myöhemmin kysyn, että mitä asia koskikaan ja saatan vastata, että perunan sato kotitarpeeseen oli 527 kiloa noin käsituntumalla arvioiden.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vanhentunut rikos...
Sinnehän voi vastata ihan mitä mieleen juolahtaa, ei kai kukaan  ihan tosissaan mitään tarkkoja  ja oikeita lukemia ilmoita?

Mä tein opiskeluaikana duunikseni tommosia kyselyjä' á la ovelta ovelle... siinä hommassa hiffas äkkii et mä tiän paremmin ku ne ovan avanneet  :P ...pääsin vähemmällä kävelemiselläki ku täyttelin niitä himassa keittiön pöydän ääressä  :P 8)

kai  mainoksiakin  jakelit ,,,,,,koko   läjä  lähimpään  roskapönttöön ,,,,,moraalillasi  ::)