Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6

Viestit - Pihivilihantuottaja

Maidontuotanto ja lihanaudat / Vs: eMerkit
: 17.04.11 - klo:10:51
Hei onko minkä hintasia laitteita kaupattu teille. Tässä kävi ukko ja meinas, että 6500 alv 0. Soitti se seuraavalla viikolla vielä ja liising vuokrasta puhu mut ei oo tarjousta tullut vielä...
En ny niin tarpeellisiksi noita katso itselle jos teurastamon autoissa noi panelit on.
Pakko oli ottaa 3000l hinta oli 1,04, viime yönä oli tullu. Jos tuolla taas vajaan kuukauden pärjäis.
Viime kesänä oli Herne vehnää 20ha Florida 60kg ja Anniinaa 100kg ha. Ja hyvin kasvoi, sontaa paksusti ennen kylvöö, ja juhannuksen jälkeen 27 kiloo typpeä. Valkuaista oli 15.5-17.5. Yks paali appeeseen laitettu sonneille, ja ei moittimista.
Tuli vaan mieleen et toi sekon tekemä teli pallo renkailla  on aivan susi, jos asfaltilla tai betonilla tiukkaan kääntelee. Ne levyt ei pysy oikeen kiinni. Tiedä sitte kestäskö niillä paripyörillä, luistaako ne sen paremmin? Onhan toi vielä suht kasassa pysynyt, kerran vain parsittu kasaan.
Ei kyllä oo tullut muiden merkkisten vaunujen alla makoiltuu.
Koht neljä vuotta sekon 24 ollu talossa, pari sarjaa teriä ja jokunen nivelakselin ristikko. Hankala rasvata vaunun alla.
Nii ja kuljetin on kunnostettu.
On sillä jauhettu pari kolme satsia päivässä.
Noissa muissa merkeissä näytti olevan vähän järeenpää ketjua kuljettimessa. Muuta tiedä sitte.
Redrock Alligator sillä sitä apevaunua on täytetty vaatii vaan Volvo L90 kuormaajan tai vastaavan.
Nii ja kannattaa painaa vähä kaasua, kun kytkee ulosoton päälle. Toi ulosotto tosi tarkka latausjännitteestä, huomaa heti jos latausjännite laskee.
Valmistaja voi laittaa rautaa niihin paaluihin niin paljon, kun tarvitsee, sekä tartunta lätkät. Ei hassumpi rakennustapa. Ja kyllä ne juntta koneella varmasti suoraan laittaa paalut. Itse kans suunnitellu saman moista runkorakennetta seuraaviin katoksiin...
CVX 195 muuten pelittäny ihan hyvin jopa 3500h, mut carraron erillisjousitettu etuakseli vonkuu vähän väliä ja nelivedon pakka urisee pakilla lujasti pukattaessa. Muuten ihan kelpo peli ;D
Pari tallia löytyy, jotka hakkeella lämpiää. Uusimman navetan päätyyn tuli 15m pitkä kolmen koneen talli.
Reilu vuos ollu ajossa Pronar T700. Ryhti kohallaan vaikka 19t sonta kuormia viety. Hinnaltaan aika paljon edullisempi vertaa suomi kärryt. Ja on hyvä toi hydraulinen tukijalka.
Joo kyllähän se tiedettiin jo kauan, et kiinni pistävät. Museon vois perustaa niihin tiloihin. Mut huonoon aikaan puhuvat siitä, heti löivät perseen kenttään eikä sonnit liiku. Huomena ois rekka lähteny, mutt katotaan ens viikolla kuulemma. Ei helpota syys ruuhkaa yhtään. Ja eiköne jossain vaiheessa puuhannu sitä yhteistä teurastamoo jonne hankkisivat automaattisen ruhon luokittajan.
Nii ei toimi tosiaan merkkivalo, mut onko tääl ketään joka teitäs kertoo minkä kokonen vastus pitäs väliin laittaa. On jo unohtunut noi lasku kaavat :-\
Kyllähän ne varmasti hakis jos paikkoja ois mihin purkaa, mut ei oikeen oo teuraaksi menevät liikkunu. Ens viikolle meinas, että rekan sais hakemaan.
Parissa kärryssä ledit takana ja hyvin pelaa ei tärise polttimot irti..
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6