Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskusta toiseksi suurin...  (Luettu 4447 kertaa)

;-)

  • Vieras
Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D

JA mikä tärkeintä, Demarien syöksykierre syvenee: kansa näkee läpi J. Urpolaisen täysin vastuuttoman ei, ei, ja ei politiikan. Demarien linjalla kun jatketaan, niin ollaan kohta koko kansakunta korviamme myöden takkuissa, ansiottomussidonnaisella tai muuten vaan eläkkeettömässä putkessa...
Slippin 'n sliding

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D

Kunhan nyt puukottavat minä-itten eturauhasen kuntoon, lakkaa ainakin öisin kirjoittelemasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D

ja  kun  väyrynen  ostaa  gamel bootsit   niin  kupu  keihtuu  :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D

  Ihmisten epävarmuus aiheuttaa liikehdintää. Monet uskoo että Paavo on uusi messias. Takkinsahan se kääntää, jos pääsee valtaan.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D
-nyt ois M-I järkyttynyt,jos ois täällä :D
Puolueiden kannatus ei ole vakio,vaan se nousee ja laskee.Kyllä minä sen tiesin ,että kepu ei mihinkään häviä,täällä asian tuntee todeksi 8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D
-nyt ois M-I järkyttynyt,jos ois täällä :D
Puolueiden kannatus ei ole vakio,vaan se nousee ja laskee.Kyllä minä sen tiesin ,että kepu ei mihinkään häviä,täällä asian tuntee todeksi 8)

Joko, simmo, olet siirtynyt Keskustan leiriin  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...

Joko, simmo, olet siirtynyt Keskustan leiriin  ;D
[/quote]
-ei ole mittää tarvetta.Jos ihailee Paavi V Suurta,niin se ei merkkaa,että olis menossa keskustaan.Olen ollut aina paavofani.Kauan eläköön Paavi Keminmaasta. ;)  Nykyään ihmiset on niin pehmeitä,Paavissa on sisua,vaikka muille jakaa. :)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
Persujen kannatus murenee kuin koiranpaska kevät auringossa ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
...Hs:n teettämän tutkimuksen mukaan...kannatus lähes 17%. Hyvää. saumaan sattuivat mi.ä-itten ja Aukin lähdöt...    ;D ;D ;D
-nyt ois M-I järkyttynyt,jos ois täällä :D
Puolueiden kannatus ei ole vakio,vaan se nousee ja laskee.Kyllä minä sen tiesin ,että kepu ei mihinkään häviä,täällä asian tuntee todeksi 8)

Joko, simmo, olet siirtynyt Keskustan leiriin  ;D

Simmon tarvis pitää jo kiirutta, ellei vielä ole. Ennen kuntavaaleja voi syntyä vielä uusia puolueita ja niihinkin simmon täytyy ehtiä siirtyä.  ;D ;D ;D
Esim. Joogalentäjät voivat koota rivinsä uudelleen  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Keskusta toiseksi suurin...
Persujen kannatus murenee kuin koiranpaska kevät auringossa ;D

onneksi  se  paska  on  kepun  päällä,,,joten  alle  jää  ;D ;D ;D

;-)

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...

[/quote]
Voihan simmo perustaa oman puolueen, SRKP = Simmon Rasistinen Kansanpuolue.  ;D
[/quote]

Tai SKRP Simmon Kristillinen Rasistipuolue.    ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...

Simmon tarvis pitää jo kiirutta, ellei vielä ole. Ennen kuntavaaleja voi syntyä vielä uusia puolueita ja niihinkin simmon täytyy ehtiä siirtyä.  ;D ;D ;D
[/quote]
-ei oo mittään tarvetta.Mihin sitä kotua lähtis?  Ei minnuun vaikuta nämä kannatuksen muutokset,nehän on normaaleja,demokratiaan kuuluvia. ???  Kaikki muut puolueet on mulle ihan mahdottomia.Persuissa saa olla sellainen kuin on. ???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Keskusta toiseksi suurin...

Simmon tarvis pitää jo kiirutta, ellei vielä ole. Ennen kuntavaaleja voi syntyä vielä uusia puolueita ja niihinkin simmon täytyy ehtiä siirtyä.  ;D ;D ;D
-ei oo mittään tarvetta.Mihin sitä kotua lähtis?  Ei minnuun vaikuta nämä kannatuksen muutokset,nehän on normaaleja,demokratiaan kuuluvia. ???  Kaikki muut puolueet on mulle ihan mahdottomia

.Persuissa saa olla sellainen kuin on. ???
[/quote]

just  noin  ,,,,,  se  on  menestyksen  salaisuus  tulevaisuudessakin  ;D ;D ;D

;-)

  • Vieras
Vs: Keskusta toiseksi suurin...

Simmon tarvis pitää jo kiirutta, ellei vielä ole. Ennen kuntavaaleja voi syntyä vielä uusia puolueita ja niihinkin simmon täytyy ehtiä siirtyä.  ;D ;D ;D
-ei oo mittään tarvetta.Mihin sitä kotua lähtis?  Ei minnuun vaikuta nämä kannatuksen muutokset,nehän on normaaleja,demokratiaan kuuluvia. ???  Kaikki muut puolueet on mulle ihan mahdottomia.Persuissa saa olla sellainen kuin on. ???
[/quote]


Kepussa saa kanssa olla, kuin hauki haaleessa veessä....    :D