Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yöunet meni  (Luettu 5370 kertaa)

simmo

  • Vieras
Yöunet meni
Luin illalla Seuraa ja siinä oli juttu tästä nuorisosäätiön toiminnasta.Jutun nimi on:Syntipukki.Nuorisosäätiön entinen asiamies kertoo,miten hänen käskettiin toimia,mutta sitten kun jäätiin kiinni,niin hänestä yritettiin tehdä syntipukki.
Hän oli vain käskyläinen,jota poliitikot määräili."...Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen."
Antti Kaikkonen oli lainannut rahaa säätiöltä itselleen tuhansia euroja,sekä asuttanut nuorisoasuntoihin yliikäisiä kavereitaan.Hän oli ollut kiinnostunut vain kokouspalkkioista,eikä muuten seurannut toimintaa.Matti vanhanen oli saanut talonrakennukseen tarvikkeet alihintaan,eikä sitä lautakasaakaan suljettu pois >:(  Ray:n Luoston kelolinnassa juhlittiin ja lahjottiin ja voideltiin tontit alihintaan.  Kaikki säätiön hallituksen jäsenet oli olleet keskustalaisia,yhtä lukuun ottamatta,hän oli kok Kai Hallberg.Hänet tarvittiin hallitukseen,koska hän oli Helsingissä tontteja jakavan kiinteistölautakunnan puheenjohtaja.Nuorisosäätiö jakoi vaalitukea vastoin sääntöjäänyli 90000 euroa Vanhaselle,Kaikkoselle ja Vihriälälle. Kun asioita alettiin penkomaan hallituksen jäsenet yrittivät vierittää syyn pelkästään tälle asiamiehelleen,jota he itse olivat käskyttäneet >:( >:( >:( Todella röyhkeää toimintaa.Asiamies nimitti Kaikkosta pääkonnaksi. Nyt Kaikkonen itkee lehdissä ja kerjää sääliä,kun ei voi saada adoptiolasta tämän "kiusallisen jutun takia" Eihän lapsia anneta rikollisiin perheisiin,sehän on ihan selvä asia. :(  En ole koskaan aikaisemmin ajatellut tätä hommaa näin törkeäksi. :(

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Ei kannata olla kovin sinisilmäinen, noin toimitaan suurimmassa osassa järjestöjä. Väärinkäytöksiä punarististä lähtien.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Etteikö keppuleilla ole väkivaltakoneistoa? Takuulla on, tosin se keskittyy henkiseen väkivaltaan.

Seurahan tunnetaan naistenlehtenä. Ihan pienellä viilauksella siitä saisi miestenlehden: Se Ura


Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Yöunet meni
Luin illalla Seuraa ja siinä oli juttu tästä nuorisosäätiön toiminnasta.Jutun nimi on:Syntipukki.Nuorisosäätiön entinen asiamies kertoo,miten hänen käskettiin toimia,mutta sitten kun jäätiin kiinni,niin hänestä yritettiin tehdä syntipukki.
Hän oli vain käskyläinen,jota poliitikot määräili."...Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen."
Antti Kaikkonen oli lainannut rahaa säätiöltä itselleen tuhansia euroja,sekä asuttanut nuorisoasuntoihin yliikäisiä kavereitaan.Hän oli ollut kiinnostunut vain kokouspalkkioista,eikä muuten seurannut toimintaa.Matti vanhanen oli saanut talonrakennukseen tarvikkeet alihintaan,eikä sitä lautakasaakaan suljettu pois >:(  Ray:n Luoston kelolinnassa juhlittiin ja lahjottiin ja voideltiin tontit alihintaan.  Kaikki säätiön hallituksen jäsenet oli olleet keskustalaisia,yhtä lukuun ottamatta,hän oli kok Kai Hallberg.Hänet tarvittiin hallitukseen,koska hän oli Helsingissä tontteja jakavan kiinteistölautakunnan puheenjohtaja.Nuorisosäätiö jakoi vaalitukea vastoin sääntöjäänyli 90000 euroa Vanhaselle,Kaikkoselle ja Vihriälälle. Kun asioita alettiin penkomaan hallituksen jäsenet yrittivät vierittää syyn pelkästään tälle asiamiehelleen,jota he itse olivat käskyttäneet >:( >:( >:( Todella röyhkeää toimintaa.Asiamies nimitti Kaikkosta pääkonnaksi. Nyt Kaikkonen itkee lehdissä ja kerjää sääliä,kun ei voi saada adoptiolasta tämän "kiusallisen jutun takia" Eihän lapsia anneta rikollisiin perheisiin,sehän on ihan selvä asia. :(  En ole koskaan aikaisemmin ajatellut tätä hommaa näin törkeäksi. :(

Eikös tästä nyt oikeita käräjiä käydä, ehkä nyt turhaa "Seuran käräjien" takia yöunia menetellä?

Itteeni inhottaa tämä nykymeininki, jossa jokainen osapuoli riita- ja rikosasioissa hakee tuomioita ja armahdusta mediassa. Monessa tapauksessa näissä mediakäräjissä saatu tuomio ja sen vaikutus elämään on paljon isompi kuin oikeissa oikeusasteissa.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Yöunet meni
Luin illalla Seuraa ja siinä oli juttu tästä nuorisosäätiön toiminnasta.Jutun nimi on:Syntipukki.Nuorisosäätiön entinen asiamies kertoo,miten hänen käskettiin toimia,mutta sitten kun jäätiin kiinni,niin hänestä yritettiin tehdä syntipukki.
Hän oli vain käskyläinen,jota poliitikot määräili."...Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen."
Antti Kaikkonen oli lainannut rahaa säätiöltä itselleen tuhansia euroja,sekä asuttanut nuorisoasuntoihin yliikäisiä kavereitaan.Hän oli ollut kiinnostunut vain kokouspalkkioista,eikä muuten seurannut toimintaa.Matti vanhanen oli saanut talonrakennukseen tarvikkeet alihintaan,eikä sitä lautakasaakaan suljettu pois >:(  Ray:n Luoston kelolinnassa juhlittiin ja lahjottiin ja voideltiin tontit alihintaan.  Kaikki säätiön hallituksen jäsenet oli olleet keskustalaisia,yhtä lukuun ottamatta,hän oli kok Kai Hallberg.Hänet tarvittiin hallitukseen,koska hän oli Helsingissä tontteja jakavan kiinteistölautakunnan puheenjohtaja.Nuorisosäätiö jakoi vaalitukea vastoin sääntöjäänyli 90000 euroa Vanhaselle,Kaikkoselle ja Vihriälälle. Kun asioita alettiin penkomaan hallituksen jäsenet yrittivät vierittää syyn pelkästään tälle asiamiehelleen,jota he itse olivat käskyttäneet >:( >:( >:( Todella röyhkeää toimintaa.Asiamies nimitti Kaikkosta pääkonnaksi. Nyt Kaikkonen itkee lehdissä ja kerjää sääliä,kun ei voi saada adoptiolasta tämän "kiusallisen jutun takia" Eihän lapsia anneta rikollisiin perheisiin,sehän on ihan selvä asia. :(  En ole koskaan aikaisemmin ajatellut tätä hommaa näin törkeäksi. :(

Siellä oli avainsana KEPULAISET. Iltasanomat uutisoi samaan aikaan Tarja Halosen vaalikampanjasta. 10 miljoonaa euroa siirtyi ay-väeltä Tarja Halosen kampanjatilille, eikä sitä missään ilmoitettu.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Yöunet meni
poliittinen peli on suomessa ihan yhtä likaista kuin muuaallakii!   jopa korruptiota on ihan samanlailla kuin muillakii, täällä vaan siitä ei huutella ja sitkun kysytään kielletään!

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yöunet meni
poliittinen peli on suomessa ihan yhtä likaista kuin muuaallakii!   jopa korruptiota on ihan samanlailla kuin muillakii, täällä vaan siitä ei huutella ja sitkun kysytään kielletään!
Ihan joka elämänalueella pääsee pitkälle, kun ei koskaan myönnä mitään  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Ei poliitikot pysty käskemää ketään pelkästään siksi että istuvat säätiön hallituksessa, jos asiamies tai muu toimiva johto itse ei ota käskyjä vastaan suoraan hallituksen jäseniltä ja jos ottaa, niin ei ole tehtäviensä tasalla, olen itse ollut yhden säätiön hallituksessa ja hallitus ei pysty tekemään päätöksiä yli toimivan johdon, jos johto sanoo että ei käy sillä tämä ei ole laillista tai sääntöjen mukaista.

Jos se säätiön hallitus tekee sellaisen päätöksen, niin säätiön hallitus ja sen jäsenet on siitä henkilökohtaisessa taloudellisessa vastuussa ja se on aika iso kynnys tavalliselle hallituksen jäsenelle, ottaa tämmmönen vastuu jostakin päätöksestä kontolleen ohi toimivan johdon.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[

"Mallikelpoisen perheenisän" (Vanhanen) alamäki alkoi Tanjasta.

Myös yksi kepun ent. pääministeri joutui samasta syystä "vieroitukseen" Harvardiin.

...ja Saukko  oli kihloissa Tanjushkan kanssa.

...että jotain yhteistä ollut kepulla ja kokoomuksella.

Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:08:31 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

  • Vieras
Putsauspotkinnat...
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin. Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.

Joo... ja demareilla on sama edessä... tosin eri syistä = pesäero ay-liikkeeseen on pakko tehdä tai demarit jäävät alle 10%:n puolueeksi... ja Kokoomuksen puolestaan on entistäkin selkeämmin rajattava miljonäärinen sanavaltaa puolueessa.

simmo

  • Vieras
Vs: Putsauspotkinnat...
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin. Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.

Joo... ja demareilla on sama edessä... tosin eri syistä = pesäero ay-liikkeeseen on pakko tehdä tai demarit jäävät alle 10%:n puolueeksi... ja Kokoomuksen puolestaan on entistäkin selkeämmin rajattava miljonäärinen sanavaltaa puolueessa.
-------------------------tosi hyvä pointti 8)Vain aulis voi keksiä tällaista :)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8393
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[
Onko Simmo nähnyt Niinistön livenä? Sekään ei katso silmiin.
Mystinen kesälaatumies

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[
Onko Simmo nähnyt Niinistön livenä? Sekään ei katso silmiin.

Juuri näin niinistö kohtelee rahvaast ko ilmaa,haavisto on saanut juuri päinvastaisia kommentteja niiltä jotka ovat kummatkin tavanneet ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

minä-itte

  • Vieras
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[
Onko Simmo nähnyt Niinistön livenä? Sekään ei katso silmiin.

Juuri näin niinistö kohtelee rahvaast ko ilmaa,haavisto on saanut juuri päinvastaisia kommentteja niiltä jotka ovat kummatkin tavanneet ???

Hölö hölö, m-i jutteli Jyväskylän maatalouskonenäyttelyssä Saukon kanssa, katsoi silmiin kyllä.

...mutta jos jollakulla on h...tin rumat kierot ja filunki- silmät, niin....