Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannattaako Deutz Fahrin osto?  (Luettu 58498 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

talkkari

  • Vieras
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Keskon myyjä aikanaan, oisko ollut vuosi 2004-2005 kyseessä, tuumasi jotta tässä on traktorimerkki jota ei nähdä jokaisen torpan pihassa.
Koeajoin tarjousmallia jossa oli juuri tuo 3-pykäläinen pikavaihde ja alueen vaihto kepin venkslautuksilla.
Koeajon jälkeen oli helppo yhtyä myyjän mielipiteeseen.  ;)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

No mullanyt on tommonen pommi :-\ Niin ajanmyötä sitte näkee mikäseon koneitaan. Juu ja voin kyllä neet viatkin mitätulee tänne julkaista. Niin eisitte tarvi toisten arvailla mitä vikaa niissä on. Mullakun ei ole mitään merkki fanatismia.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

talkkari

  • Vieras
http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/traktorit/kohde/deutz-fahr/ttv1160/2-mah

Tuosta kun kolmekymppiä tarjoaa käteistä niin alkaa myyjä lämmetä.
Neljälläkympillä lähtee varmasti.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

No mullanyt on tommonen pommi :-\ Niin ajanmyötä sitte näkee mikäseon koneitaan. Juu ja voin kyllä neet viatkin mitätulee tänne julkaista. Niin eisitte tarvi toisten arvailla mitä vikaa niissä on. Mullakun ei ole mitään merkki fanatismia.
Sää ootkin reilun olonen etkä varmaan salaile niin kuin tuo ikuinen teini Zetor,noo leikki leikkinä. ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

No mullanyt on tommonen pommi :-\ Niin ajanmyötä sitte näkee mikäseon koneitaan. Juu ja voin kyllä neet viatkin mitätulee tänne julkaista. Niin eisitte tarvi toisten arvailla mitä vikaa niissä on. Mullakun ei ole mitään merkki fanatismia.
Sää ootkin reilun olonen etkä varmaan salaile niin kuin tuo ikuinen teini Zetor,noo leikki leikkinä. ;D ;D
Kyllä mä tännekkin olen viat kertonut..  Aamulla just haetaankin huoltoliikkeen pihasta deutsi kun huoltomies laittoi uuden vaihteiston tietokoneboxin paikkaansa..  Ureavikakin tuntuu korjaantuneen ureasuodattiemien vaihdolla..   Mutta en paljoo deutsin vikoja moittis mitä noita valtroja oon tutuilla ja vähemmän tutuilla seurannut..  Viides deutsi nyt työpaikalla ja ainoastaan yhteen on jouduttu tekemään pääpakka remppa..  Tuhansia tunteja niillä ajettu ja kuitenkin firmalla on parempi luottoluokitus kuin suomen valtiolla niin ei ne oo kauheen kalliiksi tulleet..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

No mullanyt on tommonen pommi :-\ Niin ajanmyötä sitte näkee mikäseon koneitaan. Juu ja voin kyllä neet viatkin mitätulee tänne julkaista. Niin eisitte tarvi toisten arvailla mitä vikaa niissä on. Mullakun ei ole mitään merkki fanatismia.
Sää ootkin reilun olonen etkä varmaan salaile niin kuin tuo ikuinen teini Zetor,noo leikki leikkinä. ;D ;D
Kyllä mä tännekkin olen viat kertonut..  Aamulla just haetaankin huoltoliikkeen pihasta deutsi kun huoltomies laittoi uuden vaihteiston tietokoneboxin paikkaansa..  Ureavikakin tuntuu korjaantuneen ureasuodattiemien vaihdolla..   Mutta en paljoo deutsin vikoja moittis mitä noita valtroja oon tutuilla ja vähemmän tutuilla seurannut..  Viides deutsi nyt työpaikalla ja ainoastaan yhteen on jouduttu tekemään pääpakka remppa..  Tuhansia tunteja niillä ajettu ja kuitenkin firmalla on parempi luottoluokitus kuin suomen valtiolla niin ei ne oo kauheen kalliiksi tulleet..
Oot toki kertonut ,mutta usko joskus minuakin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Järkimies

  • Vieras
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

  Päinvastoin. Eräskin isäntä vannoo, että Deutz oli se tekijä, joka sai tilan talouden nousuun. Ilmajäähdytteinen Deutz oli suoranainen käsite. Samanikäinen Valmet oli isännälleen pelkka rasite.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Aski remonttia,kannentiiviste,sähkövikaa,bokseja,toimimaton nostolaite ym. ym .niitä riittää sakemannissa.
Jälleenmyyntiarvo on surkea ,siitä seuraa kalliita tunteja ensimmäiselle omistajalle.Minulla ei ole varaa kokeilla tuollaisia kokeilkoon ökyisännät niitä.

  Päinvastoin. Eräskin isäntä vannoo, että Deutz oli se tekijä, joka sai tilan talouden nousuun. Ilmajäähdytteinen Deutz oli suoranainen käsite. Samanikäinen Valmet oli isännälleen pelkka rasite.
Muuten moottori noissa pelitti ilmajääh. ,mutta takimmainen mäntä leikkas kiinni ja pirullista katkua lykkää moottori joutokäynillä,öljyt kannattaa vaihtaa aina ajoissa muuten tulee tuho.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Järkimies

  • Vieras
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Ei tule tuhoa kuin 5-sylinteriseen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65470
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
ite kuullu että deutsin koneeseen ei niin usien tartte ööliä vaihella kun on iso putsari ja optimiläämöt aina.

talkkari

  • Vieras
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Tässä on sitä kevyempää sarjaa mutta ZF 7200 askilla.

http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/traktorit/kohde/deutz-fahr/120/662-hay

Ainostaan hinta, joka on kalliimpi kuin uutena, on este kaupanteolle.
Ostaisin heti jos hinta ois järjellinen eli n. 35000.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Tässä on sitä kevyempää sarjaa mutta ZF 7200 askilla.

http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/traktorit/kohde/deutz-fahr/120/662-hay

Ainostaan hinta, joka on kalliimpi kuin uutena, on este kaupanteolle.
Ostaisin heti jos hinta ois järjellinen eli n. 35000.
Eiks valtran vaihtokonekauppa perustukin siihen, että koneet on törkeän ylihintaisia. Tällöin asiakkaalle jää hyvä fiilis, kun annetaan suuri "alennus".  ::)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Niinkö se keskosen myyjä on opastanut  ;D

Eräs tuttu on ostanut parikin käytettyä deutsia Valtralta ja oli hankintahintaan ja koneisiin oikein tyytyväinen. Jotain pikkukuutosia olivatten kait. Yks deutsi hältä paloi maantien levikkeelle, kun joku polttoaineputkiletku ruuttas aineet kuuman moottorin päälle.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Kannattaako Deutz Fahrin osto?
Niinkö se keskosen myyjä on opastanut  ;D
Kyllä ei ole varaa valittaa kannattavuudesta, jos ostaa Valtralta 10v vanhat koneet uusien hinnalla...