No niin, tuohon aiempaan toteamukseen maailman lihamarkkinoista, emme siis ole lähdössä maailmalle vaan nimenomaan Suomen markkinoille. Ei ole mitään väliä sillä, mitä amerikkalaiset tai aasialaiset syövät, vaan sillä mitä juuri suomalaiset haluavat. On helpompaa tarjota sitä mitä halutaan, kuin yrittää alkaa muuttamaan kulutustottumuksia. Suomalainen kuluttaja haluaa ostaa rasvatonta ja vaalean väristä, maukasta ja mureaa lihaa.
Toivottavasti kaikki ymmärtäisivät, että mikä tahansa, mikä nostaa pihvilihan tunnettavuutta ja arvostusta, olkoon se vaikka yhden rodun brändäys, tuo lisäarvoa koko alalle. Toisethan voivat tehdä tämän saman perässä. Hankkeen laatima toimintamalli on vapaasti jokaisen käytettävissä julkaisemisen jälkeen, niin se on ollut myös muissa maissa.