Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tietokilpailu  (Luettu 5038 kertaa)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Tietokilpailu
Tuo on hyvä peli, jos tekee itse aitatolppia.

Eikös tämä valehtelijoiden klubin aihe ole täällä ollut ennenkin?

Pitänee virittää uudelleen töihin. Joissakin kyllästetyissä tolpissa on liian tylppä kärki, jolloin eivät pysy maassa, jos lehmä vähääkään töytäisee.
Kyllästetty tolppa ei meillä ole vielä ainakaan osoittanut kestävyydessä paremmuuttaan. Neljässä vuodessa alkavat lahota poikki ohuet 50 mm tolpat.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Tietokilpailu
Tuo on hyvä peli, jos tekee itse aitatolppia.

Eikös tämä valehtelijoiden klubin aihe ole täällä ollut ennenkin?

Pitänee virittää uudelleen töihin. Joissakin kyllästetyissä tolpissa on liian tylppä kärki, jolloin eivät pysy maassa, jos lehmä vähääkään töytäisee.
Kyllästetty tolppa ei meillä ole vielä ainakaan osoittanut kestävyydessä paremmuuttaan. Neljässä vuodessa alkavat lahota poikki ohuet 50 mm tolpat.
Meillä kans muutama vuosi sitten tuli semmoisia kuusikulmaisia kyllästettyjä ja mitä vielä erityisen kestäviksi myyjäkin kehui. Ja mitä paskaa, maanrajasta poikki jos ei lahoamisen vuoksi niin oksasta. Pahimpiin paikkoihin istutin kaivurilla semmoisia 10-15 cm paksuja rankakasasta otettuja puita pystyyn, saman ne kestää ainakin. Aikaa tietysti menee kaivellessa...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8398
Vs: Tietokilpailu
Tuo on hyvä peli, jos tekee itse aitatolppia.

Eikös tämä valehtelijoiden klubin aihe ole täällä ollut ennenkin?

Pitänee virittää uudelleen töihin. Joissakin kyllästetyissä tolpissa on liian tylppä kärki, jolloin eivät pysy maassa, jos lehmä vähääkään töytäisee.
Kyllästetty tolppa ei meillä ole vielä ainakaan osoittanut kestävyydessä paremmuuttaan. Neljässä vuodessa alkavat lahota poikki ohuet 50 mm tolpat.
Meillä kans muutama vuosi sitten tuli semmoisia kuusikulmaisia kyllästettyjä ja mitä vielä erityisen kestäviksi myyjäkin kehui. Ja mitä paskaa, maanrajasta poikki jos ei lahoamisen vuoksi niin oksasta. Pahimpiin paikkoihin istutin kaivurilla semmoisia 10-15 cm paksuja rankakasasta otettuja puita pystyyn, saman ne kestää ainakin. Aikaa tietysti menee kaivellessa...
Mulla on vielä ne 6-kulmaiset kokeilematta. Muuten oman metsän rangat kestää paremmin kuin kyllästetyt. Kaikista heikoimpia olivat ne sorvipöllin sydämmet. Lahosivat vuodessa.  :o  Katajasta kun tekee tolpat niin kestää kauimmin.
Mystinen kesälaatumies

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tietokilpailu
Meillä oli tuollainen laikka. Panin asian merkille, kun nostin klapisirkelin romu-ukon autoon
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.