Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Turkistuottajien vaalirahat  (Luettu 3287 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Bikinit...
Yhtä oleellista olisi kysyä ehdokkailta että "voisitteko käyttää kookospähkinöistä tehtyjä bikinin yläosia".

Nyt ehdolla olevat mimmit vois iha hyvin... ku ei oo ees... tai antaa olla  :P

Jos joku äänestää presidenttiä sen perusteella että voiko se käyttää karvahattua vaiko eikö niin.... tää maa on tuhonsa ansainnut  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Tismalleen samaa mieltä...
Yhtä oleellista olisi kysyä ehdokkailta että "voisitteko käyttää kookospähkinöistä tehtyjä bikinin yläosia".
Nyt ehdolla olevat mimmit vois iha hyvin... ku ei oo ees... tai antaa olla  :P
Jos joku äänestää presidenttiä sen perusteella että voiko se käyttää karvahattua vaiko eikö niin....... tää maa on tuhonsa ansainnut  :P

Niinpä, niinpä todellakin ! ! !

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tismalleen samaa mieltä...
Yhtä oleellista olisi kysyä ehdokkailta että "voisitteko käyttää kookospähkinöistä tehtyjä bikinin yläosia".
Nyt ehdolla olevat mimmit vois iha hyvin... ku ei oo ees... tai antaa olla  :P
Jos joku äänestää presidenttiä sen perusteella että voiko se käyttää karvahattua vaiko eikö niin....... tää maa on tuhonsa ansainnut  :P

Niinpä, niinpä todellakin ! ! !

Mun mielestäni olisi kiinnostavampaa keskustella että onko siellä hatussa mitään. Parempi viisas pää karvahatussa kuin tyhmä pää jossain kierrätyskuituhupussa.

Saas nähdä että kohta lehdissä on kuvat presirenttiehdokkaista karvahatuissa vuodelta -70. Ja sitten on kauhea jeesustelu siitä että "käytitpä karvareuhkaa vaikka nyt sanot ettet käyttäisi"  :P

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Turkistuottajien vaalirahat
Turkistuotanto on asia muiden joukossa, mitkä olisivat sitten teidän mielestänne niitä oikeampia asioita mitä pitäisi ottaa esille ja mitkä on niitä turhia juttuja joista on turha puhua? Turkistuotantoa on ihan turhaa ja mä ainakin äänestän ehdokasta joka ei pukisi päälleen turkkia.
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

  • Vieras
Mitä hatussa on...
Yhtä oleellista olisi kysyä ehdokkailta että "voisitteko käyttää kookospähkinöistä tehtyjä bikinin yläosia".
Nyt ehdolla olevat mimmit vois iha hyvin... ku ei oo ees... tai antaa olla  :P
Jos joku äänestää presidenttiä sen perusteella että voiko se käyttää karvahattua vaiko eikö niin....... tää maa on tuhonsa ansainnut  :P
Niinpä, niinpä todellakin ! ! !
Mun mielestäni olisi kiinnostavampaa keskustella että onko siellä hatussa mitään. Parempi viisas pää karvahatussa kuin tyhmä pää jossain kierrätyskuituhupussa. Saas nähdä että kohta lehdissä on kuvat presirenttiehdokkaista karvahatuissa vuodelta -70. Ja sitten on kauhea jeesustelu siitä että "käytitpä karvareuhkaa vaikka nyt sanot ettet käyttäisi"  :P

Niinpä... ja Timpan hatun sisukset... nehä me jo tiedetäänki... siel on meloni  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Oikeampia asioita...
Turkistuotanto on asia muiden joukossa, mitkä olisivat sitten teidän mielestänne niitä oikeampia asioita mitä pitäisi ottaa esille ja mitkä on niitä turhia juttuja joista on turha puhua? Turkistuotantoa on ihan turhaa ja mä ainakin äänestän ehdokasta joka ei pukisi päälleen turkkia.

Josko keskusteltais vain ja ainoastaan niistä jutuista mihin pressa hommissaan voi - ja mihin sen pitää - vaikuttaa ! ! !

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Turkistuottajien vaalirahat
Pressa on mielipidevaikuttaja ja mun mielestäni sen pitää vaikuttaa turkistotannon lopettamiseksi. Vai eikö mulla ole oikeutta kantaani kun se ei sun mielestä ole oikea?
Nothing is Something Worth Doing

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Turkistuottajien vaalirahat
Pressa on mielipidevaikuttaja ja mun mielestäni sen pitää vaikuttaa turkistotannon lopettamiseksi. Vai eikö mulla ole oikeutta kantaani kun se ei sun mielestä ole oikea?

turkistuotano   on  merkittävä  valuutan  tuoja  ja  sitä  pitää  lisätä  voimakkaasti
koska  venäläiset  ja  kiinalaiset  vaurastuvat  joten  markkinoita  piisaa  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Oikeus on...
Pressa on mielipidevaikuttaja ja mun mielestäni sen pitää vaikuttaa turkistotannon lopettamiseksi. Vai eikö mulla ole oikeutta kantaani kun se ei sun mielestä ole oikea?

Höh... tietysti... ja me ollaan samaa mieltä... et ei tästä riitaa saa... paitsi et saat kyl ku osaat :P

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Oikeus on...
Pressa on mielipidevaikuttaja ja mun mielestäni sen pitää vaikuttaa turkistotannon lopettamiseksi. Vai eikö mulla ole oikeutta kantaani kun se ei sun mielestä ole oikea?
et ei tästä riitaa saa... paitsi et saat kyl ku osaat :P
En mää nyt jaksa, pitää mennä kuivurille paimentamaan kauroja. Työperäinen stressi aiheuttaa hermoheikkoutta...
Nothing is Something Worth Doing