Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: (O) - 15.12.14 - klo:21:18
-
Sydämenne kyllyydestä moittikaa miksi moinen auto on aivan paskaläjä.
ja kiva olisi tietää mitä remppaa on jäänyt tekemättä.
muutoin aivan peestä m
-
Sydämenne kyllyydestä moittikaa miksi moinen auto on aivan paskaläjä.
ja kiva olisi tietää mitä remppaa on jäänyt tekemättä.
muutoin aivan peestä m
Se on tylsä laatikko, johon on unohtunut tehdä takajalkatilat. Tavaratilakin on kuin luokkaa pienemmästä autosta. Mottorit taas ovat luokkaa suuremmasta, mutta vain kuutioiden ja kulutuksen osalta. Surituskykyä 2,4-litrainen 140 hv tarjoaa toki vaivattomassa, mutta ei erityisen sähäkässä muodossa.
Mutta jos tilojen kanssa tulee toimeen eikä kulutus tunnut missään, niin ajettavuushan on ok. ja iso bensakone leppoisa kyydittäjä. Ja onhan siellä tietysti myös 1,6 d.
-
Onhan ne niitä hollannin pumureita huoinot ruostesuojaukset ainakin jarruputkiissa oli ennen työmaata...
-
Onhan ne niitä hollannin pumureita huoinot ruostesuojaukset ainakin jarruputkiissa oli ennen työmaata...
2009 oli jo ruosteenesto parempi:
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-volvo-v50-drive-2009-12888
"Volvo har med åren graderat upp rostskyddet på V50."
-
Niin saatanan ahdas se ainakin on että pitäis olla jalaton että mahtuu takapenkille istumaan jos mä istun etupenkillä ;D
-
Eiks just noista kytkinakselit katkeile. Sit ne HITSATAAN kiinni ja pannaan auto vaihtoon ;D
-
En keksi oikein mitään syytä miksi kenenkään pitäis tuommoista hankkia.
Tuossa merkkifoorumin S/V 40/50 aiheinen aihealue. Ihan lystikkäitä vikoja näyttäs olevan noissakin.
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?board=43.0
yx poiminta
Olikin menny kaksoismassavauhtipyörä. Karkee hinta-arvio pyöri 2100€ koko kytkinremontin kanssa..
Auto ollu mulla alle 3kk ja kohta korjattu 7000€ edestä.. Joku ei ny täsmää. Huoh
-
En keksi oikein mitään syytä miksi kenenkään pitäis tuommoista hankkia.
Tuossa merkkifoorumin S/V 40/50 aiheinen aihealue. Ihan lystikkäitä vikoja näyttäs olevan noissakin.
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?board=43.0
yx poiminta
Olikin menny kaksoismassavauhtipyörä. Karkee hinta-arvio pyöri 2100€ koko kytkinremontin kanssa..
Auto ollu mulla alle 3kk ja kohta korjattu 7000€ edestä.. Joku ei ny täsmää. Huoh
Juu juu ;D
Tuo on vissiin just se tyyppivika, joka johtaa akselien katkomiseen ja niiden korjaamiseen Kempillä ;D ;D
-
Ensimmäiset vuosimallit olivat susia, mutta viime vuosikymmenen lopun malleissa vikojen määrä alkaa olla kohtuullinen. Ahdas paitsi takaa, niin myös etutilat kovin niukat. Dieseleissä pakkotoiminen Eberi rempattava vähintään kerran vuoteen, jos ajaa jatkuvasti pätkäajoa. Lämmityslaite näissä versioissa mitoitettu niin, ettei lämpöä riitä ilman eberiä, mikä huomioitava myös saksantuonneissa, jossa ko. vikapesäkettä ei vakiona ole.
-
En keksi oikein mitään syytä miksi kenenkään pitäis tuommoista hankkia.
Tuossa merkkifoorumin S/V 40/50 aiheinen aihealue. Ihan lystikkäitä vikoja näyttäs olevan noissakin.
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?board=43.0
yx poiminta
Olikin menny kaksoismassavauhtipyörä. Karkee hinta-arvio pyöri 2100€ koko kytkinremontin kanssa..
Auto ollu mulla alle 3kk ja kohta korjattu 7000€ edestä.. Joku ei ny täsmää. Huoh
Toisaalta tuollaisilla palstoilla käydään läpi jokseenkin kaikki viat, joita kyseisessä automallissa on jollakulla joskus ollut. Se ei tarkoita sitä, että kaikissa olisi ne kaikki viat.
-
En keksi oikein mitään syytä miksi kenenkään pitäis tuommoista hankkia.
Tuossa merkkifoorumin S/V 40/50 aiheinen aihealue. Ihan lystikkäitä vikoja näyttäs olevan noissakin.
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?board=43.0
yx poiminta
Olikin menny kaksoismassavauhtipyörä. Karkee hinta-arvio pyöri 2100€ koko kytkinremontin kanssa..
Auto ollu mulla alle 3kk ja kohta korjattu 7000€ edestä.. Joku ei ny täsmää. Huoh
Omakohtaisia kokemuksia eikä mitään linkkejä nuo osaan itsekin haeskella
-
Ihan ilman sarvia ja hampaita... miten hyvän otoksen tuollaisten volvojen käyttäjäkokemuksia arvelet saavasi tällä palstalla kyselemällä ?
Ensinnäkin tuo mallisarja on suht uusi ja toisekseen, perheellisillä on yleensä ajossa s\v 70 kokoluokkaa olevia volvoja. Ne on kuitenkin se volvon 'syömähammas' ja niihin lie uhrattu aikanaan eniten kehityspanoksia.
-
Mielestäni auton pohjalevy alkuun oli mitsun carismasta ja myöhemmin Ford focuksesta. Siksi noilla malleilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Jälkimmäinen on Fordin tapaan loistava ajo- ominaisuuksiltaan ja pidemmän akselivälin takia myös tilavampi
-
NUOREMMAN polven volovolantijakin on olemassa
http://www.vrcf.fi/foorumi/
ja ruåttissa... http://www.jagrullar.se/
-
>Fordin tapaan loistava ajo- ominaisuuksiltaan
Kyllä kaikki Fordiin viittailevatkin on parempi jättää jonkun muun omistamaksi.
Tämä on aivan selkeä asia joka perustuu ihan omiin kokemuksiin.
-
eiköstä tuo ole likipitäin fordi,muotoilukin liki sama.fordi ja volvo oliko ne hyvinkin tiiviissä yhteistyössä,moottoreiden osalta ainakin
-
Fordihan oli vähän aikaa Volvon suurin osakkeenomistaja, joutui vaan siitä luopumaan taloudellisista syistä. Kyllä ne 40/50 sarjan Volvot olivat alkuvuosina varsin surkeita myös ajettavuudeltaan, nämä Ford-pohjaiset sen sijaan pysyvät tiellä niin, että ei tarvitse jatkuvasti paimentaa, kuten niisää Mitsu-pohjaisissa oli ominaisuutena.