Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121

Viestit - mike

alavesiletkuun letkulämppäri,silti laittaisin vastuksen lohkoon sinne se kuuluu.luhtalalla konehallis käytettyjä kennoja lämppäriin.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: mf 3095
: 18.11.07 - klo:11:56
eikä oo kun kaks vaihdekeppiä.ettei niin kun eräällä toisella merkillä,merkkiä en ny muista mutta keppejä on ku vaivaiskoivuja nevalla.eihä uusis verkuis oo keppejä enää ollekkaa,paitti niis sulo roskapönttö hyttisis,misä niitä ny sitte tehdäänki.beauvaisis juodaan aamulla konjakki pikarillinen ja aletaan tekee traktoreita,siä toises paikas haetaan siwasta korjaussarja ja aletaan tekee traktoreita.mopo taas vähä keulii mutta kyllä se siitä.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: mf 3095
: 18.11.07 - klo:11:35
ei vaihteiston kanssa mitään hätää,liikkelle lähtö kuorman kans a1:llä sitten vauhtiin ja alue b:lle.aluetta ei b:ltä siirretä a:lle jos kone liikkuu.3090 meillä turbotettu +140 hv,sekin on käyttäjästä kii kestääkö,kylmänä ei revitä,ajon jälkeen ei heti sammuteta ja huolto kaiken a ja o.ota selvää onko vaihteisto öljyjä vaihdeltu.minä kattelisin dynashiftin ja mallia 3655 jos vaan löydät,finn euro partner sellasen varmaan kattelis.se olis koneitten kirkkoherra.pirun hyviä nämä kolmetonniset käyttää.
niin tottahan joka poijalla pitää panssarivaunu olla.
Koneet, laitteet ja tekniikka / uhoa.
: 16.11.07 - klo:15:51
tarkoitan aikaisemmalla kommentillani s......n kirjoituksia en kenenkään muun.
Koneet, laitteet ja tekniikka / uhoa
: 16.11.07 - klo:12:12
kyllä on mahdoton uho poijalla päällänsä.toivotaan ettei tuo saa mistään ydinasetta ja panssari vaunuja joka rengille,muutoin täälä tulee ahdasta,jos niin käy mä lähden lakaseen lentokenttiä saharaan.
Koneet, laitteet ja tekniikka / tokat
: 16.11.07 - klo:11:00
eipä niitä isoja tokkia taida muilla olla kun verkun miehillä.kuka ny j...lauta nurkkiin keräis jotakin 02 ja 05 sarjan kotimaisia joilla ei voi ajaa kun kypärä pääs ja ei ainakaan selvinpäin.päivän ajoin 815:lla voi niitä vaihteita,nostolaite ja kaikki muu.
300 jh1 vama meillä käytössä.mutta eikö jykevä sentään olis jotakin meinaan jos töitä tekee.
Koneet, laitteet ja tekniikka / köyhyys
: 16.11.07 - klo:10:13
juuri näin rahalla kaupasta voimaa eikä jälkikäteen mynämäeltä
Koneet, laitteet ja tekniikka / moottorit
: 16.11.07 - klo:00:06
hyviä kaikki nyky päivän koneet on. tämä MF 5445 tuli -05 uutena.kauppaa tehtiin isommasta 120 hevosvoimasesta,myyjä halus myydä tän.oli tullessaan kuulkaa laiska 90hv.takuu meni umpeen pumppu irti kova homma pumppu mynädieseliin on kuulkaa ihan eri peli.600 milliset renkaat otti tehosta omansa pois.uutena ei tullu putkesta kun kukkia.ny pölähtää oikeen kunnolla.vääräuskoisten on turha alkaa ulvoon on joka merkin ongelma sanos mynädieselin herra tämä voimattomuus tehtaan säädöillä.
kyllä.   
valmet kuuluu samaan kategoriaan kun kuormaauto puolella sisu.yksinkertaisen miehen yksinkertainen työkalu.ei sisua voi verrata kahteen ruotsalaismerkkiin ovat seuraavalta vuosituhannelta.
tietääkö MFV8 miksi sekaantuivat sisudieseliin?
ei tommosia saa laittaa näkyville,ottavat vielä mallia siä suojoella vai misä ne suunnittelee sitä kuminauha valtraa.
miks ylipäätään susikiisselit eksy ferguun siksikö kun perkinsinperheellä ei ole 6 litraa isompia agricultural moottoreita,siitä etiäpäin ovat teollisuusmootoreita elikkäs kalliimpia.6.354:stakin aikoinaan tehty 300 kaakin tehosena toki valtavalla öljyn lauhduttimella ja mäntien alla jäähdyttävät öljysuuttimet.samat kun mulla tossa 185:n koneessa.veneissä ainakin on niitä koneita meinaan 354:sia.
Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121