Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Joozeppi - 04.03.11 - klo:21:58
-
sanokaas arvon konetuojat mitä nyt alkuunsa tarvii huomioida jos tois tollasen?:
http://www.beckimpex.com/Used-New-Holland-tractors-New-Holland-T7040_2.html
näyttäs vielä olevan PCE -malli eli sähköhydrauliikalla. uuden listahinta suomessa noin 92 k€ plus vero. ja siihen taitaa tulla vielä 50 laatikko päälle. vaikuttais edukkaammilta noin äkkiseltään.
ketä kannattas käyttää apuna paperihommissa tms? lontoo luistaa iteltäkin ihan riittävästi.
-
ensin varmista että kone ja firma on olemassa, sitten vaan rahaa tilille. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, rahtien järjestämisessä voin minäkin auttaa. Paperit vaan mukaan ja sitten konttorille.
-
toiskohan koppinen korvausta vastaan, sillähän lienee kans kokemusta..
-
Tä,miten tässä ei oo "jenkkimallin" taka akselia? Liekkö asialla merkitystä vai kumminkin.
-
kai sitä paikan päällä tarvis käydä sentään, ei uskalla ihan kattomati. äkkiähän tonne pääsee ku ei ite soutaa tarvi..
mitä tarkotat jenkkimallin akselilla?
onko noissa paljon muuteltavaa et saa suomessa kilpiin?
-
onko noissa paljon muuteltavaa et saa suomessa kilpiin?
Rekisterikilpi.
-
Toi on normi PC.PCE on kosketus näyttö kyynärnojassa.
Mut omasta mielestä juurikin se parempi ja yksinkertaisempi,eikä ole näyttö tiellä.
-
jaanii täsä ei oo kumpaakaan näyttöö, ei isoo eikä pientä, samapatuo hommat hoituu silti... vetokoukku sentäs. Ja noilla tunneilla sisäänajettu
-
mun mielestä tää on perus PC:
http://maaseuduntulevaisuus.arena.fi/koneet/kohde/26931?page=59&vifNav=Y
noista hydrauliikkavivuista näkee ainakin eron. PCE mallissa on toi joystick ja siis sähkölohkot. tai sit sen on saanu lisävarusteena PC malliin, voipa olla niinkin. tarvii selvitellä, en heti kässänny mikä näyttö mut en kyl kaipaakaan liikaa hienouksia rikki ne kuitenkin menee.
-
joo nyt löyty konedatasta:
"Suomessa markkinoitiin myös varustellumpaa PCE-mallia, jossa oli vakiona mm. hydrauliikan sähköventtiilit (5 kpl), Isobus-yhteensopiva hallintamonitori, nopeustutka ja ohjaamon jousitus. T7000 valittiin Vuoden Traktoriksi 2008."
eli toi on PC mut sähkölohkot lisävarusteena. tos olis kyl just sopiva varustelutaso. usein tuolla on etunostolaitteet ym. joille ei itellä käyttöö.
-
Itellä Suomikoneena 7030 PC, jossa lisävarusteena juurikin nuo sähköhydelohkot 5kpl ja 150 litran pumppu persiissä. Hyvän näkönen kone - asiallisesti pidetty siis. Jenkkimallin taka-akseli= Akseli, jossa voi säätää takarenkaiden paikkaa. Näkyy se akselin tumppi molemmilta puolin.
-
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..
mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.
toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..
kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.
onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?
http://www.tamminen.co.uk/
-
Joo itellä pisti tuo taka-akseli silmään,en ole suomikoneissa nähnyt muuta ku "jenkkimallin" taka-akselia t7000 sarjassa.
-
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..
mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.
toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..
kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.
onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?
http://www.tamminen.co.uk/
Matkailusta saattaa päästä palkoille.
-
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..
mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.
toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..
kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.
onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?
http://www.tamminen.co.uk/
Matkailusta saattaa päästä palkoille.
jonkunlaista reissua tekee sillä mitä em välittäjä pyytää, jos on aikaa ja kielitaitoa niin suosittelen käymään itse paikanpäällä.
-
sanokaas arvon konetuojat mitä nyt alkuunsa tarvii huomioida jos tois tollasen?:
http://www.beckimpex.com/Used-New-Holland-tractors-New-Holland-T7040_2.html
näyttäs vielä olevan PCE -malli eli sähköhydrauliikalla. uuden listahinta suomessa noin 92 k€ plus vero. ja siihen taitaa tulla vielä 50 laatikko päälle. vaikuttais edukkaammilta noin äkkiseltään.
ketä kannattas käyttää apuna paperihommissa tms? lontoo luistaa iteltäkin ihan riittävästi.
Kaverille kotiutui viimeviikolla kyseisestä firmasta T7030 -10. Kaupat tehtiin konetta näkemättä ja kaikki sujui niinkuin pitikin. Kone oli niinkuin tuon ikäisen täytyykin olla ja kaupankäynti oli sujuvaa kaikinpuolin. Kuljetuksen hoiti Kosken Autokeskus.
-
kiitoksia tiedoista tarvii nyt kattoo mitä tekee.. kai jostain vanhastakin tarvis ero saada jotenki
-
Aloittaja tarvitsee kyllä paljon apua,kun ei edes rahayksikkö ole hallinnassa.
-
ai, missä kohtaa?
toi kone oli myyty jo. kai niitä siellä piisaa.
-
Tässä näitä näyttää olevan myynnissä http://www.agriaffaires.fi/kaytetty/maataloustraktori/1/4046/new-holland/t-7040.html
Olet varmaan jo katsonut?
Ja New Holland on ainoa vaihtoehto?
-
ja täällä..
http://www.richardbland.co.uk/tractors.php (http://www.richardbland.co.uk/tractors.php)
-
joo kyl nää paikat on tiedossa. ja varmaan ihan luotettavia suurin osa. laittakaa vaikka yv:tä jos on kehuja/haukkuja/kokemuksia/kuulopuheita yleensäkin.
merkkiä en viitti vaihtaa ku ei oo pahemmin valittamista ollu. samaa merkkiä kaikki ni ei tarvi poukkoilla joka puolella, tutut huoltomiehet ym. valtra vois nippanappa tulla kysymykseen ku se on loimaan seudulla panostanu nyt.
T6080 saattas riittää kans, ei menis liian painavaksi. hintaluokka suomessa tuppaa vaan olemaan korkeempi:
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-140-199-hv/New-Holland-6080/gb7hlefl.html
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-140-199-hv/New-Holland-6080-POWER-COMMAND/ko7nimkl.html
-
Tuossa suomessa olevassa 6080.ssa ei taida olla 50km/h vaihteistoa jos sitä tarvit,koska näyttäs ajovoimanotto olevan. Ei saa samana pakettiin.
-
oikeessa olet
-
http://services.mascus.com/product.aspx?did={A6C11D63-680B-4BA3-AF87-74ADEE1EB84D}&Ctl=Agriculture&prodID={822037b5-7ba5-469b-90ce-657d09f097bf}
Tonkin olet jo käynyt koeajamssa?
-
no juu. aika paljon pyyntiä noilla tunneilla ja faststeer ihan turha värkki. muuten siistiks puunattu peli kyl.
suomessa ostaissa etuna et saa vaihdokin menemään. ei niitten raktorien suoraan myyminenkään varman helppoo ole ja oon päättäny olla jättämättä yhtään turhaa vehjettä nurkkiin pyörimään.
nyykkäriltä tulossa kuulemma useita 2009 koneita pienillä tunneilla mut en kyl vielä lentolippujaka tilannu. kuis paljo rahtia tulee enkuista noinluokkaa?
-
Laivarahti voisi olla jotain vajaa tonnin luokkaa.
-
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..
mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.
toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..
kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.
onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?
http://www.tamminen.co.uk/
Näköjään nyykkäri vaihtunu 182 versuun... ::) ::)
-
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..
mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.
toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..
kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.
onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?
http://www.tamminen.co.uk/
Näköjään nyykkäri vaihtunu 182 versuun... ::) ::)
Taisi olla koeajossa.
-
Katoppa vaihtokoneet... Valtra Loimaa. 8) 8)
-
Juu, mutta T152 versu tuli tilalle ;) mittäänmistääntie, mutta kylällä kuulin... ;D
-
Juu, mutta T152 versu tuli tilalle ;) mittäänmistääntie, mutta kylällä kuulin... ;D
;D... 182 versu vapuks. ::)
-
hyvin ne kylillä tietää helkutti.. :o toi seiskatonninen nyykkäri oli loppujenlopuks liian painava asiaa pohdittuani. jousituksella lähelle kaheksan tonnia liikaa pellolla ku paripyöriä en käytä. ja ku kaks meni vaihdossa ni ei englannintuonti oikein napostellu. suoralla kaupalla olis tullu ulkomailta, hyvää palvelua oli sieltäkin suunnasta.
sit ku rupesin uuteen kyselemään hintaero niin pieni et vähän käytetyt jäi pois. ja lopulta ei jääny vaihtoehtoja. 6070 RC:kin oli sen verran kalliimpi tällä kertaa ja ku varusteita vertaa ni merkki vaihtu. empä olis uskonu mut niin siinä nyt vaan kävi. saas nähä onko kesällä jo katumapäällä..
152 versu sieltä tulee eikä 182. se oli loimaalta kokeilussa vaan. ainoo ongelma oo ettei voi softaa vaihtaa neljään vuoteen ku menee vakuutukset, voi olla nuhanen aluks.
juu siittä hyvä teeämmä jonkulle. penkitetään se valtralla, kyl aika tirheessä kunnossa on. niin paljo tienpäällä ajoo et jousia ja viidenkympin laatikkoo kaivannu jo monta kevättä.
-
Otitko maitokärryt vai ipodin?
http://www.mtk.fi/mtk/jasenedut/muut_edut_bonukset/fi_FI/valtra/_files/84965898831010503/default/VAL_Bonus_188x150_2_11.pdf
-
eiku 360 eskolla valumötin sukkia ja lippiksiä