Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Verkun vanteet  (Luettu 7701 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Verkun vanteet
Ai perhana. En sitte huomannu tarkistaa 2000-sarjalaisia... Musta Fergu... 8)
tethering holes to their concave windings

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Verkun vanteet
Musta Fergu... 8)

Jep jep, joka toisessa talossa on punainen fergu, ja Harmaitakin tehtiin tässä joku vuosi sitten lisää juhlavuoden mallina, mutta kenelläkään toisella ( tietääkseni ) ei ole mustaa..
Oikeestaan kun rakensin ilmastointia täytyi lauhduttajan ( Chevy astro) putkilähtöjen takia avartaa kylkipeltejä ( näkyy kuvassa ihan sivupellin etureunassa) , ja sitten maalata, ja kun maalari kysyi että minkä väriseks, niin mietin hetken ja totesin ,että " no perhana maalataan.."
Olin muuten äestänyt uudessa maalissa viis minuuttia kun naapurin väärälauka laitto viestin, että " Olekkos sää jumalauta tervannu verkus? " .. aika hyvä oivallus..

Viimeksi muokattu: 06.09.09 - klo:09:37 kirjoittanut Strimari

Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Movado

  • Vieras
Vs: Verkun vanteet
Musta Fergu... 8)

Jep jep, joka toisessa talossa on punainen fergu, ja Harmaitakin tehtiin tässä joku vuosi sitten lisää juhlavuoden mallina, mutta kenelläkään toisella ( tietääkseni ) ei ole mustaa..
Oikeestaan kun rakensin ilmastointia täytyi lauhduttajan ( Chevy astro) putkilähtöjen takia avartaa kylkipeltejä ( näkyy kuvassa ihan sivupellin etureunassa) , ja sitten maalata, ja kun maalari kysyi että minkä väriseks, niin mietin hetken ja totesin ,että " no perhana maalataan.."
Olin muuten äestänyt uudessa maalissa viis minuuttia kun naapurin väärälauka laitto viestin, että " Olekkos sää jumalauta tervannu verkus? " .. aika hyvä oivallus..

Noh sää jatkat perinnettä : 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T

 Henry Fordin mukaan T-Ford "oli valittavissa minkä tahansa värisenä kunhan se vain oli musta".

Movado

  • Vieras
Vs: Verkun vanteet
No ei vais, kirjoitan tätä sen takia, että löysin kovan hakemisen jälkeen ( Euromaster 1200 eur) järkihintaisen paikan, mistä saa mittatilaustyönä hitsattuja vanteita: Rengas- ja vannepalvelu Mäkelä:n Eurajoelta. Toimitusaika pari päivää ja hintaa 350 euroa / kipale.
http://www.vannejarengaspalvelu.com/


Sit kun sää Stiinamaria käyt tuossa firmassa niin ilmoittele. Mää poikkeen morjenstamassa sua.

Elä hyvä miäs ilmottele sille, sillä on taka - ajatuksia  :D

Kateellista juttua taas.

En kahrehdi yhtään ruskean reijän ritareita - anna mennä vaan  :D

Jaahas. Olen jo tulossa tummelipurkki mukana... :-*

Mää tilasin jo tervan ja höyhenet et tere tulemast.
Tää olis perinteisen lämmin pohojolaaanen tervehrys seksuaali vähemistööölle

Pitääs kysyä notta kerkiääskö +200 ruiskuttamahan ne tummelit massaruikulla tervan ja höyhenien päälle kyl tulis timpasta komia näky ei taitaasi hukkakaurat enää talevehtia, mieski taitaas parantua fantasiooostansa.   ;D

No enpä ollu tosissani ehan lapsellista uhoa oli tuo, ei muuta ku puinti ilimoja sinnekki päin  :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Verkun vanteet
Tää olis perinteisen lämmin pohojolaaanen tervehrys seksuaali vähemistööölle

***Elikkäs valkoihoiselle heteromiehelle tarkoittanet? 
Kui mää ain olen paras?

Movado

  • Vieras
Vs: Verkun vanteet
Tää olis perinteisen lämmin pohojolaaanen tervehrys seksuaali vähemistööölle

***Elikkäs valkoihoiselle heteromiehelle tarkoittanet? 

Jaa että heterot vähemistyä, no ei varmahan perkeles oo, ainakahan tää pohojanmaaalla PISTE

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Verkun vanteet
Tää olis perinteisen lämmin pohojolaaanen tervehrys seksuaali vähemistööölle

***Elikkäs valkoihoiselle heteromiehelle tarkoittanet? 

Jaa että heterot vähemistyä, no ei varmahan perkeles oo, ainakahan tää pohojanmaaalla PISTE

***Mää vaan noita telkkarisarjoja kattelemalla olen ko tulokseen tullu.
Kui mää ain olen paras?