Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pohojammaa:Selviytymisopas?  (Luettu 11546 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Pohojammaalla kuitenkin tiedetään miten kolopalloa oikein pelataan.
Maila viedään koloon ja pallukat jätetään ulkopuolelle.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

mah

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Ei muuten löydy meidän gt-kartasta tuota paikkakuntaa x.  :'( Siellä olis varmaan niitä x-treme xxx-shoujuttuja. :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Ei muuten löydy meidän gt-kartasta tuota paikkakuntaa x.  :'( Siellä olis varmaan niitä x-treme xxx-shoujuttuja. :'(

Mulla on kartassa X. Ja sitten vieressä lukee että "olet paikassa X". Ei kun tuo kartta onkin Juicen torilla  >:( Ei mulla oo mittään noin hienoa  >:(

mah

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Minulla on x-tyttöystävä,jos näet, sano terkkuja. Siellä on tehty varmaan se x-men elokuva? Ja se x-factori. On siellä varmaan sekin. Siellä on niitä levytähtiä. Tai levyseppähitsareita. Pohjalaiset on kyllä eri hitsareita, ainakin pellonpajalla tai junkkarilla. Puukkojunkkareita kannattaa varoa, sekä tuplajunkkareita. Vanhoissa merirosvojen aarrekartoissahan aarrearkku oli aina kätketty sinne x-paikkakunnalle. 

mah

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Ei muuten löydy meidän gt-kartasta tuota paikkakuntaa x.  :'( Siellä olis varmaan niitä x-treme xxx-shoujuttuja. :'(

Mulla on kartassa X. Ja sitten vieressä lukee että "olet paikassa X". Ei kun tuo kartta onkin Juicen torilla  >:( Ei mulla oo mittään noin hienoa  >:(
Usein olen ollut siellä tässä-nimisessä paikassa. Siellä on useasti nähtävyytenä se iso punainen piste. :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Minulla on x-tyttöystävä,jos näet, sano terkkuja. Siellä on tehty varmaan se x-men elokuva? Ja se x-factori. On siellä varmaan sekin. Siellä on niitä levytähtiä. Tai levyseppähitsareita. Pohjalaiset on kyllä eri hitsareita, ainakin pellonpajalla tai junkkarilla. Puukkojunkkareita kannattaa varoa, sekä tuplajunkkareita. Vanhoissa merirosvojen aarrekartoissahan aarrearkku oli aina kätketty sinne x-paikkakunnalle. 
Oliks se x-men se, mis oli se Vulvarine  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mah

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Minulla on x-tyttöystävä,jos näet, sano terkkuja. Siellä on tehty varmaan se x-men elokuva? Ja se x-factori. On siellä varmaan sekin. Siellä on niitä levytähtiä. Tai levyseppähitsareita. Pohjalaiset on kyllä eri hitsareita, ainakin pellonpajalla tai junkkarilla. Puukkojunkkareita kannattaa varoa, sekä tuplajunkkareita. Vanhoissa merirosvojen aarrekartoissahan aarrearkku oli aina kätketty sinne x-paikkakunnalle. 
Oliks se x-men se, mis oli se Vulvarine  ???
Mistä minä sitä tiedän? Sinähän sinne olet menossa. Kerrot sitten kun olet käynyt. :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Minulla on x-tyttöystävä,jos näet, sano terkkuja. Siellä on tehty varmaan se x-men elokuva? Ja se x-factori. On siellä varmaan sekin. Siellä on niitä levytähtiä. Tai levyseppähitsareita. Pohjalaiset on kyllä eri hitsareita, ainakin pellonpajalla tai junkkarilla. Puukkojunkkareita kannattaa varoa, sekä tuplajunkkareita. Vanhoissa merirosvojen aarrekartoissahan aarrearkku oli aina kätketty sinne x-paikkakunnalle. 
Oliks se x-men se, mis oli se Vulvarine  ???

 >:( Ja myös Mutsikuu ja Rakoe. Ja mahneto

sorkkis

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Pohojammaalla kuitenkin tiedetään miten kolopalloa oikein pelataan.
Maila viedään koloon ja pallukat jätetään ulkopuolelle.

Mutta Virolaiset kuitenkin hoitavat asennustyöt .  ;)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Yksi on varmaa
No mun teini-ikäinen tyttö käy Seinäjoella säännöllisesti. Valittaa että ne siellä tuijottaa ,kuin hölmöt.  
Kyllä net vain meiläki päin saattaa tuijottaa niitä gootteja ja punkkareita...     ;)

 Hulluja net on      
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2281508
Oulusta = etelän herroja...     ;)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2281579
Mustasaaresta = etelän herroja...  ;)  
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
On muuten ankee paikka. Jotain pohojammmmaalaista "huumoria" varmaan, että saunassa on kylmää ja kalja on lämmintä  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Koneasema

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Jos joku kehuu jotain, on paree vaan myönnellä suvereenisti mm. tosijuttuja: Naapurin Kustaa-vainaa se piti kuntoa yllä hiihtämällä malmijunan kanssa kilpaa kaivokselta asti. Ja kuoli vasta kun oli niin erakko että antoivat hirviseurasta vahingossa kaatoluvan. Oli päivätyössä mettässä, kerrankin oli menny hevoselta jalka poikki paluumatkalla, niin oli nostanut hevosen kuorman päälle ja tuonut reen kotio. Jne... ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Tiedä häntä miten selviytyvät, mutta sekulisakki osaa karkottaa kunnon ihmiset...  :o :o :o
=
STT Nivala: Viisi lääkäriä irtisanoutui peruspalvelukuntayhtymä Kallion palveluksesta Pohjois-Pohjanmaalla tiistaina. Irtisanoutumisen syynä ovat ongelmat ylemmän hallinnon kanssa, kertoo yksi eropaperit jättäneistä, Nivalan terveyskeskuksen ylilääkäri Mikko Suni.

Koneasema

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Kaikkia ei vain voi hoitaa 8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pohojammaa:Selviytymisopas?
Tiedä häntä miten selviytyvät, mutta sekulisakki osaa karkottaa kunnon ihmiset...  :o :o :o
=
STT Nivala: Viisi lääkäriä irtisanoutui peruspalvelukuntayhtymä Kallion palveluksesta Pohjois-Pohjanmaalla tiistaina. Irtisanoutumisen syynä ovat ongelmat ylemmän hallinnon kanssa, kertoo yksi eropaperit jättäneistä, Nivalan terveyskeskuksen ylilääkäri Mikko Suni.

Oikea homma, jos ei työ kiinnosta niin painuu sitten muualle töihin ...