Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 988410 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)
::) ::) ::) ::) ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)

Hessu vie sarkasmin ihan uudelle asteelle, siis kun kyse on kuitenkin Hessusta. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)

Hessu vie sarkasmin ihan uudelle asteelle, siis kun kyse on kuitenkin Hessusta. ;D
Joo... en olisi itse uskonut, että tuo onnistuu noin hyvin  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)

Hessu vie sarkasmin ihan uudelle asteelle, siis kun kyse on kuitenkin Hessusta. ;D
Joo... en olisi itse uskonut, että tuo onnistuu noin hyvin  :o

Asia on vähän sillä tolalla kuin timpurin kynä olis jääny pöytäsirkelin terän raiskaamaksi ja vaatis uuden teroituksen.....ei ku siis se terävin kynähän olikin se lyijytäytekynä... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Sorkkis oli jättänyt hevosensa tallille hoitoon
ja ensimmäinen lasku oli tullut.
Sorkkis soittaa tallin pitäjälle:
Tuli tämä lasku hevosen hoidosta ja
ruuasta. Muuten ihan ookoo,mutta
kuule-älä syötä sille hevoselle enää sitä alvia.
Se ei ole sitä kotonakaan saanut ja näyttää olevan hirmu kallistakin

 Mutta, mietti, sorkkien ruhtinas, mitenkä sitä samaa ALVia voi olla sekä mopedin bensassa että pollen heinässä?
Näkyy vähentyneen  noi mopetin ajajat . Kuulemma turpaansa saaneet .  ;D ;D ;D ;D

Aikuset hakkaa mukuloita????? :o
Mitäs noista  ;D ;D ;D

 :o :o :o :o :o :o
Se mikä mulle tuli poskee soittaa oli kyllä nuorempi mutta isompi . Hiukan kerkes nyrkki ottaa kiinni leukaperiin ja Jätkää vietiin .  ;D ;D ;D
Miks sää oot tuollainen fistari  :o
Kato mulle ei *****illa .  8)
Kosken "Fist Fest"  ;)
;D ;D ;D ;D
::) ::) ::)

Hessu vie sarkasmin ihan uudelle asteelle, siis kun kyse on kuitenkin Hessusta. ;D
Joo... en olisi itse uskonut, että tuo onnistuu noin hyvin  :o

Asia on vähän sillä tolalla kuin timpurin kynä olis jääny pöytäsirkelin terän raiskaamaksi ja vaatis uuden teroituksen.....ei ku siis se terävin kynähän olikin se lyijytäytekynä... ;D
::) ::) ::) ::) ::) ::)

höhlät . ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kävipä kerran ruotsinlaivalla niin, että 1 hh oli myyty kahteen kertaan. Eli herra Make ja rouva Tellu (nimet muutettu), jotka kumpikin olivat tahollaan naimisissa saivat saman hytin. Tilanne oli tietysti hyvin hämmentävä, mutta koska kumpikin oli jo paluumatkalla ja väsynyt eli odottivat vain unta, päättivät he tyytyä tilanteeseen. Olihan hytissä sentään kerrosvuode ja päätettiin, että Make menee ylävuoteeseen ja Tellu jää alas. Uni voitti matkaajat hetimiten, mutta joskus puolen yön jälkeen make heräsi vähän viluisena - tiedättehän tuon laivojen hyttien katoissa suhisevat ilmanvaihdon. Make kuunteli aikansa ja totesi, ettei se alakerran rouvakaan taida nukkua. Make kurkisti vuoteensa laidan yli ja todentotta hereillähän se Tellu oli. Niinpä Make rohkaisi mielensä: "Anteeksi rouva, mutta voisitteko antaa sieltä alakaapista minulle viltin kun minua paleltaa".
Tellu:" Kuule Make, voitaisiinko kuitenkin tehdä niin, että kuvittelisimme olevammekin keskenämme naimisissa?"
Make *hämmentyneen ilahtuneena* : " No toki sehän olisi oikein mukavaa!"
Tellu:" No hyvä. Hae saatana ite vilttis!"
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään. Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä'Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa'Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen.Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvako­rut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin:'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'. Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan:'Mitä?­!' Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kunhän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?Todennäköisesti­ ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle *****illa.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mummo "kaasuttelee" auton ääntä matkien pyörätuolillaan pitkin
vanhainkodin käytäviä. Yhtäkkiä hänen eteensä hyppää yhdestä huoneesta pappa, joka ilmoittaa:
- Anteeksi rouva, ajoitte ylinopeutta. Saanko nähdä ajokorttinne?
... Mummo penkoo lompakkoaan, vetäisee esiin ryttyisen makeispaperin, oikoo
sen ja ojentaa sen papalle. Tämä tarkastelee "asiakirjaa", ojentaa sen
takaisin, antaa mummolle varoituksen ja päästää hänet "liikenteeseen".
Mummon ralli jatkuu. Edestakaisin. Sama pappa hypähtää taas huoneestaan
äkkiarvaamatta hänen eteensä, pysäyttää ja sanoo:
- Anteeksi rouva, mutta ajoitte äsken räikeästi keltaisen viivan
väärällä puolella. Saanko nähdä rekisteriotteenne?
Mummo kaivelee taas lompakkoaan, vetäisee tällä kertaa esiin maitokaupan
ostoskuitin ja ojentaa sen papalle. Taas papparainen vilkaisee
"asiakirjaa", antaa mummolle toisen varoituksen ja päästää tämän
matkoihinsa.
Mummo ei ole moksiskaan, vaan jatkaa huristeluaan, kunnes saapuu jälleen
kerran papan huoneen kohdalle. Ja taas pappa hyppää esiin ja pysäyttää mummon. Tällä kertaa mies on kuitenkin ilkosen alasti, vieläpä
miehisyytensä tanakassa erektiossa.
Mummo katsahtaa pappaa epäluuloisena ja huudahtaa:
-Voi ei! puhallusratsia.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Koulussa pidettiin pojille hyvien tapojen, korrektin käytöksen ja arvokkaan etiikan oppituntia. Opettaja sanoi:
– Jos istuisitte kynttiläillallisella hyvin kasvatetun ja hyvästä perheestä olevan tytön kanssa ja teidän pitäisi käydä vessassa, niin mitä sanoisitte hänelle?
Mikko viittasi:
Anteeksi, mutta minun pitäisi käydä pissalla.
– Se on kyllä aika karkeaa ja suorasukaista.
Matti viittasi:
– Anteeksi, minun pitäisi käydä toiletissa.
– Tuo oli jo paljon parempi, mutta sana ”toilet” mainitseminen aterian aikana hienon perheen tyttären kanssa on kyllä aika arveluttavaa.
Pekka viittasi:
– Anteeksi ystäväiseni, mutta minun pitäisi käydä paiskaamassa kättä vanhan tuttavani kanssa. Toivon, että saan esitellä hänet sinulle myöhemmin illalla
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Naisen tulisi tietää seuraavat asiat ryhtyessään parisuhteeseen:
1. Jos luulet olevasi liian lihava tai liian vanha, niin luultavasti olet. Älä kysy tätä meiltä, kieltäydymme vastaamasta.
2. Opettele käyttämään vessanpöntön kantta, jos se on ylhäällä, laske se alas.
3. Älä leikkaa hiuksiasi, ikinä. Pitkät hiukset ovat aina viehättävämmat kuin lyhyet. Yksi suurimmista syistä miksi miehet pelkäävät naimisiinmenoa on se, että naiset kuitenkin leikkauttavat hiuksensa häiden jälkeen, ja sitten me olemme jumissa lyhythiuksisten naisten kanssa.
4. Syntymä-, ystävän- ja merkkipäivät eivät ole mikään arvuutusleikki josko jälleen kerran voisimme löytää sinulle täydellisen lahjan.
5. Jos kysyt kysymyksen johon et halua vastausta, saat vastauksen jota et halua kuulla.
6. Toisinaan emme ajattele vain sinua, elä sen kanssa.
7. Älä kysy mitä me juuri nyt ajattelemme ellet ole valmis keskustelemaan seuraavista aiheista: – Napanöyhtä – Moottorin purkaminen ja kasaaminen – Formula 1-Jääkiekko-Jalkapallo-Urheilu.
8. Sunnuntai = penkkiurheilu. Se on kuin täysikuu tai vuorovesi-ilmiö.
9. Shoppailu ei ole penkkiurheilua.
10. Jos meidän on mentävä johonkin, mitkä tahansa vaatteet päälläsi ovat ok.
11. Sinulla on tarpeeksi vaatteita.
12. Sinulla on liikaa kenkiä.
13. Itkeminen on kiristystä.
14. Ex-poikaystäväsi on idiootti.
15. Jos tahdot jotakin niin pyydä. Pienet vinkit eivät toimi. Isot vinkit eivät toimi. Ilmeiset vinkit eivät toimi. Eli sano suoraan mitä haluat.
16. Ei, me emme todellakaan tiedä mikä päivä tänään on. Emme koskaan merkitse merkkipäiviä kalenteriin.
17. Kyllä, virtsaaminen seisaaltaan on vaikeampaa. Huteja tulee joskus.
18. Omistamme keskimäärin kolme paria kenkiä. Joten miten ihmeessä voisimme tietää mitkä kengät sopivat sinun pukuusi,kun sinulla on kuitenkin 30 paria kenkiä.
19. Kyllä ja Ei ovat erittäin sopivia vastauksia lähes kaikkiin kysymyksiin.
20. Kerro meille ongelmasi vain jos haluat apua sen ratkaisuun. Sen me osaamme parhaiten.
21. Päänsärky joka kestää 17 kuukautta on ongelma. Käy lääkärissä.
22. Jos haluat “rotu-uroksen”, hanki koira.
23. Varattu rivien välistä lukemiseen.
24. Älä teeskentele orgasmia. Me olemme paljon mielummin tehottomia kuin petettyjä.
25. Kaikki mitä olemme sanoneet / tehneet kuusi kuukautta sitten ei kelpaa enää riidan aiheeksi. Kaikki sanomamme / tekemisemme muuttuu pätemättömäksi edellä mainittuun tarkoitukseen 7 päivän jälkeen.
26. Jos et käyttäydy kuin mallit, älä odota meidänkään käyttäytyvän kuin saippuaoopperoiden miehet.
27. Jos jotain sanomaamme voidaan tulkita kahdella tavalla ja toinen tapa vihastuttaa tai tekee sinut surulliseksi, me tarkoitimme sen sillä toisella tavalla.
28. Anna meidän näyttää rähjäisiltä, se on geneettistä.
29. Älä hiero lamppua jos et halua hengen tulevan ulos.
30. Voit joko pyytää meidän tekevän jotain tai sanoa kuinka haluaisit jotakin tehtävän – et molempia.
31. Kolumbus ei tarvinnut suuntaneuvoja, emmekä mekään.
32. Naiset jotka pitävät push-up rintaliivejä ja avokaulaisia puseroita menettävät oikeuden valittaa tuijotuksesta.
33. Naiset saisivat pukeutua useammin push-up rintaliiveihin ja avokaulaisiin puseroihin.
34. Näemme vain 16 väriä. Joten esim. persikka on hedelmä, ei väri.
35. Jos jotain kutiaa, sitä raavitaan.
36. Olut on yhtä jännittävää meille kuin käsilaukut teille.
37. Emme osaa lukea ajatuksia, emmekä koskaan opi. Tämä puute ei ole todiste siitä, ettemme välittäisi sinusta.
38. Jos kysymme mikä on vialla ja sinä vastaat “ei mikään”, me käyttäydymme kuin mikään ei olisi vialla. Me tiedämme että valehtelet, mutta asian selvittäminen ei ole sen aikaansaaman sotkun arvoista.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Golfia harrastava aviopari istuskeli onnistuneen
pelin jälkeen rentoutuneena talonsa kuistilla.
Kuinka ollakkaan keskustelu kääntyi tulevaisuuteen.
Vaimo kysyi mieheltään.
Jos minä kuolisin ja sinä menisit uudestaan
naimisiin, asuisitko uuden vaimosi kanssa
tässä samassa talossa?
Enköhän, sehän on jo maksettu, vastasi mies.
Entäpä auto? jatkoi vaimo. Antaisiko uuden
vaimon ajaa autoani?
Enköhän, sehän on jo maksettu, vastasi mies.
Entäpä minun golfmailani? Antaisitko hänen
käyttää minun golfmailojani?
No, en tietenkään, mies vastasi nopsaan.
Hänhän on vasenkätinen.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pikku-Lissu kyselee äidiltään:
Pikku-Lissu: Äiti, miten lapsia saadaan?
Äiti: Isällä on sellaisia lapsisiemeniä joita hän antaa äidille.
Pikku-Lissu: Äiti, syötkö sinä ne siemenet?
Äiti: No, silloin jos äiti haluaa esim. uuden Minkkiturkin, ulkomaan matkan tai jotain muuta erityisen kivaa...
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Suomalainen ja Ruotsalainen istuivat kapakassa. Ruotsalainen alkoi kehua heidän saavutuksillaan.
- meillä oli Wasa laiva.
johon suomalainen.
- meillä oli Finnjet.
ruotsalainen
-meillä oli Ericsson.
- meilläpä oli Nokia.
ruotsalainen aikoi pistää luun kurkuun.
- mutta me keksimme seksin.
Suomalainen oli hetken vaiti ja sanoi.
- me keksimme harjoittaa sitä naisen kanssa.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!