Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mtk-pomo turpa ruvella  (Luettu 3405 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
mtk-pomo turpa ruvella
onkohan kaunaiset viljanviljelijät noituneet  kyseisen prässin ;) ;D 8)  ::) ::)

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/rasvapuristin-rajahti-mtk-pomo-tommi-lunttilan-naamalle/1883394

kyllä jonkinlainen kortti ja koulutuksen suorittaminen olisi hyvä vaatia paine-ilmalaitteta käyttäviltä henkilöiltä ;) ;D 8) ::)

Viimeksi muokattu: 25.08.14 - klo:02:11 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Nyt lakialoitetta vaan alityöllistetyille virkamiehille. Josko saataisiin rasvarässistä uusi paskakaivolaki tai liikenteen ammattipätevyysvaatimus.


Ehkä siis näin...?


Voitelurasvapuristinoperaattorin ammattipätevyys

Kohti turvallisempia, ympäristöystävällisempiä ja laadukkaampia rasvauksia.

Ammattipätevyyden tarkoitus on lisätä rasvaprässin käyttäjien ammatillisia valmiuksia ja näin parantaa voitelukohteita ja liikkuvia osia sisältävien laitteiden turvallisuutta sekä koneita käyttävien edellytyksiä tehtävien hoitamiseen.

Ammattipätevyys vaaditaan kaikilta rasvapuristimen käyttäjiltä ammattikohteissa 10.9.2023 alkaen ja siviili- sekä harrastuskäytössä 10.9.2024 alkaen.

Viimeksi muokattu: 25.08.14 - klo:02:24 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22201
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

mah

  • Vieras
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Ei kai ole syntiä olla ostamatta agrimarketista? Sitä ja paitsi Lunttilapolokin on kokoomusvaltuutettu.... :-X

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Ei kai ole syntiä olla ostamatta agrimarketista? Sitä ja paitsi Lunttilapolokin on kokoomusvaltuutettu.... :-X


Voi voi .......kusasko sarjakuva sankari omaan saappaaseen.......buahhahahahahahaaaaaa

Köntys

  • Vieras
Vs: mtk-pomo turpa ruvella

Mitenkä on muuten mahdollista että tämä suurituloinen kokoomusvaltuutettu sai vain 240-euron sakon katsastamattomalla autolla ajelusta. Eikös tälläiset tulot jo pitäisi vaikuttaa merkittävästi päiväsakon määrään, vai onko tämä kokoomuksen hyvävelitoiminta tosiaan mennyt näin pitkälle?   >:(    Veeti ja Eemeli vois täsmentää  ???

http://aksa.fi/katsastus-unohtui-liikkuva-poliisi-pysaytti-tommi-lunttilan-ja-antoi-sakot/

http://aksa.fi/lunttila-kovatuloisin-valtuutettu-tuikka-elossa-pienemmilla-tuloilla/

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: mtk-pomo turpa ruvella

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tod.näk. käyttöohje jäänyt lukematta.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
mutta miuta tuossa jutussa ysk pieni asia vaan askaruttaa;   onko tosiaan toi sälli niin kokoomuksen ja MTK:n jäsen?????   jo on aikoihin eletty jos tollanen on vielä kepulaisten järjestöön pesiytynnä.    hitto, onko se vaklaamassa jotain ratekiajuttua jota sitten stuippi vois käyttää hallituksen riihessä?   esm. varstaa!         
                hui, löytyykö noita muitakin lainkirjaimen reunalla kulkijoita kokoomuksesta, kun tuo rätykin kerran "jäi kiinni" ns. veron sovellutuksesta, kylläkin lain rimaa hipoen.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Jos ajatellaan miten MTK on hoitanut viljelijöiden asiaa tulisi useammallakin MTK-hepulla  naaman olevan tuollainen.Jospa alkaisi sitä myöten kiinnostamaan niiden etujenkin ajaminen.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

se vissiinni tuo kokkoomuksen lunttila on kepumpi ku kepulaeset ihte.  ;D

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

se vissiinni tuo kokkoomuksen lunttila on kepumpi ku kepulaeset ihte.  ;D

 Haluaako Eemeli lukita vastauksensa?
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

se vissiinni tuo kokkoomuksen lunttila on kepumpi ku kepulaeset ihte.  ;D

 Haluaako Eemeli lukita vastauksensa?

 ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Veetin poika

  • Vieras
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Tyypillistä kepulaisuutta
Vaatimassa muilta kotomaisen työn arvostusta,sitoutumista kotomaiseen elintarvikkeeseen, mutta itse ohittaa muutaman arkimarketin varaosapellen ja tilaa itse ulkomailta.
Tää on niin tätä.

Ljunttila on kokkoomuksen keulakuvaviljelijöitä......Eemelillä ei taijja edes vessan paskapönttö kestee sitä painetta mitä piäpuol suoltaa.......

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: mtk-pomo turpa ruvella
Kiusallinen tapaus Veetieemelille tämä Lunttila http://www.mtk.fi/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteet_2013/marraskuu/fi_FI/lunttila_epailee/
muistuupa mieleen veetin vaikerrukset ;) ;D 8) ::)

nyt ois kokoomuslainen pääministeri ja presitentti joka on ennenki tuhertanu tämän asian kanssa...

– Viimeksi hallitus antoi viljelijöille pakit, kun se ei hyväksynyt varsin vaatimatonta 7,5 miljoonan euron lisäystä energiaveron palautukseen.

lunttila taitaa puhua ihan nykyhallituksesta, toisin ku veeti 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...