Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 4

Viestit - casella

Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: 112
: 20.12.16 - klo:19:35
Mulla oli kanssa tuommonen joku äks-koveri näppäin samsunki. Eka päivänä soitti kahesti hälytyskeskukseen taskusta. 112 ohittaa näppäinlukon niin helposti. Toista päivää ei ollu enää käytössä.
Nyt on samsunki xcover 3 älypuhelin ja siihen ladattu 112 sovellus. Kyllä sen kanssa varmaan HEINO pärjäis, kun kerran minäkin.
Finn-Rotorin kourankääntäjän tehdään virossa.
Pikavaihteen kytkeytymisnopeutta kai se lähinnä ohjaa. Pienellä kaasulla rauhallisemmin ja päinvastoin.
jupe kysyi milloin pitää huolestua. Silloin kun muovinen suojaputki syttyy tuleen. Olen ollut todistamassa kyseistä tapausta. Lieteropeli, jyrkkä murros ja viallinen ristikko tuon sai aikaan.
Tuohan on ollut ilmeisen ristiriitaisen tulkinnan alainen, tarviiko mikä kortti olla liikennetraktorilla ilman perävaunua liikennöitäessä. Muutenhan tuo polliisin lista oli aika hyvä.
Pakkaremonttiin mars. Kitkapinnan muruset jumittaa pakan. Voi ruveta pelaamaankin kun, kun käyttää ulosottoa vipu pois kytkettynä. Mutta jokatapauksessa perärepun irti käytättää. 5150 oli vastaava tapaus ja tuli sillä vielä yksi talvi lumilinkoa pyöritettyä vaikka vähän luistikin
Täytyykin viedä jo tänä iltana liikennelupa lappu valtran koppiin, jos sitä huomenna virkavalta kyselee.
Tuollapäin taitaa olla joku paikallinen metsälaki, joka vaatii ajamaan risumaton päällä. Tuo ketjuttomuus, voisko siihenkin joku pykälä vaikuttaa, kun näyttävät aivan järjen vastaisesti ilman nyhjäävän?
Ok. Nordicin H3 umpioilla ja cobran muutossarjoilla itselle olen näitä rakenellut. Harrastus mieltähän tämmösessä pitää olla, että viitsii näitä kasata. Onhan esim, Hellalla ja Nordicilla monenlaisia valmiita xenonvaloja, mutta ne hinnat.... Ledit kehittyy huimaa vauhtia, eli on varmaan sielläkin jo valikoimaa.
Mikäs vallumiestä ahistaa muutossarjoissa. Laadukkaat sarjat pelaa luotettavasti ilman radiohäiriöitä ja originaali ulkonäkö säilyy alkuperäisillä umpioilla.
6850 ja 18950h alkuperäinen stana. Jo vuosia talvilaatuun pitänyt lisätä 2- t öljyä, jos meinaa saada käyntiin. Kesälaadun pööllä pelannut ilmankin.
Täältä kanssa ihmettely tuommoselle "valotestille". Puunajo valtrassa 5 paria muutos-sarja xenonia. Aurinkoa piisaa :)
 Auto 1 331000
 Auto 2 325000
 Valtra  18600h
 case-ih 10180h
 IH       11900h
 60-luvun 565 ?
andypogelle. Momentti ei ole oikea säätöarvo, vaan välys. Eli ruuvi kiinni ja sitten löysätään kuormainvalmistajan ilmoittama määrä. Esim, 1/6 kierrosta.
Sivuja: [1] 2 3 4