Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: KJL - 20.01.08 - klo:20:56
-
HMTT:n uutisia;
Niin... ei tarvitte olla reutsimiesten huolissaan jatkosta, kun Yrma palvelee.
-
Olispa aika iso pala haukattvaksi yrmalle :o
Toisaalta, kasvua se tietää myynnis..?
HMTT= Hevosmiestentietotoimisto.
-
Olispa aika iso pala haukattvaksi yrmalle :o
Toisaalta, kasvua se tietää myynnis..?
tuskin... yrmasta ne tuli keskolle marginaalimerkkeinä ja sellaisina palaavat...ja syystä
HMTT= Hevosmiestentietotoimisto.
HMTT= herras miehet tietävät totuuden...
-
Olispa aika iso pala haukattvaksi yrmalle :o
Toisaalta, kasvua se tietää myynnis..?
tuskin... yrmasta ne tuli keskolle marginaalimerkkeinä ja sellaisina palaavat...ja syystä
HMTT= Hevosmiestentietotoimisto.
HMTT= herras miehet tietävät totuuden...
Hiton Monesti Tosi Tietoa...
Onhan siä nyt tilaa, kun Ventti jäi Valtran yksinmyyntiin.
-
HMTT:n uutisia;
Niin... ei tarvitte olla reutsimiesten huolissaan jatkosta, kun Yrma palvelee.
Nythän sitä vasta aletaan huolestua. :-\
Taisi tulla asiaa Valdemarin kauppaan, värisävyn vaihtamisen merkeissä. ;)
415 TMS:llä+ muuta tarpeellista. :P
OJALAAA!!!!! wake up...
-
Olispa aika iso pala haukattvaksi yrmalle :o
Toisaalta, kasvua se tietää myynnis..?
HMTT= Hevosmiestentietotoimisto.
varmasti myynti kasvaa mutta miten mahtaa olla vaihtokoneiden kanssa?
pystyykö yrmy ottaa isoa arsenaalia vastaan?
-
Kesko on jo ottanut. 8)
-
Kesko on jo ottanut. 8)
joo näkyy olevan. síin rupee myyjien bonusrahat hupenenmaan jollei saa koneita eteenpäin... ;D ;D ;D
-
Kesko on jo ottanut. 8)
ovat näköjään jo saaneet myytyä sen 6930 deeren.
-
HMTT:n uutisia;
Niin... ei tarvitte olla reutsimiesten huolissaan jatkosta, kun Yrma palvelee.
Nythän sitä vasta aletaan huolestua. :-\
Taisi tulla asiaa Valdemarin kauppaan, värisävyn vaihtamisen merkeissä. ;)
415 TMS:llä+ muuta tarpeellista. :P
OJALAAA!!!!! wake up...
Eikö tuu yhtäkään kehua Variomiehen suunnalta?
Vai onko tuo 4-mukinen Ojalan mielestä mopo?
-
HMTT:n uutisia;
Niin... ei tarvitte olla reutsimiesten huolissaan jatkosta, kun Yrma palvelee.
Nythän sitä vasta aletaan huolestua. :-\
Taisi tulla asiaa Valdemarin kauppaan, värisävyn vaihtamisen merkeissä. ;)
415 TMS:llä+ muuta tarpeellista. :P
OJALAAA!!!!! wake up...
Vario 415 TMS "Hiljainen tappaja"
Tappaa Nyykkärit,Valtrat ynnä muut mäkeen alle 200hp sarjassa ::)
On se noloo kun pikkunen mopo vetää VALTAVAN Nyykärin tai
T-sarjalaisen eelle mäessä ;D
-
Vario 415 TMS "Hiljainen tappaja"
Tappaa Nyykkärit,Valtrat ynnä muut mäkeen alle 200hp sarjassa ::)
On se noloo kun pikkunen mopo vetää VALTAVAN Nyykärin tai
T-sarjalaisen eelle mäessä ;D
[/quote]
Juuri tuo kohtuullinen koko tehoihin ja ominaisuuksiin nähden siinä nelosessa kiinnostaisikin.
Niinhän ne sanoo jotta: "ei se koko, vaan laatu".
Aina oon kyllä eppäilly, jotta onkohan tuo eukko tosissaan. ;)
-
Jotain se ounasteli kun maanantaina putiikissa kävin Mc Cormikin kuva oli poistunut seinältä.
-
HMTT:n uutisia;
Niin... ei tarvitte olla reutsimiesten huolissaan jatkosta, kun Yrma palvelee.
Nythän sitä vasta aletaan huolestua. :-\
Taisi tulla asiaa Valdemarin kauppaan, värisävyn vaihtamisen merkeissä. ;)
415 TMS:llä+ muuta tarpeellista. :P
OJALAAA!!!!! wake up...
Vario 415 TMS "Hiljainen tappaja"
Tappaa Nyykkärit,Valtrat ynnä muut mäkeen alle 200hp sarjassa ::)
On se noloo kun pikkunen mopo vetää VALTAVAN Nyykärin tai
T-sarjalaisen eelle mäessä ;D
taitaa vaan kuski kopissa olla kovin hiljanen ;)
-
On se noloo kun pikkunen mopo vetää VALTAVAN Nyykärin tai
T-sarjalaisen eelle mäessä
--mikä on toi VALTAVA jonka mopo vetää Nyykärin tai Teesarjalaisen eelle?
--muistaakseni VALTAVA oli 70-luvulla jokin valtion hallinnon uudistus,ei kai semmoinen paperinippu mitään paina.
--kaiken kaikkiaan asiallisesti todettuna 415 vois olla aika kuikkunen peli,onhan siinä rutistettu 4 litran retutsin mööttöristä about 150 hepoa.Onkohan vileä lastutusvaraa jäljellä?
-
--kaiken kaikkiaan asiallisesti todettuna 415 vois olla aika kuikkunen peli,onhan siinä rutistettu 4 litran retutsin mööttöristä about 150 hepoa.Onkohan vileä lastutusvaraa jäljellä?
[/quote]
Pitääkö sitä aina olla virivaraa?
Tosin tuota perusmoottoria käytetään Euroopassa paljon maanrakennuskoneissa, kun niitäkin alkaa koskemaan nämä uudet päästömääräykset.
N. 200 hp tehot mahdollista ko. moottorimallista.
Luulisi tuon kestävän traktorikäytössäkin 150 hp viritysasteella.
Se kiinnostaisi kyllä paljonko tuosta 150 hp moottoritehosta katoaa välille ennen vo-tappia näissä Varioissa?
Tuskin kuitenkaan niin julmasti kuin N-Valtuissa, 150hp moottorissa-115 hp vo-tapissa. ???
-
Melekeen uutena mitattiin tuo Vario ja
tapista löyty se mitä luvattu ja enemmänki.
Pitää käydä nyt 5000 tunnis mittaamassa paljonko
on lisiny ;D
-
Melekeen uutena mitattiin tuo Vario ja
tapista löyty se mitä luvattu ja enemmänki.
Pitää käydä nyt 5000 tunnis mittaamassa paljonko
on lisiny ;D
Vario on kuin viini paranee vanhetessaan ;D
Samaa ei voi sanoa muista kilpailioista 8)
-
Melekeen uutena mitattiin tuo Vario ja
tapista löyty se mitä luvattu ja enemmänki.
Pitää käydä nyt 5000 tunnis mittaamassa paljonko
on lisiny ;D
Vario on kuin viini paranee vanhetessaan ;D
Samaa ei voi sanoa muista kilpailioista 8)
05-sarjan valmetit ne vasta onkin ikiliikkujia.
ne kestää ihan mitä vaan ainakin melkein...
-
joo ite harioittelupoikassa ajoin jus nollavitossarjanvalmeettia mettässä oli takkela peli
-
Hommakkaa ny lisätietoa !
-
Hommakkaa ny lisätietoa !
Jaa tosta otsikon aiheesta vai? No myyjiäkin on kuulemma värvätty...
-
Hommakkaa ny lisätietoa !
Jaa tosta otsikon aiheesta vai? No myyjiäkin on kuulemma värvätty...
Kyllä siinä nyt niin kävi jotta Yrma se yrittelee jatkossa SDF:ää myyskennellä.
Saa nähdä tuleeko siitä mitään, ainakaan Pohjoisemmassa. Eihän siellä oo etes Yrmalla toimipaikkoja.
-
Eikö tuo Paavola oo meleko pohojosessa... niitä Paavolan pakanoeta, sanovatten, eikö se oo Ruukkie?
-
No niin vain meni Yrmalle, kuinkahan alkavat
isoilla 230 ja 260 heppasilla trossailla ?
Onko niis turbiinikytkin vai momentinmuunnin ?
Varmaan nappaavat muutamie Valtroja ja Deerejä
sisään syötiksi ja kiusaksi ;)
http://www.deutz-fahr.de/english/traktoren/
-
No niin vain meni Yrmalle, kuinkahan alkavat
isoilla 230 ja 260 heppasilla trossailla ?
Onko niis turbiinikytkin vai momentinmuunnin ?
Varmaan nappaavat muutamie Valtroja ja Deerejä
sisään syötiksi ja kiusaksi ;)
Deutzilta tulossa uusia malleja.
Mm. 220 heppanen "portaaton" TTV 630.
Mahtaa olla suurille heinän/rehun korjuualoille mielenkiintoinen kapistus, jos vain hinta pysyy kohtuuden rajoissa.
http://www.samedeutz-fahr.com/deutz-fahr/rep/news/1158/pdf/DF15-Agrotron_630_TTV-eng.pdf
Keskolla kuulemma alkanut käytettyjen Deutzien ale.
-
Varmasti on tulossa uusia malleja. Kaikilta traktoritehtailta
tulee uusia malleja ja jos ei tule niin ovat pian entisiä traktoritehtaita.
-
Varmasti on tulossa uusia malleja. Kaikilta traktoritehtailta
tulee uusia malleja ja jos ei tule niin ovat pian entisiä traktoritehtaita.
Kiitti vinkistä, en ois ite hokannu. ???
Lisää vain asiantuntemusta kehiin. ;D
-
Minskin traktoritehdas valmisti viime vuonna kuusikymmentä tuhatta traktoria. Tuo Belarus 1523 60 th juhlatraktori myytiin Saksaan.
Venäläiset viljelijät ovat jo yhden kierroksen kokeilleet länsimaiden tekniikkaa leikkuupuimureissa. Neljä-viisi syksyä menee
huolettomasti länsimaisella älypuimurilla, sen jälkeen alkavat ongelmat. Tietokoneiden ongelmia on vaikeaa ratkoa jakoavaimella
tai hylsysarjalla.
Moni länsimerkki on vaihtunut takaisin Rostselmashin Don 1500 tai uudempiin Vector ja Acros malleihin.
Valko-Venäläinen MTZ on Venäjällä tuontitraktori. On vieläkin yleinen traktorimerkki ja haluaa varmasti asemansa säilyttää.
Belarus 4520 450hv on ollut testiajossa pari vuotta.
www.rcforum.ru/modules.php?name=Forums&file=download&id=47602
-
Minskin traktoritehdas valmisti viime vuonna kuusikymmentä tuhatta traktoria. Tuo Belarus 1523 60 th juhlatraktori myytiin Saksaan.
Venäläiset viljelijät ovat jo yhden kierroksen kokeilleet länsimaiden tekniikkaa leikkuupuimureissa. Neljä-viisi syksyä menee
huolettomasti länsimaisella älypuimurilla, sen jälkeen alkavat ongelmat. Tietokoneiden ongelmia on vaikeaa ratkoa jakoavaimella
tai hylsysarjalla.
Moni länsimerkki on vaihtunut takaisin Rostselmashin Don 1500 tai uudempiin Vector ja Acros malleihin.
Valko-Venäläinen MTZ on Venäjällä tuontitraktori. On vieläkin yleinen traktorimerkki ja haluaa varmasti asemansa säilyttää.
Belarus 4520 450hv on ollut testiajossa pari vuotta.
www.rcforum.ru/modules.php?name=Forums&file=download&id=47602
Tehtaan työntekijöitä kuvassa? ;)
Saattaahan se olla niinkin ettei nykytekniikan traktoreillakaan ajeta 30 vuotta niinkuin entisajan yksinkertaisilla teeseitse koneilla.
Turhan paljon alkaa olla toimintoja bittien ohjaamana. :-\
-
Hyvä juttu että fend valtralle ja deuts keskolta yr:malle
-
Saattaahan se olla niinkin ettei nykytekniikan traktoreillakaan ajeta 30 vuotta niinkuin entisajan yksinkertaisilla teeseitse koneilla.
Turhan paljon alkaa olla toimintoja bittien ohjaamana.
Mä oon jo monta vuotta höpöttäny, jottei tänä päivänä uutena myytävistä traktoreista kovin moni liiku 30 vuoden päästä, kun bitit on poikittain. Yksinkertaisen perustekniikan koneet liikkuu kyllä.
-
nykyajan raktoreis iha liikaa tietotakniikkaa
-
Saattaahan se olla niinkin ettei nykytekniikan traktoreillakaan ajeta 30 vuotta niinkuin entisajan yksinkertaisilla teeseitse koneilla.
Turhan paljon alkaa olla toimintoja bittien ohjaamana.
Mä oon jo monta vuotta höpöttäny, jottei tänä päivänä uutena myytävistä traktoreista kovin moni liiku 30 vuoden päästä, kun bitit on poikittain. Yksinkertaisen perustekniikan koneet liikkuu kyllä.
Nyt 30 v vanhat koneet on vuosimallia 1978 ja niistä ei nykyään tarvitse huimia hintoja maksaa, lisäksi niiden kunto on niin ja näin. Turha valittaa ettei sähköt pelaa kolmeakymmentä vuotta, kun ei kukaan nykyajan isäntä osta käyttöönsä -78 mallista traktoria. Tietty poikkeuksiakin on, kun jotkut tykkää ajella vanhoilla belaruksilla ja kehua kuinka edukkaasti pääsee. Toiset vaantykkää olla kädet rasvassa, toiset ei... ;D
-
MF3000 -sarja oli ensimmäisiä sähköhärveleillä ohjattuja traktoreita, ja ensimmäiset on jo yli 20 vuotta vanhoja, eikä niiden kanssa ole mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ollut, vaikka ohjausbokseja on toki joistakin jouduttu vaihtamaan niin kyllä koneet liikkuu ja on käytössä edelleen eikä ole mitään erityistä epäilystä siitä miksi eivät liikkuisi kymmenen vuoden päästäkin.
Samaa epäilyä sähkölaitteista on ollut autojenkin kanssa, mutta nyt menee ruostumisen vuoksi paaliin 80-luvun lopun ruiskusysteemeillä varustettuja autoja joissa ei ole välttämättä koko ainkana tarvinnut sytytykseen tai ruiskusysteemiin koskea - toisin kuin katkojan kärkien ja kaasarivehkeiden kanssa joita sai olla alituiseen ropaamassa.
-
MF3000 -sarja oli ensimmäisiä sähköhärveleillä ohjattuja traktoreita, ja ensimmäiset on jo yli 20 vuotta vanhoja, eikä niiden kanssa ole mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ollut, vaikka ohjausbokseja on toki joistakin jouduttu vaihtamaan niin kyllä koneet liikkuu ja on käytössä edelleen eikä ole mitään erityistä epäilystä siitä miksi eivät liikkuisi kymmenen vuoden päästäkin.
Samaa epäilyä sähkölaitteista on ollut autojenkin kanssa, mutta nyt menee ruostumisen vuoksi paaliin 80-luvun lopun ruiskusysteemeillä varustettuja autoja joissa ei ole välttämättä koko ainkana tarvinnut sytytykseen tai ruiskusysteemiin koskea - toisin kuin katkojan kärkien ja kaasarivehkeiden kanssa joita sai olla alituiseen ropaamassa.
Juu en mä tarkottanukkaa, että vanhat kolmetonniset mihinkään hyytyis, mutta nää paljon uudemmat merkistä riippumatta. Eihän sitten mitään, jos koneella ajetaan tarpeeksi, ettei paikat ehdi hapettua, mutta... Liikaa liittimiä, antureita ja magneettiventtiileitä on tukittu hyttien alle paikkoihin, joihin väkisinkin kerääntyy moskaa ja paskaa jne.
-
Nyky'äivän traktoreille ja puimureille pitäis olla ainakin talveksi läämin talli jossa säilytetään. Suolakeleillä ei sais ajella nykytraktoreilla ollenkaan.