Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hapotin  (Luettu 10049 kertaa)

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
hapotin
elikkä pitäisi uusia hapotinta niin mikä olisi paras vaihtoehto? itse olen ajatellut joko elhoa tai flowmasteria. periaatteesta junkkaria ei ainakaan tule. cliptoni on ollut kymmenen vuotta mutta ei enää vakuuta varmatoimisuudellaan.

Lokinpaska

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 117
Vs: hapotin
Meillä on se fellowin Profi malli hyvä kyllä ollu. Ainakin ekan kesän jälkeen. Hyvin myös  jälkimarkkinointi on toiminu.   

realisti

  • Vieras
Vs: hapotin
Kahden elhon, proflow ja ecoflow kokemuksella seuraava on fellow, en tiedä miksi tuo elho on niin kehuttu.

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: hapotin
Mäkin olen vähän vastaavaa mietiskellyt, mutta koska olen köyhä, ajattelin tehdä itse  :P
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: hapotin
Meillä on se fellowin Profi malli hyvä kyllä ollu. Ainakin ekan kesän jälkeen. Hyvin myös  jälkimarkkinointi on toiminu.

Ois varmaan mut 5000+alvi happotimesta. Ei perk

Sori 5600+alv :D
Nii se on...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: hapotin
Täälläkin olis tarvetta jonkinlaiselle kalvopumppuhapottimelle mäkkärille bioloogista pumppaamaan.
Onko kellään sellaista lakkapään itsekasaamaa hapotinta?
En nyt muista kenen valmistamat aivot siinä oli, mutta muita kalvopumppuhapottimia selvästi halvempi se olisi.

AgriAllah

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 782
Vs: hapotin
Paalainkimpan Agronikin PDH-10 meni vuoden vanhana takuuseen, kun juhannus iltana työnsi happoa joko täysillä tai ei ollenkaan. Siinä on "tietokone" aivan kalvopumpun vieressä ja ilmeisesti happo ja talven kylmyys sen halkaisevat. Nyt uusi on huuhdeltuna lämpimässä, mutta hitostako tämän tiesi kun ei saatu aikoinaan käyttöohjeita. Takuu pelasi kyllä loistavasti kun noita kotikunnassa tehdään. Fellow saattaisi olla seuraava merkki...
Tranceforming the world

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: hapotin
elikkä pitäisi uusia hapotinta niin mikä olisi paras vaihtoehto? itse olen ajatellut joko elhoa tai flowmasteria. periaatteesta junkkaria ei ainakaan tule. cliptoni on ollut kymmenen vuotta mutta ei enää vakuuta varmatoimisuudellaan.

Mulle on riittäny sellanen 2desin krokilasi. Ite oon aatellu vaihtaa pitkään pilliin joka sopii suoraan happopulloon, etuna se et ei tarvi pestä ja ei tule suttua kun hapot ei kaatuile.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: hapotin
Missä lehdessä (KM, KV?) oli juttua jostain kotitekoisesta systeemistä, Biltema tai joku vastaava pumppu, onko joku muu hoksannu?

Itselläni on Junkkarin "halvin" malli, on tominut ok tähän saakka.

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: hapotin
Kuulemma asuntovaunun vesipumpuista jotkut ovat noita tehneet, kestää kuulemma happoa. Mä meinasin väsätä osista Jabscon kalvopumppu, portaaton jännitteen säädin ohjaamoon ja perus Junkkarin virtausmittari.  Säätimellä määrän säätö ja virtausmittarista valvonta. Noukinautomatiikkaakin voisi lisätä ehkä myöhemmin.
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: hapotin
Kuulemma asuntovaunun vesipumpuista jotkut ovat noita tehneet, kestää kuulemma happoa. Mä meinasin väsätä osista Jabscon kalvopumppu, portaaton jännitteen säädin ohjaamoon ja perus Junkkarin virtausmittari.  Säätimellä määrän säätö ja virtausmittarista valvonta. Noukinautomatiikkaakin voisi lisätä ehkä myöhemmin.

Tässä olisi edellinen viestiketju aiheesta:

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=38966.msg656964#msg656964


Mika

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: hapotin
  Elhoon on turvauduttu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: hapotin
kun muuta ei ole myytävänä!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: hapotin
  Mulle riittää toi emätin..

verkutsooni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: hapotin
Kuulemma asuntovaunun vesipumpuista jotkut ovat noita tehneet, kestää kuulemma happoa. Mä meinasin väsätä osista Jabscon kalvopumppu, portaaton jännitteen säädin ohjaamoon ja perus Junkkarin virtausmittari.  Säätimellä määrän säätö ja virtausmittarista valvonta. Noukinautomatiikkaakin voisi lisätä ehkä myöhemmin.

paljonko arvelet maksavan tuommoisen oman tekeleen osat?