sähköauto ei kustannuksissa saa pieniruokaista dieseliä kiinni 20tkm ajoilla. Huoltokustannukset, juuri kun lähestyy tulisi ilmeisesti akunvaihto? Sähköauton päästöt ovat puolta pienemmät eli sikäli järkevä.
Sähköauto perheen kakkosautona vielä toimisi, mutta yksin sähköautolla pärjäisi vain kaupunkien ydinkeskustassa, josta on pidempiä reissuja varten hyvät kulkuyhteydet. Mutkikasta
Se on hyvä, että on olemassa sellaisia autoilijoita jotka osaavat laskea, että diesel on heille paras vaihtoehto. Näin he jatkossa ostavat vaihtoon menevät vanhat nokilekat ja ajelevat niillä nousevista veroista ja polttoainekustannuksista huolimatta onnellisina. Uusiahan ei kauaa enää saa, ainakaan sopuhintaan, kun tehtaitten ei niitä kannata valmistaa kysynnän hiipuessa.
Diisseli on aina kulujensa väärti, kuten viinakin. Sitä vaan ihmettelen miksi he tätä yrittävät väittää kaikille vastaantulijoille. Luulisi, että se kun on onnen löytänyt niin yrittäisi sitä mieluummin piilottaa. Taitavat olla hyvin joviaalia ja mukavaa porukkaa nämä valistajat.
No eipä hermostuta siellä, esim Wv valmistaa polttomoottoreita 2040 asti ja voihan niitä valmistaa varastoon ja myydä 2040 jälkeen. Vanhat autot ei mene käyttökieltoon, joten
2050 polttomoottorit vielä hyräjää. Yllä olevalla laskurilla joi kepeästi laskeskella millä vehkeellä ajelee.
Käyttömaksuista tulevaisuudessa ei tiedetä, eduskunta niistä päättänee, milläs köyhät sitten ajaa jos
porvarit ajelee kalliilla sähköautoilla joihin
punaniskaduunarilla tai
kelan asiakkaalla ei ole varaa?
Ovatko edustajamme niin
rohkeita jota uskaltavat viedä köyhältä viimeisen auton siinä pelossa notta eivät
perkeleet enää
äänestä heitä valtaan?
Mitä kustannuksiin tule niin ennustan niiden nousevat, niin
sähkön kuin muidenkin, varmaa on myös notta sähköautolekakin joku vero lopulta lätkäistään kunhan käyttäjä kunta saadaan likemmäs 250.000
Joviaali myönnän olevani, on mukavampaa kuin olla kärttyisä raivopää ja onnenikin olen muilta kätkenyt.