Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maidon hinta/kuluttajahinta  (Luettu 3127 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vitulla päähän / Veeti on pöljä
Ruotsin maidontuottajat ovat ahtaalla , pienenä oljenkortana on nähty maidon tuonti Suomeen , kesään mennessä tuokin menee perseelleen , luonto hoitaa tehtävänsä , maito ei yksinkertaisesti pysy riittävän kauaa kylmänä kesällä .

Ei tuollainen soopa mene läpii enää nykypäivänä

 Ruotsalaisen heikompi lypsyhygieenia aiheuttaa haasteita käsittelyssä .
Tänä päivänä hygieenia on tarkkaa . Veetin tyhmyydellä ei ole rajoja . Vijapuolelle tulee myös hygieenia passit .  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Puhtaus alkaa alkupäästä .  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maidon hinta/kuluttajahinta
Ohoh!! Veeti on keksinyt, että markkinointi ja mainonta perustuu yleensä enemmän tai vähemmän todenmukaisiin mielikuviin. Hienoa!!  ;D  ;D

Mainonnan pitää perustua tosiasioihin, vaikka vähän väritettynä. Kepulainen propaganda perustuu pelkiin valheisiin,korsimolaisittain...samoin kuin Simonkadun tiedotus

Tämän päivän lapset oppii tuon medialukutaidon ennen kouluunmenoa, onhan se osa yleissivistystä. Oiskohan niin, että yhteiskunta menee jo hiukan toisella tasolla. Veeti opettelee vielä lukemaan siinä missä muut rustaa esseetä......

No höpöhöpö ....
Mainonta toimii aina niinpäin, että jokainen kehuu omaansa niin paljon kuin ehtii, tosiasioista välittämättä ja kaikki sen ymmärtää, veetiä lukuunottamatta.
Valio kehuu omaansa ja Arla omaansa, niin se toimii, mutta mikäli väitetään että meidän maito on parempaa niin siitä pyytää myös parempi hinta.

Eikä siinä hinnanlasku mitään auta, jos Valio laskee omaa hintaansa esim. 5 sentillä, niin Arla teke välittömästi samanlaisen laskun oman hintansa, joten eri jokatapauksessa pysyy samana.
Valio on suurimpana tuottajana hintajohtaja Suomessa ja muut toimijat asettavat silloin hintansa sen mukaan mikä on Valion hinta.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Maidon hinta/kuluttajahinta
Ohoh!! Veeti on keksinyt, että markkinointi ja mainonta perustuu yleensä enemmän tai vähemmän todenmukaisiin mielikuviin. Hienoa!!  ;D  ;D

Mainonnan pitää perustua tosiasioihin, vaikka vähän väritettynä. Kepulainen propaganda perustuu pelkiin valheisiin,korsimolaisittain...samoin kuin Simonkadun tiedotus

Tämän päivän lapset oppii tuon medialukutaidon ennen kouluunmenoa, onhan se osa yleissivistystä. Oiskohan niin, että yhteiskunta menee jo hiukan toisella tasolla. Veeti opettelee vielä lukemaan siinä missä muut rustaa esseetä......

No höpöhöpö ....
Mainonta toimii aina niinpäin, että jokainen kehuu omaansa niin paljon kuin ehtii, tosiasioista välittämättä ja kaikki sen ymmärtää, veetiä lukuunottamatta.
Valio kehuu omaansa ja Arla omaansa, niin se toimii, mutta mikäli väitetään että meidän maito on parempaa niin siitä pyytää myös parempi hinta.

Eikä siinä hinnanlasku mitään auta, jos Valio laskee omaa hintaansa esim. 5 sentillä, niin Arla teke välittömästi samanlaisen laskun oman hintansa, joten eri jokatapauksessa pysyy samana.
Valio on suurimpana tuottajana hintajohtaja Suomessa ja muut toimijat asettavat silloin hintansa sen mukaan mikä on Valion hinta.

Arla tekis palveluksen muille jos se laskis tuottajahintaa Ruotsissa , tuottajat Ruotsissa joutuis maksamaan liikaa maidontuotannosta ja seurauksena joko lopetus tai konkurssi ja lopetus .Ruotsalaistuottajille ei jää mitään kouraan enää .