Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?  (Luettu 3941 kertaa)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Eipä tuossa mitään ihmeellistä, "ei osaa sanoa"  määrä noussut 20 prosenttiin.

Juttelin yhden kristillisen kanssa, joka kuului noihin Hesarin galluppiin haastatelluista. Kertoi itsekin ilmoittaneensa, että eos.  Hän aikoo tarkkailla vaalinalusgalluppeja: jos Soini on selvä kakkonen, niin hän äänestää Päivi Räsäsläisiä, mutta jos toinen kierros tulee (mikä tod näk) ja Soinin kakkosasema "ei- varma", niin Timo saa hänen äänensä.

Myös moni Saulin kannattaja tarkkailee vielä, jotta Soini olisi mukana kakkoskierroksella.

Nyt Soini 9%, Väyrynen 8%. 

Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:09:54 kirjoittanut minä-itte

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
  Mut kyllä Väyrysessä on pressa-ainesta yhtä paljon kun noissa muissa yhtensä..

minä-itte

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
  Mut kyllä Väyrysessä on pressa-ainesta yhtä paljon kun noissa muissa yhtensä..

Saattaisi olla ihan sopiva Keminmaan Leijonien pressaksi. Pelle.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

Koska politiikassa on pohjimmiltaan kyse kahdesta asiasta: "kiusanteosta" ja "kuppikuntaisuuden tukemisesta".

Se ei haittaa ollenkaan vaikka ajaisi itse täysillä metsään... se olisi paljon hirveämpää että naapuri olisi kuskina ja veisi turvallisesti perille  ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8372
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Jos muutama hiukan muuttaisi täälläkin tyyliään saattaisin harkita Niinistön äänestämistä. Muutenkaan ei Kokoomuslainen aatemaailma kolahda kaikkiin.
Mystinen kesälaatumies

Sepedeus

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
  Mut kyllä Väyrysessä on pressa-ainesta yhtä paljon kun noissa muissa yhtensä..

http://www.hs.fi/politiikka/Lipposen+suosio+polkee+paikallaan++SAK+ei+lupaa+apua/a1305550310279

Keskustaväestä Niinistöä äänestäisi 42 prosenttia ja Väyrystä 48.

  Paavo luulee että demarit ja kokoomus äänestää hänet pelleksi :D

minä-itte

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

Hyvä kysymys. Väyrynen junaili Halosen pressaksi v. 2000 hajottamalla suunnitelmat asettaa "porvareille" yhteisehdokas, suunnitelmat olivat jo pitkällä.....mm. Niinistö ei yhteisrintaman vuoksi  suostunut ehdokkaaksi.

 Samoin Väyrynen ilmoitti äänestäneensä v. 2006 Halosta, samoin  moni kepulainen.

Miksi, siinäpä tutkijoille tutkittavaa.

Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:08:30 kirjoittanut minä-itte

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

ne  maakunnissa  sossun  taakse  menevät  ovat  entisiä  E  - liikkeen  kannattajia
 :P

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8372
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Ehdokkaissa ei ole vikaa, pelkästään äänestäjissä.  ::)
Mystinen kesälaatumies

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Eipä tuossa mitään ihmeellistä, "ei osaa sanoa"  määrä noussut 20 prosenttiin.

Juttelin yhden kristillisen kanssa, joka kuului noihin Hesarin galluppiin haastatelluista. Kertoi itsekin ilmoittaneensa, että eos.  Hän aikoo tarkkailla vaalinalusgalluppeja: jos Soini on selvä kakkonen, niin hän äänestää Päivi Räsästä, mutta jos toinen kierros tulee (mikä tod näk) ja Soinin kakkosasema "ei- varma", niin Timo saa hänen äänensä.

Myös moni Saulin kannattaja tarkkailee vielä, jotta Soini olisi mukana kakkoskierroksella.

Nyt Soini 9%, Väyrynen 8%. 

No ei kai tuommonen kristillinen nyt oikeasti osaakkaan sanoa ketä äänestäis, kun väittää äänestävänsä Räsäsästä...vaikkei ole koko kinkereissä mukana?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Greenpwr

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
Eipä tuossa mitään ihmeellistä, "ei osaa sanoa"  määrä noussut 20 prosenttiin.

Juttelin yhden kristillisen kanssa, joka kuului noihin Hesarin galluppiin haastatelluista. Kertoi itsekin ilmoittaneensa, että eos.  Hän aikoo tarkkailla vaalinalusgalluppeja: jos Soini on selvä kakkonen, niin hän äänestää Päivi Räsästä, mutta jos toinen kierros tulee (mikä tod näk) ja Soinin kakkosasema "ei- varma", niin Timo saa hänen äänensä.

Myös moni Saulin kannattaja tarkkailee vielä, jotta Soini olisi mukana kakkoskierroksella.

Nyt Soini 9%, Väyrynen 8%. 

No ei kai tuommonen kristillinen nyt oikeasti osaakkaan sanoa ketä äänestäis, kun väittää äänestävänsä Räsäsästä...vaikkei ole koko kinkereissä mukana?

 Kaikki soutuvene-symbolit lasketaan Räsäsen ääniksi...?

Kamikatze

  • Vieras
Vs: NYT LÄHTI SIIVU! MILLOIN LÄHTEE SEURAAVA?
On muuten mielenkiintoinen laji tuo poliittinen käyttäytyminen. Nyt kun olen kuunnellut noiden keskustalaisten kannaottoja politiikkaan. Jos toisella kierroksella on Niinistöä vastassa Soini tai Lipponen, niin Soinin taakse Keskustalainen voi mennä mutta ei missään tilanteessa Niinistön.  Mistä se mahtaa johtua? En voi ymmärtää tuota tosi asiaa, olen aina luullut kun viljelijöistä  on  noin puolet kuuluu kyseisiin ryhmiin ja loput onkin sitten  Soinilaisia. Niin luulisi että keskustalaiset menee Soinin tai Niinistön taakse mutta ne meneekin Lipposen taakse.  Mistä se johtuu?

 Poliittinen käytös vaaleissa on tietyllä tapaa verrattavissa sijoittamiseen . Pitää toki tarkoin harkita kumman ehdokkaan kannattajille  tekee kiusaa Salen vai Lipposen. Helpoin tapa tehdä kiusaa molemmille puolueille on jättää kokonaan äänestämättä jos molemmat ovat toisella kierroksella ja näin minä tulen tekemään tässä tilanteessa . ;D
 Jos taas Väyrynen olisi toisella kierroksella Salen kanssa niin kiusaa tehdään kokkareille  . Jos soini ja sale ovat toisella kierroksella niin en osaa vielä sanoa äänestyskäyttäymistäni sillä vielä en ole hahmottanut kumpi kiusanteko tuottaisi parhaat kiksit  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiksit...
Poliittinen käytös vaaleissa on tietyllä tapaa verrattavissa sijoittamiseen . Pitää toki tarkoin harkita kumman ehdokkaan kannattajille  tekee kiusaa Salen vai Lipposen. Helpoin tapa tehdä kiusaa molemmille puolueille on jättää kokonaan äänestämättä jos molemmat ovat toisella kierroksella ja näin minä tulen tekemään tässä tilanteessa . ;D Jos taas Väyrynen olisi toisella kierroksella Salen kanssa niin kiusaa tehdään kokkareille  . Jos soini ja sale ovat toisella kierroksella niin en osaa vielä sanoa äänestyskäyttäymistäni sillä vielä en ole hahmottanut kumpi kiusanteko tuottaisi parhaat kiksit  ;D

Ekalla varvilla sitä kuiskauksen maalimanmestaria... ja tokalla tietty Timppaa... sehä halkee kannatukseensa ja PerSut halkee heti sen jälkee, joo  ::) :P   ;D ;D