Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Investointituettu rakentaminen  (Luettu 2013 kertaa)

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Investointituettu rakentaminen
Olikos se niin, että ei saa aloittaa ennen tukipäätöstä, mutta mikä tulkittiin aloittamiseksi?
Miks Vesa myy ja te ette?

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Investointituettu rakentaminen
Urakkasopimuksen tekeminen on kysytyssä mielessä aloittamista, samoin valutöiden aloittaminen (=pintamaan saa poistaa jos itse kaivaa?)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Investointituettu rakentaminen
Missään tilaus/sopimuspaperissa ei saa lukea päivämäärää ennen tukipäätöksen allekirjoittamista. esim. yhdessä salaojahommassa oli soratoimittaja erehtynyt laittamaan TILAUSpäivän muistista vain joksikin, ja se sattui olemaan ennen tukipäätöstä -> koko salaojasoralasku raakattiin pois tuesta, eli n. kolmannes koko kustannuksista. Tarkkana.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9828
Vs: Investointituettu rakentaminen
Missään tilaus/sopimuspaperissa ei saa lukea päivämäärää ennen tukipäätöksen allekirjoittamista. esim. yhdessä salaojahommassa oli soratoimittaja erehtynyt laittamaan TILAUSpäivän muistista vain joksikin, ja se sattui olemaan ennen tukipäätöstä -> koko salaojasoralasku raakattiin pois tuesta, eli n. kolmannes koko kustannuksista. Tarkkana.

Tuossa sora laskussa on astuttu niin sanotusti kuoppaan. Olishan sen isännän pitänyt tajuta jotain laskua silmäilleessään. Ja toisekseen soraa salaojituksille myivät kyllä yleensä ymmärtävät homman jujun. Mulle ainakin ilmoittettiin suoraan, että ajetaan vaikka heti ja tehdään paperit siten, että jos haet avustusta, niin päivänmäärät täsmää. Tosin siirsin silloin vuodella , niin ei tarvinnut kikkailla. Tosin ei mun luonteesta taitaisi olla kikkailemaankaan ;)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Investointituettu rakentaminen
Missään tilaus/sopimuspaperissa ei saa lukea päivämäärää ennen tukipäätöksen allekirjoittamista. esim. yhdessä salaojahommassa oli soratoimittaja erehtynyt laittamaan TILAUSpäivän muistista vain joksikin, ja se sattui olemaan ennen tukipäätöstä -> koko salaojasoralasku raakattiin pois tuesta, eli n. kolmannes koko kustannuksista. Tarkkana.

Tuossa sora laskussa on astuttu niin sanotusti kuoppaan. Olishan sen isännän pitänyt tajuta jotain laskua silmäilleessään. Ja toisekseen soraa salaojituksille myivät kyllä yleensä ymmärtävät homman jujun. Mulle ainakin ilmoittettiin suoraan, että ajetaan vaikka heti ja tehdään paperit siten, että jos haet avustusta, niin päivänmäärät täsmää. Tosin siirsin silloin vuodella , niin ei tarvinnut kikkailla. Tosin ei mun luonteesta taitaisi olla kikkailemaankaan ;)
Aika pitkämielisiä sorantoimittajia, ku vuoteen pariin tartte rahojaan  :)