Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laskutusohjelma  (Luettu 15413 kertaa)

montöör

  • Vieras
Laskutusohjelma
Oottako käyttäny Anders Manager® ilmaista ?
laskutusohjelmaa. Hirvittää vähän antaa kaikki
tiedot y-tunnusta myöten ja hyväksyä ehdot
tietämättä yhtäänmitään. Vanha MLK ei oo enää kiva. ???

Noniin tuli vähän hätäiltyä. Onneks en ehtiny kirjautua.
Ohjelma on ilmanen vaan jos sitä ei käytä !!!!!!
Siis voi helxxtti että on nerokasta. :o

Viimeksi muokattu: 20.01.13 - klo:19:59 kirjoittanut montöör

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Laskutusohjelma
Itte olen harrastellut muutamat laskut Aktiiwi W:llä. Se maksaa vaikka ei käyttäiskään.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Vs: Laskutusohjelma
itse käytän softsalon Pro laskua .. 50e plus Alv vuodessa! todella käytännöllinen.. ::)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Laskutusohjelma
Mulla myös käytössä tuo Aktiivi W laskutus osio ja olen kyllä ollut tyytyväinen, vaikka maksaakin joka päivä, oli käytössä tai ei ;D Mutta ompahan kirjanpitokin samalla järjestyksessä ;) Myös päivitykset kirjanpitoa varten toimii aina ajoissa toisin, kuin joskus alkuaikoina oli maaseutukeskuksen "varma" jonka päivityksiä tuli aina pitkälle maaliskuuhun saakka ja aina korvasi edellisen, vaikka kaavakkeet ois pitäny jo hetken olla toimistolla ::)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20005
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Laskutusohjelma
Arkhimedeksella ilmaisversiolla pystyy tekemään laskuja, mutta perusmaksullisessa versiossa 99EUR lisenssi + 15 EUR/kk ylläpito on enempi toimintoja, mm verkkolaskut ja E-laskut. Enemmän maksamalla saa kirjanpidot ja tuotannonohjauksen.

Verkkolaskut.fi on yhden verkkolaskuja välittävän yrityksen, Maventan ylläpitämä. Se siis toimii kokonaan verkossa, siinä on tuote- ja asiakasrekisteri, laskumuistutukset ym. Laskun luonti  oli muistaakseni 50c/kpl. Postituspalvelu Itellan kautta jotain 70c

Itselläni on tuo verkkolaskut.fi henkilökohtaisia laskutuksia varten; Arkhimedes on ylläpitolisenssinä yrityksellä, olen tyytyväinen, nyt kun olen tottunut näppäimiin ja nappuloihin.

-SS-

Viimeksi muokattu: 20.01.13 - klo:22:00 kirjoittanut -SS-

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Laskutusohjelma
Mulla on Suonentiedon laskutusohjelma jolla teen laskut, maksaa jotain, en muista paljonko. Verkkolaskut teen suoraan nettipankissa.
Nothing is Something Worth Doing

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Laskutusohjelma
Mä teen laskut Libre Officella, ei maksa mitään.

agroholisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Laskutusohjelma
Itsellä on MLK käytössä ja pidän sitä varsin kätevänä, koska osaa esim. tehdä kunnon viivakoodit ja vaikka se nyt on vähän vanhan näköinen, niin se on ihan riittävä peruslaskutukseen. Lisäksi se on edullinen muistaakseni 60€ kertaostos, ei vuosi maksuja.

2620

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 296
Vs: Laskutusohjelma
t-lasku. Ilmainen linuxille, muille käyttöjärjestelmille maksullinen.

Arkhimedes

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Laskutusohjelma
Arkhimedeksella ilmaisversiolla pystyy tekemään laskuja, mutta perusmaksullisessa versiossa 99EUR lisenssi + 15 EUR/kk ylläpito on enempi toimintoja, mm verkkolaskut ja E-laskut. Enemmän maksamalla saa kirjanpidot ja tuotannonohjauksen.

Verkkolaskut.fi on yhden verkkolaskuja välittävän yrityksen, Maventan ylläpitämä. Se siis toimii kokonaan verkossa, siinä on tuote- ja asiakasrekisteri, laskumuistutukset ym. Laskun luonti  oli muistaakseni 50c/kpl. Postituspalvelu Itellan kautta jotain 70c

Itselläni on tuo verkkolaskut.fi henkilökohtaisia laskutuksia varten; Arkhimedes on ylläpitolisenssinä yrityksellä, olen tyytyväinen, nyt kun olen tottunut näppäimiin ja nappuloihin.

-SS-

Ensinnäkin kiitokset tyytyväiselle asiakkaallemme, -SS-! Mukava kuulla, että Arkhimedes on ollut sopiva tarpeisiinne.

Tässä vielä muutama huomio noihin aiemmin mainittuihin asioihin. Eli verkkolaskutuksen toiminnallisuus löytyy meidän jokaisesta laajuudestamme. Maksuttomalla versiolla voi hoitaa laskujen teon ja seuraava porras (5 €/kk) sisältää sitten jo mm. asiakas- ja tuoterekisterin. Tarpeen mukaan löytyy vielä 15€/kk ja 59 €/kk maksavat laajuudet, joiden ominaisuuksista voi tarkemmin lukea nettisivuiltamme tai ottaa yhteyttä meihin.

Huomiona vielä se, että nykyisin Arkhimedeksessä ei enää ole varsinaisia kirjanpitotoiminnallisuuksia, vaikka ohjelmasta voi kyllä tulostaa lähes valmiit kirjanpitoraportit toimitettavaksi kirjanpitäjälle.

Terveisin,
Ilkka, Arkhimedes tiimistä
http://liiketoimintasovellus.fi/

t.toivo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Laskutusohjelma
Nuo vähäiset laskut on tullut tehtyä laskulle.fi palvelussa. on ilmainen.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4700
  • Savo savolaisille!
Vs: Laskutusohjelma
Excel-pohjainen Larppa on käytössä silloin harvoin kun tarvitsee, eli 1 tai 2 kertaa vuodessa.

http://www.casi.fi/index.php?id=7
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

jeebu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Laskutusohjelma
Meillä käytössä billmate. ominaisuuksia on ollu meille riittävästi ja ollaan oltu tyytyväisiä. tekivät meille ilmaiseksi oman laskupohjankin. ei oo kyllä ilmainen. softa maksoi jotain 300 euroa.

http://www.billmate.fi

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Laskutusohjelma
Arkhimedeksella ilmaisversiolla pystyy tekemään laskuja, mutta perusmaksullisessa versiossa 99EUR lisenssi + 15 EUR/kk ylläpito on enempi toimintoja, mm verkkolaskut ja E-laskut. Enemmän maksamalla saa kirjanpidot ja tuotannonohjauksen.

Verkkolaskut.fi on yhden verkkolaskuja välittävän yrityksen, Maventan ylläpitämä. Se siis toimii kokonaan verkossa, siinä on tuote- ja asiakasrekisteri, laskumuistutukset ym. Laskun luonti  oli muistaakseni 50c/kpl. Postituspalvelu Itellan kautta jotain 70c

Itselläni on tuo verkkolaskut.fi henkilökohtaisia laskutuksia varten; Arkhimedes on ylläpitolisenssinä yrityksellä, olen tyytyväinen, nyt kun olen tottunut näppäimiin ja nappuloihin.

-SS-

Ensinnäkin kiitokset tyytyväiselle asiakkaallemme, -SS-! Mukava kuulla, että Arkhimedes on ollut sopiva tarpeisiinne.

Tässä vielä muutama huomio noihin aiemmin mainittuihin asioihin. Eli verkkolaskutuksen toiminnallisuus löytyy meidän jokaisesta laajuudestamme. Maksuttomalla versiolla voi hoitaa laskujen teon ja seuraava porras (5 €/kk) sisältää sitten jo mm. asiakas- ja tuoterekisterin. Tarpeen mukaan löytyy vielä 15€/kk ja 59 €/kk maksavat laajuudet, joiden ominaisuuksista voi tarkemmin lukea nettisivuiltamme tai ottaa yhteyttä meihin.

Huomiona vielä se, että nykyisin Arkhimedeksessä ei enää ole varsinaisia kirjanpitotoiminnallisuuksia, vaikka ohjelmasta voi kyllä tulostaa lähes valmiit kirjanpitoraportit toimitettavaksi kirjanpitäjälle.

Terveisin,
Ilkka, Arkhimedes tiimistä
http://liiketoimintasovellus.fi/


 Saas näkee kokeeko arkimersedees heikki v:n kohtalon agron myllyssä?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Laskutusohjelma
Kyllästyin suonentietoon ja vaihdoin helposti laskuun, kertamaksu 49 euroa sis alv. Ei paha... http://www.helpostilasku.com/tuotteet
Nothing is Something Worth Doing