Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mihin katosi antti-x (keskustelua tummuvista nimimerkeistä)  (Luettu 6095 kertaa)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Katos vaan... :o

Me vähän veikattiin että (O) olis laittanu suusauvan pois agron osalta mut se olikin Marvel-Antti-X. :o

Jos mää alkasin pyyhkimään kirjotuksiani ni menis koko loppu vuosi. ;D
Määkin mietin siivousta, mutta jos on mies, niin seisoo sanojensa takana ja mähän olen.

Mää en lähde kun palvelimen kaatumisen mukana.

Se on jämpti. ;D

Entäs jos tulee (banaani)-Terttu?

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Ihan turhaan mustasi nimimerkkinsä, vaikka yleensä eri mieltä olin Antin kanssa, niin ihan asiallisestihan toi aina keskusteli  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Ihan turhaan mustasi nimimerkkinsä, vaikka yleensä eri mieltä olin Antin kanssa, niin ihan asiallisestihan toi aina keskusteli  :o
Jos mielikuvituksen päästää valloilleen, niin tuossa voi olla taustalla muutakin, kuin äkkipikainen päätös poistaa profiili!
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Tupajumi

  • Vieras
Timppakin on kadonnut.

Ihmisten elämässä saattaa tapahtua asioita, ettei ole aikaa tai kiinnostusta roikkua netissä enemp kuin on välttämätöntä. Tai tulee ajatus, että onko mitään hyötyä siitä ajasta, jonka uhraa vaikkapa oman ammattialan keskustelupalstalla viettämiseen.  Että voisko tuonkin ajan viettää hyödyllisempien asioiden parissa.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Mun mielestä tällasissa asioissa on mielenkiintoista että tuleeko kuraa niskaan bisneksessä tai luottamustehtävissä agroon kirjoittamisen takia ja sen takia nimimerkki poistuu samantein. Jotenkin en jaksa uskoa, että suht aktiivinen kirjoittaja mustaa itsensä koska netti vie liikaa aikaa. Toki sekin on mahdollista jos tietää että ei muuten saa hillittyä itseään. Nykyäänhän netti vie lähes kaikilta ihan liikaa aikaa joka olisi paljon fiksumpaa viettä saunailloissa naapureiden seurassa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mun mielestä tällasissa asioissa on mielenkiintoista että tuleeko kuraa niskaan bisneksessä tai luottamustehtävissä agroon kirjoittamisen takia ja sen takia nimimerkki poistuu samantein. Jotenkin en jaksa uskoa, että suht aktiivinen kirjoittaja mustaa itsensä koska netti vie liikaa aikaa. Toki sekin on mahdollista jos tietää että ei muuten saa hillittyä itseään. Nykyäänhän netti vie lähes kaikilta ihan liikaa aikaa joka olisi paljon fiksumpaa viettä saunailloissa naapureiden seurassa.

Kyllä tulee  ;D ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Mun mielestä tällasissa asioissa on mielenkiintoista että tuleeko kuraa niskaan bisneksessä tai luottamustehtävissä agroon kirjoittamisen takia ja sen takia nimimerkki poistuu samantein. Jotenkin en jaksa uskoa, että suht aktiivinen kirjoittaja mustaa itsensä koska netti vie liikaa aikaa. Toki sekin on mahdollista jos tietää että ei muuten saa hillittyä itseään. Nykyäänhän netti vie lähes kaikilta ihan liikaa aikaa joka olisi paljon fiksumpaa viettä saunailloissa naapureiden seurassa.

Kyllä tulee  ;D ;D ;D
Eikä, tämähän on vain leikkiä ;D
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Mun mielestä tällasissa asioissa on mielenkiintoista että tuleeko kuraa niskaan bisneksessä tai luottamustehtävissä agroon kirjoittamisen takia ja sen takia nimimerkki poistuu samantein. Jotenkin en jaksa uskoa, että suht aktiivinen kirjoittaja mustaa itsensä koska netti vie liikaa aikaa. Toki sekin on mahdollista jos tietää että ei muuten saa hillittyä itseään. Nykyäänhän netti vie lähes kaikilta ihan liikaa aikaa joka olisi paljon fiksumpaa viettä saunailloissa naapureiden seurassa.

Kyllä tulee  ;D ;D ;D
Eikä, tämähän on vain leikkiä ;D

Kannattaa olla varovainen, tai sitten vaan hyväksyä kylähullun maine  :( :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Mun mielestä tällasissa asioissa on mielenkiintoista että tuleeko kuraa niskaan bisneksessä tai luottamustehtävissä agroon kirjoittamisen takia ja sen takia nimimerkki poistuu samantein. Jotenkin en jaksa uskoa, että suht aktiivinen kirjoittaja mustaa itsensä koska netti vie liikaa aikaa. Toki sekin on mahdollista jos tietää että ei muuten saa hillittyä itseään. Nykyäänhän netti vie lähes kaikilta ihan liikaa aikaa joka olisi paljon fiksumpaa viettä saunailloissa naapureiden seurassa.

Kyllä tulee  ;D ;D ;D
Eikä, tämähän on vain leikkiä ;D

Kannattaa olla varovainen, tai sitten vaan hyväksyä kylähullun maine  :( :(
Paljon nautittavampaa on hätkähdyttää ja herättää pahennusta, kuin esittää äidin kullanuppua! Kukaan ei muista kummiskaan enään mitään, kun parin sukupolven ajan on ehtinyt kasvaa horsmaa rinnan päällä!
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.