Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.  (Luettu 23168 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.
Kuokitaan parasta aikaa reilua 10 hehtaaria 2km päähän. On sen jälkeen 25 hehtaaria samassa aukeessa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.
Kuokitaan parasta aikaa reilua 10 hehtaaria 2km päähän. On sen jälkeen 25 hehtaaria samassa aukeessa.
Navettaa varten?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.
Tilan viereen raivaamiseen menisi pirusti dynamiittia kun ovat rakentaneet taloja täyteen lähimmät 500m  :-\

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.
Tilan viereen raivaamiseen menisi pirusti dynamiittia kun ovat rakentaneet taloja täyteen lähimmät 500m  :-\
Sillon pitää siirtää tilakeskusta ???

Mun mielestä kaikki uudet navettahankkeet pitää torpata jos ympärillä ei ole vähintään 100ha aukeeta omaa peltoa 8)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Peltojen etäisyys tilakeskuksesta.
Tilan viereen raivaamiseen menisi pirusti dynamiittia kun ovat rakentaneet taloja täyteen lähimmät 500m  :-\
Sillon pitää siirtää tilakeskusta ???

Mun mielestä kaikki uudet navettahankkeet pitää torpata jos ympärillä ei ole vähintään 100ha aukeeta omaa peltoa 8)

Aika vähiin jäisi navettaprojektit suomessa kun harvassa on ne isäntäväet joilla 100 ha löytyy yhdestä kokonaisuudesta johon sen navetan saisi rakentaa.

Itse olen joskus todennut että valtion pikitie on yksi uuden navetan tärkeimmistä asioista. Massan liikuttelu on kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista navettatouhuissa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.