Ja jos kaikki sähköt alkavat olemaan väylän perässä, joudut vetämään kokonaan uudet piuhat alusta loppuun. Jos kyse on esim. vilkuista, mitä pitäisi ohjata traktorin vilkkuvivusta, joutuu väylään liittämään purkin, joka ohjaa näitä uusien sähköjen toimintoja. Manuaalisesti se vielä voi tehdä omilla johdoilla ja katkaisijoilla, mutta ryöstämällä sähköä ollaan hyvin pian suossa.
Siksi onkin kuvottavaa, että käytännön asiat, kuten valot, vilkut sun muut ovat digitaalisen koodauksen varassa. Hyteissä yleensä on tilaa niin paljon, että valoille mahtuu katkaisijoita vaikka muille jakaa.
Valmistajilla on jotenkin outo ajatus siitä, että kun kosketusnäytöltä tai yhdestä nappulasta painamalla saadaan esiohjelmoidut valot toimintaan, se on jotenkin niin hienoa ja modernia. Päinvastoin. Se on perseestä.
Nykykoneiden valmistajat voisivat edes laittaa sen toisen kärrypistokkeen, josta voisi ottaa valot kärryyn tai ylileveysvaloihin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.