Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siiloille korvamerkit ?  (Luettu 8763 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Siiloille korvamerkit ?
Tai paalit tien varteen jonoon. Sorkkis sitten sikalasta tullessa työntää karjun*****lle haisevan räpylänsä auton ikkunasta ja lääppäsee ohi mennen paalirivistöä.  :D
Mulla ei oo kyllä ollenkaan noin tehokas laitteisto  ??? Hmm...oon tossa muutamana päivänä katellu, kun variksia hengaillu paalien luona, varmaan nakuttavat niihin reikiä huvikseen...pitäsköhän niitä haulikolla  pelotella vai soittasko vaan sorkkahoitajan paikalle  ;D

ammu yks ja laita jaloista keppiin roikkuun niin muut ei enää tule. hyväksi havaittu variksenpelätin.
Toi on totta! :)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Siiloille korvamerkit ?
Tai paalit tien varteen jonoon. Sorkkis sitten sikalasta tullessa työntää karjun*****lle haisevan räpylänsä auton ikkunasta ja lääppäsee ohi mennen paalirivistöä.  :D
Mulla ei oo kyllä ollenkaan noin tehokas laitteisto  ??? Hmm...oon tossa muutamana päivänä katellu, kun variksia hengaillu paalien luona, varmaan nakuttavat niihin reikiä huvikseen...pitäsköhän niitä haulikolla  pelotella vai soittasko vaan sorkkahoitajan paikalle  ;D

ammu yks ja laita jaloista keppiin roikkuun niin muut ei enää tule. hyväksi havaittu variksenpelätin.

Toimii myös hyvänä karhunhoukuttimena  :D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Siiloille korvamerkit ?
Mustavarista ei sitten kannata roikottaa. On nimittäin rauhoitettu ja saattaa tulla hintoihin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.