Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Henkisyyden loppu  (Luettu 4367 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Henkisyyden loppu
Voi hitsi teijän kans.
Hitsistä tuli mieleen, että mikä olis hyvä TIG-hitsi. Alle 2 tonnia pitäis maksaa tai enintään 3 tonnia +alv.



kemppi. ac dc. niinno ei välttämättä tuohon haarukkaan. mutta hyvä se on.
Tän laitan muistiin.

Ostatko hessulle joululahjan? Kun veit ne salasanatkin... :-\
Mää taon hessulle hopeasta uuden barbaran. Vanha "loukkaantui" ja tyhjeni  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Henkisyyden loppu
Voi hitsi teijän kans.
Hitsistä tuli mieleen, että mikä olis hyvä TIG-hitsi. Alle 2 tonnia pitäis maksaa tai enintään 3 tonnia +alv.



kemppi. ac dc. niinno ei välttämättä tuohon haarukkaan. mutta hyvä se on.
Tän laitan muistiin.

Ostatko hessulle joululahjan? Kun veit ne salasanatkin... :-\
Mää taon hessulle hopeasta uuden barbaran. Vanha "loukkaantui" ja tyhjeni  ;D

Eix hopeinen oo kylmä? Tai toisaalta, niin on hessun akkakin...
It ain't over till the fat lady sings

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
Vs: Henkisyyden loppu
Parasta henkisyyttä on japanilainen filosofia. Ken asiaa tuntee hylkää kaiken muun..
meinaakko celicaan vaihtaa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Köntys

  • Vieras
Vs: Henkisyyden loppu
Parasta henkisyyttä on japanilainen filosofia. Ken asiaa tuntee hylkää kaiken muun..
meinaakko celicaan vaihtaa :-\ :-\ :-\ :-\

Punaiseen Nissan micraan  :o

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Henkisyyden loppu
nii, ei puhuta tässä välttämättä mistään uskosta. Miksi teemme niin paljon töitä ja raadamme selkä kierossa ja kuitenkin joku päivä kaikki on ohi?

Hyvä kysymys....sulla tosin on se usko aika monessa asiassa niitä sotkemassa.....
Joo, ei sotketa sitä nyt välttämättä tähän, kun säkään et siitä mitään ymmärrä, valitettavasti :'(

Juu mä en todellakaan ymmärrä uskoa ja miten nyky-yhteiskunta tulis toimia sen periaatteiden mukaan.....voin olla daiju mutt ateistisen ja skeptisen periaatteen omaksuttua en voi muuta todeta.....jokainen olkoon onnellinen uskossaan ja luulossaan....
itselle tuo elämäntarkoitus alkaa olla selvillä. Kertositko Luomujussi, mikä on ihmisen, joka on ateisti, niin elämäntarkoitus? Mitä varten olet olemassa jne.?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Henkisyyden loppu
nii, ei puhuta tässä välttämättä mistään uskosta. Miksi teemme niin paljon töitä ja raadamme selkä kierossa ja kuitenkin joku päivä kaikki on ohi?

Eiköhän tämä ole aivan oma valinta. Luulen että myöhemmin katuu jos töitä tehdessä menee koko elämä ja se eläminen jää välistä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Henkisyyden loppu
nii, ei puhuta tässä välttämättä mistään uskosta. Miksi teemme niin paljon töitä ja raadamme selkä kierossa ja kuitenkin joku päivä kaikki on ohi?

Eiköhän tämä ole aivan oma valinta. Luulen että myöhemmin katuu jos töitä tehdessä menee koko elämä ja se eläminen jää välistä.
Oon miettinyt tuota viimeaikoina, tässä ammatissa varsinkin.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Köntys

  • Vieras
Vs: Henkisyyden loppu
nii, ei puhuta tässä välttämättä mistään uskosta. Miksi teemme niin paljon töitä ja raadamme selkä kierossa ja kuitenkin joku päivä kaikki on ohi?

Eiköhän tämä ole aivan oma valinta. Luulen että myöhemmin katuu jos töitä tehdessä menee koko elämä ja se eläminen jää välistä.
Oon miettinyt tuota viimeaikoina, tässä ammatissa varsinkin.

Jokaisen kannattaa kuitenkin katsoa korttinsa loppuun asti, vaikka ne olisi huonotkin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Henkisyyden loppu
Parasta henkisyyttä on japanilainen filosofia. Ken asiaa tuntee hylkää kaiken muun..
meinaakko celicaan vaihtaa :-\ :-\ :-\ :-\
Skylineen tietysti  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 793
Vs: Henkisyyden loppu
Parasta henkisyyttä on japanilainen filosofia. Ken asiaa tuntee hylkää kaiken muun..
meinaakko celicaan vaihtaa :-\ :-\ :-\ :-\
Celica..siinä auto,kortin saatua tuli päryytettyä paljonkin.Löytyy liiteristä edelleen. 8)