Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jd 7700  (Luettu 6867 kertaa)

realisti

  • Vieras
jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

 Ompa aikaisemminkin jotain horinoita laadittu, orgis hydevetokoukku meni vaihtoon, korvattiin pikku sepitystä  vaatien 7920:n hitshgroogilla. Hydevipujen neulalaakerit vaihtoon, ei liiku kara täyttä matkaa. Pumppu kävi säätöpajalla, nyt n.200hp, ei savuta pahasti ja lämmöt pysyy aisoissa ongelmitta, mutta lisähepat rupeis vaatimaan välijäähdytintä yms. Xeobiibit alla, pysyy pinnalla, siellä minne tarvii päästä ja melkein joka kerta on tultu poeskin...

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

olisiko ollut järkevää tarkistaa ennen ostoa että millä laatikolla oli?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

Powershift lootalla edestakaanen liike on tuskaa, samoon tiellä haukkaa voimat  :P

Lietekaivon sekootuksessa on hieno laite tuo PS, siinä kun ei sitä tarvii käyttää  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

Powershift lootalla edestakaanen liike on tuskaa, samoon tiellä haukkaa voimat  :P

Lietekaivon sekootuksessa on hieno laite tuo PS, siinä kun ei sitä tarvii käyttää  :P

  On joo, olipa kerran, ainakin omasta mielestään asiantuntija kyydissä, ja kysymään, ettö saako suuntaa vaihtaa ilman kytkinpoljinta. Siihempä, että ainakaan ohjekirja ei kiellä ja taas mentiin...
 Tieajossa ainakin tähän mennessä merkittävä osa polttoaineen sisältämästä energiasta on muuttunut liikkeeksi...ameriikan sivuiltahan voi käydä vertailemassa eri laitteden hukka ja hyöty tehoja, jos ei muuten tule uni simmuun....
 

realisti

  • Vieras
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

olisiko ollut järkevää tarkistaa ennen ostoa että millä laatikolla oli?
eihän tuossa mitään hävinnyt kun oli niin halpa. Ei olisi hävinnyt vielä vaikka puolet laatiskosta olisi puuttunut. Sai turvemiehet jäsyn koneen.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: jd 7700
onko raadilla käsitystä tällaisesta koneesta. Tanskasta Eestin kautta tulleessa koneessa kun oli se hidas loota niin piti laittaa heti kiertoon, niin ei kokemuksia ehtinyt kertyä. Olisi tarjolla tuollainen tosi sopivaan hintaan ja hyvillä varusteilla mm. etunostolaite- ja pto, 42" renkaat, powershift loota, paineilmat ym.tunteja vajaa kymppi. kertokaapas risut ja ruusut, omassa 6900:ssa ei paljon ole moitittavaa ollut.

olisiko ollut järkevää tarkistaa ennen ostoa että millä laatikolla oli?
Täyspowershit  ;D loota kestää eteenpäinvetoa maailman tappiin, mut pitkä peruuttaminen voi
tappaa lootan.
Jos voisin valita, niin ostaisin mieluimmin traktorin osapowershiftillä.     Muuten täyttä rautaa.
Made in Waterloo.     :-* :-* :-* :-*
Tuskahiki on köyhän sauna...

realisti

  • Vieras
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?

3070 E

  • Vieras
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?

Sul on isommat etuset ku meidän 5510:in takaset.  :D

shaka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?

Tuohonhan menis sopivasti dneproshinat taakse. 710/70r38. Tosin vanteet joutuu investoimaan.

realisti

  • Vieras
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?

Tuohonhan menis sopivasti dneproshinat taakse. 710/70r38. Tosin vanteet joutuu investoimaan.
muuten voisi dneproshinaa harkita, mutta ei oikein raaski vanteita ostaa. Tosin dneprotkaan ei maksa virossa kuin 600€/kpl alv 0%. Paljonko mahtaisi maksaa vanteet tuohon. onko kellään tietoa?

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: jd 7700
muuten voisi dneproshinaa harkita, mutta ei oikein raaski vanteita ostaa. Tosin dneprotkaan ei maksa virossa kuin 600€/kpl alv 0%. Paljonko mahtaisi maksaa vanteet tuohon. onko kellään tietoa?

23x38 kiinteät jää alle tonnin kpl. En silti suosittele nuita neproja..eletään tubeles aikaa jo.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?

Tuohonhan menis sopivasti dneproshinat taakse. 710/70r38. Tosin vanteet joutuu investoimaan.
muuten voisi dneproshinaa harkita, mutta ei oikein raaski vanteita ostaa. Tosin dneprotkaan ei maksa virossa kuin 600€/kpl alv 0%. Paljonko mahtaisi maksaa vanteet tuohon. onko kellään tietoa?

 Onkos siinä valukeskiöt vai peltivanteet, vaikuttaa putjettiin huomattavasti jos pitää ostella 38valut...

realisti

  • Vieras
Vs: jd 7700
tänä aamuna tuo yllätyspaketti tulla tupsahti saksan maalta. Oli yllättävän fiksu peli. Likaisessa huoltokirjassa näkyi kaikki öljynvaihdot noin 300 h välein, ja kone oli muutenkin kaikin puolin kuosillaan. Ainoa vika on kardaanin takastefasta vuotava öljy, mutta tuohonkin oli koneen sisällä uusi stefa ja ristikko.
aluksi tuntuu melkoisen erikoiselta ajettavalta vain tuo täys-powershift. No kaikkeen kai tottuu.
Olisiko ehdotuksia renkaiksi tuohon? nyt alla 540/65r30 ja 20.8r42 renkaat, ja ainakin takapäähän pitäisi saada leveämmät kumit. 650/65r42 Mahtuu luultavasti jopa original- vanteelle?
peltivanteet on. Aika tyyris 650/65r42 3900€ pyysivät parista mitaksia asennettuina, täytynee katella vähän edullisempia.
Tuohonhan menis sopivasti dneproshinat taakse. 710/70r38. Tosin vanteet joutuu investoimaan.
muuten voisi dneproshinaa harkita, mutta ei oikein raaski vanteita ostaa. Tosin dneprotkaan ei maksa virossa kuin 600€/kpl alv 0%. Paljonko mahtaisi maksaa vanteet tuohon. onko kellään tietoa?

 Onkos siinä valukeskiöt vai peltivanteet, vaikuttaa putjettiin huomattavasti jos pitää ostella 38valut...