Vanhat puimurit toimii, jos on huollettu. Yks tykkää yhestä ja toinen toisesta. Vahoissa koneissa välttämätöntä, että omistaja osaa/viitsii itse tehä remonttia. Jos on huoltomiesten varassa, niin sitten on prempi ajattaa urakoitsijalla.
Rasvaprässin kanssa kun koneen kiertää tarpeeksi usein, ei sitä korjattavaa kauheesti tule siihen vanhaan romuunkaan. Remmiä menee ja ajovirheestä johtuvia korjauksia tulee, niin uusiin kuin vanhoihinkin yhtälailla. Uusissa remmihelvettipuimureissa, kaikenmaailman erotiikka-antureilla varustettujen vehkeiden remmenvaihto voi aiheuttaa jo osaavallekin isännälle päänsärkyä. Ja entäs ne "pienet" boxiviat sitten ja vikakoodien tulkitseminen ja vian korjaaminen, huh... Ja sitä huoltomiestä kun pitää sitten kiiruulla aikaa odottaa parikin viikkoa.
Niin että mieluummin vain puin tolla yksinkertaisella vanhalla Faarilla, joka tienaa hintansa joka vuosi.