Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kamikatze - 07.03.11 - klo:10:34
-
E 10 bensa otetaan uuteen tutkimukseen .Bensiini saattaa olla jopa huomattavasti haitallisempaa moottorille kuin on luultu. ????
http://msn.kauppalehti.fi/index.jsp?oid=20110363743&ext=msn
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
-
Ensin luullaan ja toivotaan ja sitten vasta tutkitaan.
Eli suomeks perse edellä puuhun tässäkin asiassa ???
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
minä-ittelläkin vähän sormi suussa notta onko siellä korppion öljyjen seassa nyt etanolit vai jäähdytinnesteet ;D ;D ;D ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
-
Eräs isäntä oli siirtynyt volvossaan käyttämään 98:ia. Oli kulutus tippunut yli litran/sata kilsaa :D :D
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
Oiskohan brasiliassa toisenlainen ilmasto ???
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
Oiskohan brasiliassa toisenlainen ilmasto ???
jooo,, ne käyttää siellä nelikymppistä ööliä. Täällä 5W40. En kyllä tiedä kumpi sietää lantraamista enemmän. Vaihtovälit jos lähee 30000km niin vaurioita tulee helposti. Jos taas varoilta lyhentää vaihtoväliä ,niin siihen hukkuu se säästö ;D
Siis kuka näitä uutisia pukkaa. Neste voi helposti ilmoittaa ,että korvaa vahingot, jos asia on niin varma ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
-
Eräs isäntä oli siirtynyt volvossaan käyttämään 98:ia. Oli kulutus tippunut yli litran/sata kilsaa :D :D
Just näin asiassa käy 8)
-
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
Raakaöljystä on siirryttävä asteittain muihin viinaksiin. ;D On joko löydettävä oikea koostumus, tai vastaavasti suomesta öljylähde. Ei ole suomen päättäjistä riippuvaista enää, kun maailman öljy on selvästi hullujen käsissä.
-
Tämä koko etanolibensa on hallituksen salaliitto viinanjuomista vastaan ;D Tulee halvemmaksi käyttää viina autoissa kuin puliukoissa. Hitosti veroja laitetaan sekä tankki- että pulloviinaan ;D
-
Tässä vastaus löpölle ,tulevaisuudessa pellolla ajetaan kaiketi polttokennoilla ja istutaan Kusiaisten ratissa :D
http://www.youtube.com/watch?v=EOFNjKUbOgg
-
Tässä vastaus löpölle ,tulevaisuudessa pellolla ajetaan kaiketi polttokennoilla ja istutaan Kusiaisten ratissa :D
http://www.youtube.com/watch?v=EOFNjKUbOgg
Tekijät lieneet pelanneet tätä http://www.youtube.com/watch?v=nm76b8tzzWI&feature=related
-
**** Duoda, duoda... Minä en tietenkään ole mikään moottorivelho, mutta ihmettelen vaan miten bensa voi ohentaa moottorin voiteluöljyjä. Käsittääkseni polttomoottorissa polttoaine- ja voitelujärjestelmä on erillään. Niin, kaksitahtikoneet tietysti poislukien...
-
**** Duoda, duoda... Minä en tietenkään ole mikään moottorivelho, mutta ihmettelen vaan miten bensa voi ohentaa moottorin voiteluöljyjä. Käsittääkseni polttomoottorissa polttoaine- ja voitelujärjestelmä on erillään. Niin, kaksitahtikoneet tietysti poislukien...
. 5 centillä litra ei voi ottaa riskiä. Eihän sikapiikissäkään ollut mitään riskiä ;D
-
**** Duoda, duoda... Minä en tietenkään ole mikään moottorivelho, mutta ihmettelen vaan miten bensa voi ohentaa moottorin voiteluöljyjä. Käsittääkseni polttomoottorissa polttoaine- ja voitelujärjestelmä on erillään. Niin, kaksitahtikoneet tietysti poislukien...
Mäntä ,männänrenkaat ,sylinteri , nehän ei täysin tiiviit voi olla. ja sylinterissä on melkoisia paine eroja eri tahtien välillä.
-
**** Duoda, duoda... Minä en tietenkään ole mikään moottorivelho, mutta ihmettelen vaan miten bensa voi ohentaa moottorin voiteluöljyjä. Käsittääkseni polttomoottorissa polttoaine- ja voitelujärjestelmä on erillään. Niin, kaksitahtikoneet tietysti poislukien...
Mäntä ,männänrenkaat ,sylinteri , nehän ei täysin tiiviit voi olla. ja sylinterissä on melkoisia paine eroja eri tahtien välillä.
Mulle sanoi kemian tohtori männä vuonna, alkoholi on voimakkain liuotin. Määräsi itselleen viskiryypyn illoin aamuin, jotta rasva ei kovetu suonenmutkiin. Siis alkoholi luottaa voiteluöljyn männän seinämistä. Kaikkea öljyrenkaat ei voi pyyhkiä. Kun työtahdissa mäntä liikkuu alas niin seinämissä oleva öljy on alkoholin liuottamaa ja viskositeetti 0 ;D
Ei haittaa ,kun öljy vaihdetaan 5000km välein ja käytetään neljäkymppistä yksiasteöljyä, kuten brasiliassa. Sellaista oli kanarialla Fiat Puntossa kun ajelin ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää kerosiini laitettaisiin äärimmäisen kovalle verolle ja valtio tukisi biopolttoöljyn käyttöä lämmitykseen sillä rahalla.
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
minä-ittelläkin vähän sormi suussa notta onko siellä korppion öljyjen seassa nyt etanolit vai jäähdytinnesteet ;D ;D ;D ;D
Minä-itte laittoi Skorppion moottoriin tervaa öljyn sekaan 1:1, niin ei lahoa sisältäpäin.
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää kerosiini laitettaisiin äärimmäisen kovalle verolle ja valtio tukisi biopolttoöljyn käyttöä lämmitykseen sillä rahalla.
1. ominaisuuksiltaan poltto- ja dieselöljyä muistuttava polttoaine, joka ei sisällä dieselmoottorien jakajapumpuille välttämätöntä voiteluainetta. Kerosiinia käytetään suihkumoottoreissa ja kaasuturbiineissa.
Siis mahdoton ajatus ;D
-
Nuorukaiset eivät tiedä eivätkä muista mitenkä nää petro-Saabit ja Talbotit käyttäytyivät,etenkin pätkäajossa..
-
Nyt ne peruivat lausunnon ,ongelmaa ei ole hyvälaatuisilla aineilla.
No uskoo ken uskoo ,epäilys on jäänyt ;D ;D
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P132_01.html
-
Nuorukaiset eivät tiedä eivätkä muista mitenkä nää petro-Saabit ja Talbotit käyttäytyivät,etenkin pätkäajossa..
Mä muistan että sellaisen takana oli v-mäinen ajella :D
-
Nuorukaiset eivät tiedä eivätkä muista mitenkä nää petro-Saabit ja Talbotit käyttäytyivät,etenkin pätkäajossa..
Mä muistan että sellaisen takana oli v-mäinen ajella :D
Joo samanlaista kuin tosi vanhojen diesel mersujen takana tuulilasi öljyn peitossa :D
-
BMW aloittaa saksassa testit koska vaurioita on tullut odotettua enemmän.
-
Tässä vastaus löpölle ,tulevaisuudessa pellolla ajetaan kaiketi polttokennoilla ja istutaan Kusiaisten ratissa :D
http://www.youtube.com/watch?v=EOFNjKUbOgg
http://www.youtube.com/watch?v=4Cf89tawZX8 fin datsun liiton arkulla ja sutii ;D
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
-
Nuorukaiset eivät tiedä eivätkä muista mitenkä nää petro-Saabit ja Talbotit käyttäytyivät,etenkin pätkäajossa..
Mä muistan että sellaisen takana oli v-mäinen ajella :D
Jup.ja moottoriremonttia 3-40000 kilsan jälkeen kun se petrooli löysi kumminkin tiensä sinne öljyn sekaan.
Onks toi pirtu mitä ne nykyään sotkevat sinne pensaan toisenlaista kun se jäänesto mitä pensaan ennen sekoitettiin,eihän siitä pitänyt tulla mitään haittavaikutuksia vai onko se pensa muuttunut niin paljon ?
Nimim.30 vuotta ainoastaan nokivasaroinut..
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
Hyvä minä-itte. Tuo auto-määritelmä on tasan sata noin.
Sitten se bensan lantraaminen. Mikä helkkarin pakko sitä moskaa on joka ristuksen automiehen harmiksi jakaa ympäri maakuntia.
Annettaisiin bensan olla bensaa ja poltettaisiin tuo moska keskitetysti jossahin voimalassa jossa prosessiin ei tarvitse männänrenkaita..
Hyötysuhde olisi varmaan parempi, eikä materiaalisia tappioita keskitettäisi auton omistajille.
-
Tää ongelma koskee vain Bemareita, ei muita merkkejä, Bemareissa kun on niin paska moottori muutenkin. ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
Ja 98 bensan kuitit menee helposti metsäpuolen verovähennyksiin kun sahoihin suositellaan 98:a
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
Oiskohan ilmastolla mitään tekemistä asian kanssa? Onhan Brasiliassa elelty ulkosalla ilman vaatteita tai erittäin vähissä vaatteissa mutta kaikki ei välttämättä toimi Suomessa samalla kaavalla.
"Teknisesti etanolia on mahdollista lisätä joko bensiinin joukkoon tai käyttää sellaisenaan. Moottoriin tehtävät muutokset ovat vähäisiä, mutta etanolin vaatiman korkeamman höyrystymislämmön ja alhaisemman höyrynpaineen vuoksi moottorin käynnistäminen kylmänä vaikeutuu merkittävästi."
edit. Maailma pelastuu kun autot ei käynnisty. No nyt mää hokasin!
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
Fordi kuskilla on vapaalippu taivaaseen, kun sillä on maan päälinen helvetti. ;D
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
Oiskohan brasiliassa toisenlainen ilmasto ???
Ei toiminut sielläkään, tuntemani Brasiliassa asuvat suomalaiset vaihtoivat jo 1990-luvulla takaisin bensa-autoihin (käynnistysvaikeuksia yms.) 2004 kun viimeksi kävin siellä oli bensamittareissa kyllä alkoa, mutta en nähnyt sitä juuri tankattavan. Silloin (2004) moni bensa-auto oli muutettu maakaasulla kulkevaksi. Miten anno 2011 asiat siellä en tiedä?
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
korppio sutii vaan liikennevaloissa ja mummot painaa viiatilla säälien ohi ;D
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää kerosiini laitettaisiin äärimmäisen kovalle verolle ja valtio tukisi biopolttoöljyn käyttöä lämmitykseen sillä rahalla.
1. ominaisuuksiltaan poltto- ja dieselöljyä muistuttava polttoaine, joka ei sisällä dieselmoottorien jakajapumpuille välttämätöntä voiteluainetta. Kerosiinia käytetään suihkumoottoreissa ja kaasuturbiineissa.
Siis mahdoton ajatus ;D
kerosiiniin pitää lisätä 2-tahti öljyä niin voitelee myös syöttöpumppua..
-
Brasiliassa oli jo 30 vuotta sitten täysin pirtuautoja ,eikä niissä ollut sen kummempia ongelmia,johtuuks tääkin tästä suomalaisesta viinapäästä?
Oiskohan brasiliassa toisenlainen ilmasto ???
Ei toiminut sielläkään, tuntemani Brasiliassa asuvat suomalaiset vaihtoivat jo 1990-luvulla takaisin bensa-autoihin (käynnistysvaikeuksia yms.) 2004 kun viimeksi kävin siellä oli bensamittareissa kyllä alkoa, mutta en nähnyt sitä juuri tankattavan. Silloin (2004) moni bensa-auto oli muutettu maakaasulla kulkevaksi. Miten anno 2011 asiat siellä en tiedä?
Suurin osa menee kaasulla.
-
kerosiiniin pitää lisätä 2-tahti öljyä niin voitelee myös syöttöpumppua..
Lennostossa se tiedetään.
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
korppio sutii vaan liikennevaloissa ja mummot painaa viiatilla säälien ohi ;D
http://www.youtube.com/watch?v=8d-7F_9M5jg onkos tää kolmas anglian ja sierran jälkeen ;D
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
Fordi kuskilla on vapaalippu taivaaseen, kun sillä on maan päälinen helvetti. ;D
Voortti on ollut meidän huushollissa ainoa merkki, jossa ei ole ollut lainkaan vikoja.
Voortti ei ole auto eikä piika ihminen", vanha kepulandialainen sanonta.
-
Jänskättääkö miktä on tänään iltapäivällä kouluruoka jos hella epäkunnossa koululla?
-
Täytyy nyt olla minä-ittenpuolella ja sanoa että jos olisi pakko ottaa Ford niin kyllä sen olisi Scorppiksen oltava :D Hieno ja harvinainen ajoneuvo.
-
Ford scorpions. ;D ""Osta ford, ole kuin John Lord". :'(
-
Täytyy nyt olla minä-ittenpuolella ja sanoa että jos olisi pakko ottaa Ford niin kyllä sen olisi Scorppiksen oltava :D Hieno ja harvinainen ajoneuvo.
Ei h****tissä. Mä liputan ton mallin puolesta: http://www.americanmuscle.com/mustang-boss-stripes-black.html , mikäli nyt Fordi pitäisi olla. Vuosimallia nyt vielä voisi tarkentaa mutta tuo nyt oli koneella valmiina kun noita raitoja vertailtiin.
edit.Kun tää nyt meni OT:ksi niin kummat raidat ovat paremmat, Boss vai Lemans?
http://www.americanmuscle.com/lemans-stripes-black-8in.html
-
Diplomiekonomi Erkki "Ekku" Juhani Kaislan linjoilla: Tane sen olla pitää. Mieluiten 12 M:
http://www.youtube.com/watch?v=m9RdOEMzZaY&feature=related
Menoa ja meininkiä.
Tutulla oli Scorpio 2.0 Ghia, jossa oli Taunuksesta periytyvä laatikko+kytkin. Oli kytkinremppa 80000km välein.
Isommat kai parempia ainakin kutoskoneiset?
Fordista laajemmin:
http://hikipedia.info/wiki/Ford
Vanhoista C-Meseistä ei tietoa, mutta W204-koppaisella 4maticilla ajelin vuoden, eikä se huono ollut; paitsi ohjaus joka kaikissa nykymalleissa palauttaa keskellä heikosti. Ei mikään tilaihme, mutta kahdelle aikuiselle ja koiralle piisaa.
Ja C:t on kaikki raapineet takaa, paitsi 4maticit joka kulmasta.
-
Karsta irtoaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2011030713318944_au.shtml
korppio jäi tienposkeen :D
Ei ikinä eikä koskaan!
Vertailtu samanikäiseen naapurin Mersu C:hen, eroa korpin hyväksi ja paljon!
Kardaaniauto on auto, etuvetoiset ovat hevoskärryjä!
Fordi kuskilla on vapaalippu taivaaseen, kun sillä on maan päälinen helvetti. ;D
Voortti on ollut meidän huushollissa ainoa merkki, jossa ei ole ollut lainkaan vikoja.
Voortti ei ole auto eikä piika ihminen", vanha kepulandialainen sanonta.
minä itte kokee karvaan tappion c-alueen tissinkoittajalle ;D ;D ;D ;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=W557v12b0hc&feature=related
-
Hajonneiden vehkeiden korjauslaskut voi lähettää Hassille.
Minun tietääkseni aivan vapaaehtoista. 5 centin takia ei kannata ottaa riskiä. Jos auto kuluttaa 5 litraa satasella ,niin kustannus 25 centtiä. Sen voi säästää helposti ostamalla Arlan tuotteita ;D
eikös speden vatta ole aika ruikulla tollasen 100km reissun jälkehen. eikös 98 ole myös jo lisätty pettua :(
vain se 5% mikä oli ysivitosessakin. Kyllä se tämän meidän 8 vuotinen kepujohtoinen hallitus kaikkea pahaa saa aikaiseksi.
Ei eu eikä mikään muukaan ole vaatinut suomea tähän bensavouhotukseen. No Soini laittaa tämän kohilleen. ;D
Kepujohtoinen hallitusko ehdyttää maailman öljyvarat, ja ajaa ne viimesetkin tipat, gaddafin kaltaisen seniilien rättipäiden haltuun? ;D Ei kuule minusta tuntuu ,että jos jotain latrinkia ei tehdä, me ajetaan kohta hevosilla jälleen.
Eihän tätä E10 95 bensaa ole tehty bensan säästösyistä. Näinhän ei edes valehteleva hallitus ole kertonut. Se tehtiin siitä syystä että suomi ilmoitti yksipuolisesti omat päästötavoitteet korkeammalle kuin muut. Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää, niin ensimmäinen tehtävä olisi poistaa löpö markkinoilta. ;D
Jos nestemäisiä polttoaineita haluttaisiin säästää kerosiini laitettaisiin äärimmäisen kovalle verolle ja valtio tukisi biopolttoöljyn käyttöä lämmitykseen sillä rahalla.
1. ominaisuuksiltaan poltto- ja dieselöljyä muistuttava polttoaine, joka ei sisällä dieselmoottorien jakajapumpuille välttämätöntä voiteluainetta. Kerosiinia käytetään suihkumoottoreissa ja kaasuturbiineissa.
Siis mahdoton ajatus ;D
Tehdään kai raakaöljystä? Eli jos sitä käytetään vähemmän niin voidaan valmistaa muita polttoaineita enemmän. Ja vaikka ei kuluisi niin verolla voitaisiin kompensoida muiden välttämätön käyttö.