Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konekauppiaitten yhdistys  (Luettu 817 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Konekauppiaitten yhdistys
Konekauppiaat ja konevalmistajat  tekevät arvokasta tuotekehittelyä jota maajussit härskisti kopioivat tehdessään itse omassa pajassaan itselleen sopivia työkoneita, siksi ehdotankin perustettavaksi  konekauppiaitten yhdistyksen joka sopisi MTK:n kanssa korvauksen omatoimirakentamisesta.

Väin näin toimien voimme taata jatkossakin tehottoman ja ennen kaikkea erittäin keskittyneen maatalouskauppasektorin sekä härskisti ulkolaisia valmistajia kopioivat suomipajojen elinmahdollisuudet.

Uskon että MTK lähtisi innokkaasti mukaan parantamaan tätä epäkohtaa ja luulen että mielellään maksu voitaisiin periä korotettuna viljatiloilta, sillä karjatiloilla ei ole aikaa puuhasteluun.

Nothing is Something Worth Doing

minä-itte

  • Vieras
Vs: Konekauppiaitten yhdistys
Konekauppiaat ja konevalmistajat  tekevät arvokasta tuotekehittelyä jota maajussit härskisti kopioivat tehdessään itse omassa pajassaan itselleen sopivia työkoneita, siksi ehdotankin perustettavaksi  konekauppiaitten yhdistyksen joka sopisi MTK:n kanssa korvauksen omatoimirakentamisesta.

Väin näin toimien voimme taata jatkossakin tehottoman ja ennen kaikkea erittäin keskittyneen maatalouskauppasektorin sekä härskisti ulkolaisia valmistajia kopioivat suomipajojen elinmahdollisuudet.

Uskon että MTK lähtisi innokkaasti mukaan parantamaan tätä epäkohtaa ja luulen että mielellään maksu voitaisiin periä korotettuna viljatiloilta, sillä karjatiloilla ei ole aikaa puuhasteluun.

Just.

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Konekauppiaitten yhdistys
Taisi tänään tulla TOS-maksut  ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Konekauppiaitten yhdistys
Myös arkkitehdit ja rakennesuunnittelijat voisivat periä tossia, kun jyväjuicet varastelevat rakenteita omiin kyhäelmiinsä. Maksua voisi periä vaikka ensimmäiset 20 vuotta rakennuksen käyttöiästä. Näin saataisiin oikeudenmukainen korvaus tehdystä työstä ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.