Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case ih tietäjät hoi!  (Luettu 13710 kertaa)

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Jos koneessa on etukuormaaja, kannattaa testata kunnolla nelivedon toiminta. Mulla luistaa nelivedon pakka, talvella ja kevyessä ajossa ei huomaa mitään, mutta kun tulee vähänki rasitusta niin eivätpä etupyörät vedäkkään enää. Suht kallis remontti, ja melko yleistä kuormaajakoneissa.

nuori viljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Joo mulla oli joskus case mx100c ja siinä temppuili hydrauliikka. Se löi joskus hydrauliikan vapaalle elikkä veto katkesi ja ohjaus tuli jäykäksi ja se kuittaantu kun traktorin sammutti ja käynnisti uudelleen oli kiva ajaa jossain liikenteen seassa kun sai pelätä koska veto katkeaa.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Jos koneessa on etukuormaaja, kannattaa testata kunnolla nelivedon toiminta. Mulla luistaa nelivedon pakka, talvella ja kevyessä ajossa ei huomaa mitään, mutta kun tulee vähänki rasitusta niin eivätpä etupyörät vedäkkään enää. Suht kallis remontti, ja melko yleistä kuormaajakoneissa.

Töitä noin 40 tuntia ja osat noin tonnin. Itse kitkapinnat olivat mulla aivan hyvät, mutta lautasjousista oli toinen halki ja toinen hieronut akselin pilalle. Samalla oli mennyt se maljakin pilalle. Osissa vähän säästää, jos tekee ajoissa, silloin ei välttämättä mene kuin parisataa niihin lautasjousiin.

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Joo ja Mx sähköohjattu nostolaite propoilla ja 51xx pualiks sähköllä ohjattu mekaaninen  nostolaite.
Hytrauliikka nuisa om nisompi ropleema ko pumppua ei enää valamisteta ja osia ei saa  ko jalostamalla muirem merkkien vastaavista.
Tosim onnistuu jos viä löyrötte "OIKIAN" hytrauliikka liikkeen josa on osia muutoonki ko tilaamalla, notta voi kokeilemalla hakia oikian
aihion josta saa jalosten tehtyä. Taikka löyrätte jonku kääntää pumpun tyypin Case:sta Bossiks, kirjat ja kääntäjät ei tunne.
Käytettyä osaa nirkoosesti saatavisa ko nua ajetaa yleensä loppuu. Ja kyläsepät jalostaa viä kiarroksem ton jäläkee..!

Ahaa, tota en tiennyt, onko pumpun valmistaja lopettanut hommat vai minkä takia niitä ei enään löydy? Vai onks käytetty joku "eksoottinen" malli, pieni valmistuserä tai jotain vastaavaa?

mx-

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Kyllä itselle on ainakin kaikki hydeosat löytyny, esim ponsselta sai saman hydepumpun 1/4 halvemmalla kuin agritekiltä.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Case ih tietäjät hoi!
Joo ja Mx sähköohjattu nostolaite propoilla ja 51xx pualiks sähköllä ohjattu mekaaninen  nostolaite.
Hytrauliikka nuisa om nisompi ropleema ko pumppua ei enää valamisteta ja osia ei saa  ko jalostamalla muirem merkkien vastaavista.
Tosim onnistuu jos viä löyrötte "OIKIAN" hytrauliikka liikkeen josa on osia muutoonki ko tilaamalla, notta voi kokeilemalla hakia oikian
aihion josta saa jalosten tehtyä. Taikka löyrätte jonku kääntää pumpun tyypin Case:sta Bossiks, kirjat ja kääntäjät ei tunne.
Käytettyä osaa nirkoosesti saatavisa ko nua ajetaa yleensä loppuu. Ja kyläsepät jalostaa viä kiarroksem ton jäläkee..!

Ahaa, tota en tiennyt, onko pumpun valmistaja lopettanut hommat vai minkä takia niitä ei enään löydy? Vai onks käytetty joku "eksoottinen" malli, pieni valmistuserä tai jotain vastaavaa?

Pumppu om valamistettu pelekästää 51xx maleihi, ja nin ko mä sanosin, notta hyvästä liikkehestä mihinä om palikoota vertaaltavisa nin varmaa jonku osat sopii...!
Mx sarjalaasis sitte onki iha vakiopalikoosta tehty pumppu! Jote äläkääs sotkeko enämpää ko tarpee. Silti, vaikka nuita Mx sarjalaasia sanotaa maxumix