Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Veeti - 08.12.09 - klo:22:35
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Finnair joutaa mennä....niinkuin menee monta muutakin firmaa kohtuuttomien palkkavaatimusten seurauksena.
Pienen Irlannin letoyhtiö Ryanair tuottaa voittoa ja laajentaa toimintaansa mm. Suomessa.
Sekä raskaasti tappiota tuottava Finnair että Ryanair ovat EU-yhtiöitä.
IAU on samanlainen kuin Merimiesunioni: laivat poistuneet Suomen lipun alta, nyt lähtee lentoyhtiö.
Veeti ei saa kansallisia tukia, niitä maksetaan lähinnä vain Kepulandiaan, nekin joutavat mennä. Tukien poistolla olisi maatalouttamme tervehdyttävä vaikutus, siksi asiassa pitäisikin kiirehtiä.
Verotulojen vähentyessä joudutaan lopettamaan järjetön Kepulandian pönkittäminen....ja se jos mikä olisi onneksi Isänmaalle.
-
niin, eikös etelän varikset laita rahansa sukan tai jonkin varteen ja vain susirajan pohjoispuoliset jakavat rahansa kaikenmaaliman yrittäjille ja työläisille ns. palkkoina ja korvauksina palveluista ja tuotteista . sellanen pelleily on välittömästi kyllä lopetettava ja laitettava rahat vaikka planin kaltaisten järjestöjen kautta ulkomaille tuottamaan hyvinvointia paikallisille, päästäis sitten taas ottamaan ulkolaista velkaa jotta voitais maksaa tukia virolaisille työläisille kun vain he jaksavat tulla palvelemaan etelän asukkaita.
-
VeeÄrrä suunnittelee vetävänsä rautatien Pirkkalan lentokentän alle, junalaiturilta pääsisi suoraan lentokentän odotushalliin. Näin Pirkkalan kenttä keräisi matkustajat muualta paitsi kehä-kolmosen sisältä (sieltä lennot hoitaisi Aeroflot).
Suuren Isänmaamme voitokas lentoyhtiö Ryanair kuskaa sitten ihmiset ympäri maailmaa, Finnair on enää muisto vain ja lentäjätkin kortistossa....ja kentän laukunkantajat ovat kaikki ulkomaaneläviä eikä yksikään IAU:n jäsen.
-
VeeÄrrä suunnittelee vetävänsä rautatien Pirkkalan lentokentän alle, junalaiturilta pääsisi suoraan lentokentän odotushalliin. Näin Pirkkalan kenttä keräisi matkustajat muualta paitsi kehä-kolmosen sisältä (sieltä lennot hoitaisi Aeroflot). Suuren Isänmaamme voitokas lentoyhtiö Ryanair kuskaa sitten ihmiset ympäri maailmaa, Finnair on enää muisto vain ja lentäjätkin kortistossa....ja kentän laukunkantajat ovat kaikki ulkomaaneläviä eikä yksikään IAU:n jäsen.
Näin varhain aamulla... ja jo nyt ihan kännissä :o :o :o :o
-
VeeÄrrä suunnittelee vetävänsä rautatien Pirkkalan lentokentän alle, junalaiturilta pääsisi suoraan lentokentän odotushalliin. Näin Pirkkalan kenttä keräisi matkustajat muualta paitsi kehä-kolmosen sisältä (sieltä lennot hoitaisi Aeroflot). Suuren Isänmaamme voitokas lentoyhtiö Ryanair kuskaa sitten ihmiset ympäri maailmaa, Finnair on enää muisto vain ja lentäjätkin kortistossa....ja kentän laukunkantajat ovat kaikki ulkomaaneläviä eikä yksikään IAU:n jäsen.
Näin varhain aamulla... ja jo nyt ihan kännissä :o :o :o :o
Faktaa, Aulis, Faktaa!!!
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Finnair+menetti+asiakkaitaan+marraskuussa/1135251319389
http://www.aamulehti.fi/uutiset/talous/ryanair-tuplaisi-liikenteen-pirkkalassa-sopuhinnalla/163920
VR on jo pitkään suunnitellut rataa Tampereen sivusta, nykyinen linja menee kaupuingin läpi ahtaasta raosta. Uusi ratalinja kulkisi Pirkkalan lentokentän kautta.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/tampereen-lentoaseman-alle-junalla-ja-koneeseen/163740
Lohjaltakin pääsee hyvin Pirkkalaan, tosin matkaa tulee sieltä taantuvilta alueilta jonninverran.
-
http://www.iltalehti.fi/talous/2009120910747825_ta.shtml
Siellä samassa jonossa ovat kohta Finnairin lentäjät ja IAU:n laukunkantajat. Hyvä niin.
Tämä on kuitenkin tasavallassa suurempi murhe ja ongelma kuin kasvavat työttömyysluvut:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1807513
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Ei ne silloin maksa kun ne on komennuksella, Suomalainen työntekijä kun käy ulkomailla komennuksella niin verot maksetaan kotimaahan, ei määräpaikkaan, samoin se on ulkomaisellakin työntekijällä kun se käy Suomessa, verot saa se maa josta se on lähtenyt liikkeelle.
Eli jos ulkomainen lentotyhtiö tuo omat matkalaukkupurku henkilökunnan koneen mukana, niin verot maksetaan lähtömaahan kuten on lentäjien ja lentoemojenkin kanssa, ei lentäjienkään veroja jaeta "kohdemaiden kanssa", ne maksetaan aina siihen maahan mistä henkiläkunta on kotoisin, eli lentoyhtiön kotimaa ....
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Kaikki mikä lentokentällä tapahtuu kansainvälisellä puolella, ei ole suomen verottajan hanskassa. Nähdäkseni ne laukkujen käsittelijät eivät tarvitse edes työlupia. Että aikas huono tilanne on kotimaisella laukunpakkaajalla.
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Kaikki mikä lentokentällä tapahtuu kansainvälisellä puolella, ei ole suomen verottajan hanskassa. Nähdäkseni ne laukkujen käsittelijät eivät tarvitse edes työlupia. Että aikas huono tilanne on kotimaisella laukunpakkaajalla.
Jos joku EU:ssa toimiva yritys haluaa tulla Suomeen tekemään jotakin, niin minkä ihmeen luvan se oikein tarvitsee, eikös se nimenomaan ole vapaakaupan idea, että tavarat ja palvelut liikkuu vapaasti rajojen yli, kuten liikkuu mm. maataloustuotteet ????
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Kaikki mikä lentokentällä tapahtuu kansainvälisellä puolella, ei ole suomen verottajan hanskassa. Nähdäkseni ne laukkujen käsittelijät eivät tarvitse edes työlupia. Että aikas huono tilanne on kotimaisella laukunpakkaajalla.
Jos joku EU:ssa toimiva yritys haluaa tulla Suomeen tekemään jotakin, niin minkä ihmeen luvan se oikein tarvitsee, eikös se nimenomaan ole vapaakaupan idea, että tavarat ja palvelut liikkuu vapaasti rajojen yli, kuten liikkuu mm. maataloustuotteet ????
Palvelut, tavarat ja työvoiman vapaa liikuvuus on Euroopan Unionin yksi perus ajatuksia.
Pellervossa oli juttua uudesta navetasta. Virolainen yritys oli tehnyt 20% halvemman kokonaistarjouksen kuin suomalainen vastaava yritys.
Että eu:n alueelta saa käytännössä ilman mitään lupia yritys tulla kilpailemaan suomalaisten yrityksien kanssa omalla työvoimallaan, vaikka virosta.
-
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/12/08/ulkomaiset-lentoyhtiot-tuovat-jo-omat-laukunkasittelijat/200925212/12
Hyvä, SAK:n sakki joutaa kortistoon.
maksaakohan ne veronsa suomeen ??? ??? ??? ???, verovaroista rahoitetaan yhteiskunnan palvelut. verot vähenee=palvelut huononee. verovaroista tuetaan myös veetin työtä ;D ;D ;D ;D
Kaikki mikä lentokentällä tapahtuu kansainvälisellä puolella, ei ole suomen verottajan hanskassa. Nähdäkseni ne laukkujen käsittelijät eivät tarvitse edes työlupia. Että aikas huono tilanne on kotimaisella laukunpakkaajalla.
Jos joku EU:ssa toimiva yritys haluaa tulla Suomeen tekemään jotakin, niin minkä ihmeen luvan se oikein tarvitsee, eikös se nimenomaan ole vapaakaupan idea, että tavarat ja palvelut liikkuu vapaasti rajojen yli, kuten liikkuu mm. maataloustuotteet ????
Palvelut, tavarat ja työvoiman vapaa liikuvuus on Euroopan Unionin yksi perus ajatuksia.
Pellervossa oli juttua uudesta navetasta. Virolainen yritys oli tehnyt 20% halvemman kokonaistarjouksen kuin suomalainen vastaava yritys.
Että eu:n alueelta saa käytännössä ilman mitään lupia yritys tulla kilpailemaan suomalaisten yrityksien kanssa omalla työvoimallaan, vaikka virosta.
Lentokentän kansainvälisellä alueella myydään tuotteita ilman veroja. Lentokoneiden polttoaine on ilman veroja. Ihmeellistä ettei näitä laukunkantajia voida lennättää Thaimaasta kuten marjanpoimijoita. Aika halvalla järjestyy. Eikä oo luvat esteenä. ;D
-
Pellervossa oli juttua uudesta navetasta. Virolainen yritys oli tehnyt 20% halvemman kokonaistarjouksen kuin suomalainen vastaava yritys.
Ja pekrele kun madointuotajata syylistäävät kuluajita siitä etä otsavat ruostalaitsa maitoa! Muta sitte pitä olla itellä oikeutsu tuoda haplaa rehua uklomailta ja vaika otsaa se naveta ulkomatila. Ja jos kulutja halua maitnsoa vähä havlemala kuin Valoin ryötsöhihnalla niin pekrelemmoinen kälkätys!
-
[
Finnair joutaa mennä....niinkuin menee monta muutakin firmaa kohtuuttomien palkkavaatimusten seurauksena.
Veeti ei saa kansallisia tukia, niitä maksetaan lähinnä vain Kepulandiaan, nekin joutavat mennä.
****** Ja ennen kaikkea: Veeti joutaa mennä, uutisten linkittäminen ja MTK:n junttaamien inv.tukien poistosta jauhaminen ei palvele kenenkään etua. Veeti rievulla taitaa jäädä viljatkin hoitamatta kun pitää roikkua agrossa yhtenään.... :D :D :D ;D ;D :D ;D
-
****** Ja ennen kaikkea: Veeti joutaa mennä, uutisten linkittäminen ja MTK:n junttaamien inv.tukien poistosta jauhaminen ei palvele kenenkään etua. Veeti rievulla taitaa jäädä viljatkin hoitamatta kun pitää roikkua agrossa yhtenään.... :D :D :D ;D ;D :D ;D
Niin meinaat että niitä pitäisi olla rätin kanssa jyvä kerrallaan kiillottamassa?
-
****** Ja ennen kaikkea: Veeti joutaa mennä, uutisten linkittäminen ja MTK:n junttaamien inv.tukien poistosta jauhaminen ei palvele kenenkään etua. Veeti rievulla taitaa jäädä viljatkin hoitamatta kun pitää roikkua agrossa yhtenään.... :D :D :D ;D ;D :D ;D
Niin meinaat että niitä pitäisi olla rätin kanssa jyvä kerrallaan kiillottamassa?
**** No tottakai! Viljamiehethän ovat tälläkin saitilla vuosikaudet todistelleet kuinka raskasta ja aikaavievää kauranhoito on :D
-
Pellervossa oli juttua uudesta navetasta. Virolainen yritys oli tehnyt 20% halvemman kokonaistarjouksen kuin suomalainen vastaava yritys.
Ja pekrele kun madointuotajata syylistäävät kuluajita siitä etä otsavat ruostalaitsa maitoa! Muta sitte pitä olla itellä oikeutsu tuoda haplaa rehua uklomailta ja vaika otsaa se naveta ulkomatila. Ja jos kulutja halua maitnsoa vähä havlemala kuin Valoin ryötsöhihnalla niin pekrelemmoinen kälkätys!
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa