Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen uusi  (Luettu 2968 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Todella mukavaa.
Oikein mukavaa, että rekisteröidyit keskustelukanavallemme kä-kä-kä. Toivotamme sinut erittäin tervetulleeksi.

Uskaltaudun puhumaan nyt kaikkien muidenkin kirjoittajien puolesta, ja lupaamme ottaa sinut tasavertaiseksi agronetin jäseneksi.

Kuten huomaat, vaikka itsekin olen uusi, tunnen olevani jo täysin porukkaan kuuluva agronettiläinen.

Odotan innolla kertomuksiasi Raiskasta, ja pyydähän Raiskaakin rohkaisemaan mielensä ja rekisteröitymään.

Mullakin on ystävä nimeltään Raimo alias Rape. Ulkomaalaiset ystävämme eivät ymmärrä erikoista suhdettamme  >:( Kauhee silmien pyörittely ja muljaaminen alkaa, jos ilmoitan, et "I love Rape"  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Mukava mies

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Mukava kuulla sinustakin Courtney. Onkohan kertomasi Rape yhteisiä tuttujamme? Tämä minun tuntemani Rape on kertonut tuntevansa

erään Courtneyn, jolle hän joka tapaamisessa tarjoaa mukavan Aku Hirviniemen hahmoa lainatakseni "suut makiaks".

kä-kä-kä

  • Vieras
Vs: Olen uusi
rais-rais-raiska vihanen on kyl härrski jätkä : Se lähetti kuus-kuus-kuuskytluvulta olevan vauvakuvansa paikallislehteen ja ilmoitti ittensä päi-päi-päivänsädekilpailuun. sit se os-os-osti sata irtonumeroo ja äänesteli tuttujensa nimillä itteensä. Tottakai rais-rais-rais-rais-rais-raiska voitti ylivoimasesti kisan.

Minäkin voitin yleisöarvonnassa kii-kii-kii-kiinalaisen leipäkoneen, vaiiken edes ää-ää-äänestäny. Raiska sai pal-pal-palkinnoksi tyynyn.

ois tarvinnu nähdä toimituksen hen-hen-henkilökunnan ilme, ku raiskasta tehtiin voittojuttu lehteen. raiska sano, ett ne oli ollu vi-vi-vihasia.

kä-kä-kä

  • Vieras
Vs: Olen uusi
Sen jutun otsikko oli : "Menneisyyden Vau-vau-vau-vauva".

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Olen uusi
Sen jutun otsikko oli : "Menneisyyden Vau-vau-vau-vauva".

kä-kä-kä rääkkää kissaansa.

Ei-kä rääk-kää-kään.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Olen uusi
Sen jutun otsikko oli : "Menneisyyden Vau-vau-vau-vauva".
Alaotsikko: "Tulevaisuuden Kä-kä-kä-kääkkä"
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Olen uusi
Harmittaa, ku piti alunperin laittaa tosi hauska ni-ni-nimimerkki, ni just silloin, ku kir-kir-kirjotin nimimerkkiä, ni tuli ängytyskohtaus.
Kuten sanottu, en pysty jo kirjoitettua korjaamaan.

Joskus takavuosina yri-yri-yritin korjata jo kirjoitettua tekstiäni, ni näppis alkoi tuntua sormissani tulikuumalta. Seurauksena oli toi-toi-toisen asteen palovamma. On vaan pakko hyväksyä kirjotusvirheet.

koitit vissiin kirjoittaa että käteinen
sen voi myös lyhentää sanalla *****reikä
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY