Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.05.15 - klo:12:18Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.05.15 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.05.15 - klo:13:27Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua. Kyllä Make oikeassa on .Olisko -76 - 80 luvulla ollu sitä rypsiöljyä tai jotakin muuta paskaa. Meillä syöpy Fiat 780 jarrulevyt paskaks ja tasauspyörästön ongelmia oli .Niissä 880 Fiiuissa oli tasauspyörästön metalli huonoa . Sen vuoks niitä hajos.Miten se paska öljy liittyy taas tähän maken väittämään?Äyyyhj. Kaikki sulle pitää rautalankasta vääntää .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.05.15 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.05.15 - klo:13:27Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua. Kyllä Make oikeassa on .Olisko -76 - 80 luvulla ollu sitä rypsiöljyä tai jotakin muuta paskaa. Meillä syöpy Fiat 780 jarrulevyt paskaks ja tasauspyörästön ongelmia oli .Niissä 880 Fiiuissa oli tasauspyörästön metalli huonoa . Sen vuoks niitä hajos.Miten se paska öljy liittyy taas tähän maken väittämään?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.05.15 - klo:13:27Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua. Kyllä Make oikeassa on .Olisko -76 - 80 luvulla ollu sitä rypsiöljyä tai jotakin muuta paskaa. Meillä syöpy Fiat 780 jarrulevyt paskaks ja tasauspyörästön ongelmia oli .Niissä 880 Fiiuissa oli tasauspyörästön metalli huonoa . Sen vuoks niitä hajos.
Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua.
Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten.
Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 09.05.15 - klo:18:04Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.05.15 - klo:12:18Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.05.15 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.05.15 - klo:13:27Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua. Kyllä Make oikeassa on .Olisko -76 - 80 luvulla ollu sitä rypsiöljyä tai jotakin muuta paskaa. Meillä syöpy Fiat 780 jarrulevyt paskaks ja tasauspyörästön ongelmia oli .Niissä 880 Fiiuissa oli tasauspyörästön metalli huonoa . Sen vuoks niitä hajos.Miten se paska öljy liittyy taas tähän maken väittämään?Äyyyhj. Kaikki sulle pitää rautalankasta vääntää . Hessulla on hanskatkin eriparia, peukalot eri puolilla hanskoissa
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 09.05.15 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 09.05.15 - klo:18:04Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.05.15 - klo:12:18Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 08.05.15 - klo:18:27Lainaus käyttäjältä: SKN - 07.05.15 - klo:13:27Lainaus käyttäjältä: bobbari - 07.05.15 - klo:12:03Lainaus käyttäjältä: Make - 07.05.15 - klo:11:41Ei se korkeusero, mutta kehäero laittaa tasauspyörästön pikkurattaat tieajossa pyörimään aikavauhtia. Monissa merkeissä niitä ei ole ihan kauheasti tarkoitettu pyörimään ja koko tasauspyörästön pyörimisnopeus ajaa öljynkin niide akseleilta pois. Eli ei ihan kauheita tieajoja kauhealla nopeudella.Meinaatko ihan tosissasi että öljykylvyssä uivan tasauspyörästön rattaiden liukulaakerointi käy kuivanatieajossa...Sillä teorialla kaikki yli tyhjäkäyntiä käyvät polttomoottorit pitäis olla narahtaneet jumiin aikapäiviä sitten. Maken maailmassa näin voi tapahtua. Kyllä Make oikeassa on .Olisko -76 - 80 luvulla ollu sitä rypsiöljyä tai jotakin muuta paskaa. Meillä syöpy Fiat 780 jarrulevyt paskaks ja tasauspyörästön ongelmia oli .Niissä 880 Fiiuissa oli tasauspyörästön metalli huonoa . Sen vuoks niitä hajos.Miten se paska öljy liittyy taas tähän maken väittämään?Äyyyhj. Kaikki sulle pitää rautalankasta vääntää . Hessulla on hanskatkin eriparia, peukalot eri puolilla hanskoissa Voi fittu mut olet tyhmä....