Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!  (Luettu 4251 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Jos Katainen vaihtuu, niin sitten tulee joku vasemmistoenemmistöön perustuva hallitus. Ei ole hyvä homma. Joutuu lähtemään maksumieheksi asioihin, joista ei hyödy millään lailla. Kaupan päälle tulee omaisuudensuojan heikennykset ja muut lisävelvoitteet eli rasitteet.

Kyllä toi vasemmistolaisuus on edelleen ihan perseestä.

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Vihreitä ihmettelen silti eniten.
Vihreät kannattavat hyvinvointiyhteiskuntaa ja vaativat perusturvan nostamista, mutta toisaalla taas vaativat kaikenlaista sellaista, joka heikentää teollisuuden edellytyksiä  toimia kannattavasti,jonka seurauksena  teollisuus ei investoi Suomeen, verotulot vähenevät, ja  perusturvan rahoittaminen vaikeutuu, samoin metsien suojelun lisämistä vaativat,   ja tämäkin vähentää valtion verotuloja, eli  vihreiden vaatimusten toteuttaminen merkitsisi hyvinvointipalvelujen rahoittamisen vaikeutumista, vaikka he itse kannattavat hyvinvointiyhteiskuntaa ja sen palveluita.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Se on sitä rahaa sataa taivaasta menttaliteettia.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
siksi ne vihreät onki perseestä! pahimpia sosialisteja mitä löytyy!
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!

On aivan selviö ettö kloppi saa lähteä.
Kloppi on heikko hermonen ollut aina mm, eduskunnassa suuttunut silmittömästi useaan otteeseen.
Kloppi luuli että kokkarit määrää kaikki Suomessa ,mutta erehtyi pahasti ja aivan oman neuvottelu virheen takia.
Kokkareilla on heikko ja äkkipikainen johtaja jota myös Rooman liiton
konnat ovat pyörittäneet kuten tahtovat.


Kuka nyt haluaisi kiristäjä kommareitten kanssa samaan hallitukseen. Katainen teki aivan oikein kun näytti ay-stalinisteille ovea. Ensin piti vasemmistoliitto saada mukaan, sitten kiristettiin taloustiedot ja nyt yritettiin kiristää vielä verotus täysin vasemisto-stalinistien mielen mukaiseksi.
Eli kannatat kokkareiden verolinjaa "tasavero" eli suurituloinen maksaisi saman kuin pikkutuloinen eurostaan.
[/quote]

Eli sinä kannatat systeemiä missä ommalla työllään menestynyttä rangaistaan siitä että menestyy.
[/quote]

normaali ihminen suomessa ei pysty menestymään omalla työllä. kyllä siihen tarvitaan kähmintää ynnämuuta huijaamista, mitä tämä eräskin kartanonomistaja harrastaa.
[/quote]kyllä kokoomuksen linja on suosinut suurituloisia, kun otetaan huomioon energiaverot + kulutuksen verotus. isotuloisen on helppo vaihtaa vähemmän saastuttava pienikulutuksinen auto, kaivaa maalämpöputket, uusia jääkaappi jne jne.
[/quote]

juu  ja säästetyn sähkön  tuo rikas käyttää kaikkinaiseen  koristevalaisuun 
ja  talon  vartiointitekniikkaan :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sinipuna...
Kokonaan on julkisuudessa unohdettu kunnallisvero. Progressiosta puhutaan, mutta siirretäänkö yhä suurempi osa kuluista kuntasektorille, missä on käytössä lähes tasavero asteikon alapäätä lukuunottamatta.

Tietysti siirretään... juuri siksi haettiin sinipunaa - ja se saattaa tulla...   ::) ::) ::)

Niimpä, mutta ei näytä todennäköiseltä ????
Se sinipuna ...

 Taitaa tulla lopuksi peruspunainen ;D ;D ;D ;D  Vaalien jälkeen. ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Suomessahan napistiin takavuosina voimakkaasti palkkaverotuksen kireydestä ja edelleen näyttää olevan sellainen käsitys voimassa, että työnteolla ei rikastu. En tiedä kuinka rikas määritellään, mutta kyllä mun mielestäni työssäkäynti on ollut hyvinkin kannattavaa siitä asti kun työelämään mukaan pääsin. Mitä verotukseen tulee, niin täällä on jo useampi hallitus tehnyt töitä sen eteen, että työnteko olisi kannattavampaa kuin luukulta rahan hakeminen. Meillä on ollut korkeatasoinen sosiaaliturva, joka on tehnyt (näin ainakin väitetään) työntekemisen kannattamattomaksi. Koska sosiaaliturvan heikentäminen on osoittautunut mahdottomaksi, on lähdetty veronkevennysten linjalle. Siitä onkin saatu helpommin yksimielisyys, paitsi niiden taholta, jotka eivät töitä aio tehdä tai eivät muuten katso hyötyvänsä työn verotuksen alentamisesta. Jos ei itse hyödy, niin ei tarvitse ymmärtää kenenkään muunkaan näkökulmaa asiasta.

Minulle on ollut yllätys, että palkansaajapuolue SDP on valmis tuloveron korotuksiin. Kokoomuksen linja on se, että työnverotuksen kiristäminen heikentää talouskasvua. Jos talouskasvu vaarantuu, niin valtiolle jää vähemmän rahaa käteen ja olemme menojen kanssa kusessa. Kokoomuksen tulkinnan mukaan palkkaverotuksen kiristäminen on talouskasvulle paljon haitallisempi ilmiö kuin arvonlisäveron maltillinen korottaminen. Siksi nämä asiat eivät ole toistensa vaihtoehtoja.

Minun tulkintani mukaan tuloerojen kasvulla on koitettu luoda kannustavuutta eli kannattaisi mennä töihin, kannattaisi yrittää tehdä jotain jolla saa rahaa. Minun mielestäni tämä on ollut ihan hyvä linja, mistä pitäisi yrittää pitää kiinni. Näen, että jos tämä ei käy, niin vaihtoehtona on sitten se, että kenenkään ei kannata tehdä mitään ja meillä menee hyvin tasan niin kauan kuin löydetään joku väestöryhmä, elinkeino tms. joka voidaan imeä kuiviin. Tämä on taantumuksen tie, joka hyydyttää koko yhteiskunnan.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Suomessahan napistiin takavuosina voimakkaasti palkkaverotuksen kireydestä ja edelleen näyttää olevan sellainen käsitys voimassa, että työnteolla ei rikastu. En tiedä kuinka rikas määritellään, mutta kyllä mun mielestäni työssäkäynti on ollut hyvinkin kannattavaa siitä asti kun työelämään mukaan pääsin. Mitä verotukseen tulee, niin täällä on jo useampi hallitus tehnyt töitä sen eteen, että työnteko olisi kannattavampaa kuin luukulta rahan hakeminen. Meillä on ollut korkeatasoinen sosiaaliturva, joka on tehnyt (näin ainakin väitetään) työntekemisen kannattamattomaksi. Koska sosiaaliturvan heikentäminen on osoittautunut mahdottomaksi, on lähdetty veronkevennysten linjalle. Siitä onkin saatu helpommin yksimielisyys, paitsi niiden taholta, jotka eivät töitä aio tehdä tai eivät muuten katso hyötyvänsä työn verotuksen alentamisesta. Jos ei itse hyödy, niin ei tarvitse ymmärtää kenenkään muunkaan näkökulmaa asiasta.

Minulle on ollut yllätys, että palkansaajapuolue SDP on valmis tuloveron korotuksiin. Kokoomuksen linja on se, että työnverotuksen kiristäminen heikentää talouskasvua. Jos talouskasvu vaarantuu, niin valtiolle jää vähemmän rahaa käteen ja olemme menojen kanssa kusessa. Kokoomuksen tulkinnan mukaan palkkaverotuksen kiristäminen on talouskasvulle paljon haitallisempi ilmiö kuin arvonlisäveron maltillinen korottaminen. Siksi nämä asiat eivät ole toistensa vaihtoehtoja.

Minun tulkintani mukaan tuloerojen kasvulla on koitettu luoda kannustavuutta eli kannattaisi mennä töihin, kannattaisi yrittää tehdä jotain jolla saa rahaa. Minun mielestäni tämä on ollut ihan hyvä linja, mistä pitäisi yrittää pitää kiinni. Näen, että jos tämä ei käy, niin vaihtoehtona on sitten se, että kenenkään ei kannata tehdä mitään ja meillä menee hyvin tasan niin kauan kuin löydetään joku väestöryhmä, elinkeino tms. joka voidaan imeä kuiviin. Tämä on taantumuksen tie, joka hyydyttää koko yhteiskunnan.


analyysisi  on  terävää,,,,mutta  ensin pitää  olla  työnantajia jotta  unelmasi 
toteutuisivat :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Suomessahan napistiin takavuosina voimakkaasti palkkaverotuksen kireydestä ja edelleen näyttää olevan sellainen käsitys voimassa, että työnteolla ei rikastu. En tiedä kuinka rikas määritellään, mutta kyllä mun mielestäni työssäkäynti on ollut hyvinkin kannattavaa siitä asti kun työelämään mukaan pääsin. Mitä verotukseen tulee, niin täällä on jo useampi hallitus tehnyt töitä sen eteen, että työnteko olisi kannattavampaa kuin luukulta rahan hakeminen. Meillä on ollut korkeatasoinen sosiaaliturva, joka on tehnyt (näin ainakin väitetään) työntekemisen kannattamattomaksi. Koska sosiaaliturvan heikentäminen on osoittautunut mahdottomaksi, on lähdetty veronkevennysten linjalle. Siitä onkin saatu helpommin yksimielisyys, paitsi niiden taholta, jotka eivät töitä aio tehdä tai eivät muuten katso hyötyvänsä työn verotuksen alentamisesta. Jos ei itse hyödy, niin ei tarvitse ymmärtää kenenkään muunkaan näkökulmaa asiasta.

Minulle on ollut yllätys, että palkansaajapuolue SDP on valmis tuloveron korotuksiin. Kokoomuksen linja on se, että työnverotuksen kiristäminen heikentää talouskasvua. Jos talouskasvu vaarantuu, niin valtiolle jää vähemmän rahaa käteen ja olemme menojen kanssa kusessa. Kokoomuksen tulkinnan mukaan palkkaverotuksen kiristäminen on talouskasvulle paljon haitallisempi ilmiö kuin arvonlisäveron maltillinen korottaminen. Siksi nämä asiat eivät ole toistensa vaihtoehtoja.

Minun tulkintani mukaan tuloerojen kasvulla on koitettu luoda kannustavuutta eli kannattaisi mennä töihin, kannattaisi yrittää tehdä jotain jolla saa rahaa. Minun mielestäni tämä on ollut ihan hyvä linja, mistä pitäisi yrittää pitää kiinni. Näen, että jos tämä ei käy, niin vaihtoehtona on sitten se, että kenenkään ei kannata tehdä mitään ja meillä menee hyvin tasan niin kauan kuin löydetään joku väestöryhmä, elinkeino tms. joka voidaan imeä kuiviin. Tämä on taantumuksen tie, joka hyydyttää koko yhteiskunnan.

   Hieno saarna. Toivottavasti kaikki menee noin. Silloin ei mitään ongelmia.  ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Työnantajia voisi tulla lisää, jos annettaisiin enemmän ihmisille enemmän mahdollisuuksia toteuttaa visioitaan.

Moni asia on tehty niin mahdottomaksi tässä yhteiskunnassa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Työnantajia voisi tulla lisää, jos annettaisiin enemmän ihmisille enemmän mahdollisuuksia toteuttaa visioitaan.

Moni asia on tehty niin mahdottomaksi tässä yhteiskunnassa.

tähän se kokoomuksen ja  kepun eu  nuoleskelu  johtaa ,,,,eikä silti olla  ytimessä
vaan  kuristamme  itseämme  hengiltä :P

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Me oltiin aika hankalassa pakkoraossa joskus -95. Neuvostoliitto oli vielä niin lähellä. Me olimme kuitenkin länsimaa. Kyllä Lipposen aikana oltiin EU:ssa varmasti aika lähellä ydintä ja meitä kuunneltiin, mutta Paavon jälkeen ei ole oikein tullut poliitikkoja, jotka oikeasti olisivat kiinnostuneet EU:sta. Monet meidän mepeistäkin ovat lähinnä sivuraiteille kotimaan politiikasta joutuneita ja se ei voi olla näkymättä "työpanoksessa". Vrt. Mikko Pesälä "Olisin pärjännyt hyvin, mutta en ymmärtänyt kieliä".

Eu:ssa olisi paljon hyviä asioita, mutta nämä muutamat epäonnistumiset uhkaavat käydä ylivoimaiseksi.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Me oltiin aika hankalassa pakkoraossa joskus -95. Neuvostoliitto oli vielä niin lähellä. Me olimme kuitenkin länsimaa. Kyllä Lipposen aikana oltiin EU:ssa varmasti aika lähellä ydintä ja meitä kuunneltiin, mutta Paavon jälkeen ei ole oikein tullut poliitikkoja, jotka oikeasti olisivat kiinnostuneet EU:sta. Monet meidän mepeistäkin ovat lähinnä sivuraiteille kotimaan politiikasta joutuneita ja se ei voi olla näkymättä "työpanoksessa". Vrt. Mikko Pesälä "Olisin pärjännyt hyvin, mutta en ymmärtänyt kieliä".

Eu:ssa olisi paljon hyviä asioita, mutta nämä muutamat        epäonnistumiset                    uhkaavat käydä ylivoimaiseksi.

neuvoppa niitä  painamaan  riittävästi  rahaa  ja jakamaan  sitä riittävästi kaikille :P :P :P

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26139
  • vastustan
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Suomessahan napistiin takavuosina voimakkaasti palkkaverotuksen kireydestä ja edelleen näyttää olevan sellainen käsitys voimassa, että työnteolla ei rikastu. En tiedä kuinka rikas määritellään, mutta kyllä mun mielestäni työssäkäynti on ollut hyvinkin kannattavaa siitä asti kun työelämään mukaan pääsin. Mitä verotukseen tulee, niin täällä on jo useampi hallitus tehnyt töitä sen eteen, että työnteko olisi kannattavampaa kuin luukulta rahan hakeminen. Meillä on ollut korkeatasoinen sosiaaliturva, joka on tehnyt (näin ainakin väitetään) työntekemisen kannattamattomaksi. Koska sosiaaliturvan heikentäminen on osoittautunut mahdottomaksi, on lähdetty veronkevennysten linjalle. Siitä onkin saatu helpommin yksimielisyys, paitsi niiden taholta, jotka eivät töitä aio tehdä tai eivät muuten katso hyötyvänsä työn verotuksen alentamisesta. Jos ei itse hyödy, niin ei tarvitse ymmärtää kenenkään muunkaan näkökulmaa asiasta.

Minulle on ollut yllätys, että palkansaajapuolue SDP on valmis tuloveron korotuksiin. Kokoomuksen linja on se, että työnverotuksen kiristäminen heikentää talouskasvua. Jos talouskasvu vaarantuu, niin valtiolle jää vähemmän rahaa käteen ja olemme menojen kanssa kusessa. Kokoomuksen tulkinnan mukaan palkkaverotuksen kiristäminen on talouskasvulle paljon haitallisempi ilmiö kuin arvonlisäveron maltillinen korottaminen. Siksi nämä asiat eivät ole toistensa vaihtoehtoja.

Minun tulkintani mukaan tuloerojen kasvulla on koitettu luoda kannustavuutta eli kannattaisi mennä töihin, kannattaisi yrittää tehdä jotain jolla saa rahaa. Minun mielestäni tämä on ollut ihan hyvä linja, mistä pitäisi yrittää pitää kiinni. Näen, että jos tämä ei käy, niin vaihtoehtona on sitten se, että kenenkään ei kannata tehdä mitään ja meillä menee hyvin tasan niin kauan kuin löydetään joku väestöryhmä, elinkeino tms. joka voidaan imeä kuiviin. Tämä on taantumuksen tie, joka hyydyttää koko yhteiskunnan.

miksi meillä sitten köyhyys kasvaa ripeästi työssäkäyvienki talouksissa? koska kokoomuksen linja jossa kulutusta verotetaan osuu juurikin pienituloisimpiin kipeästi. minusta se on reilua että työssäkäyviä verotetaan prokressiivisen taulukon mukaan, eikä esimerkiksi kulutusveroilla hyökätä kaikkein heikompien pussille:
Avoimia työpaikkoja oli Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2011 ensimmäisellä neljänneksellä
59 000, joka on 19 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin (49 700). Ensimmäisen neljänneksen
mittausajankohta oli 1. maaliskuuta.
Avoimet työpaikat 2010/I – 2011/I
Vuosi/Neljännes
2010/I 2011/I
Avoimet työpaikat 49 700 59 000
Osa-aikaisia 22 % 22 %
Määräaikaisia 60 % 53 %
Vaikeasti täytettäviä 23 % 36 %


vaikka työhaluja olisi kuinka, työpaikkaa ei vaan kaikille löydy

Viimeksi muokattu: 03.06.11 - klo:00:16 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Hallitustunnustelija VAIHTUU,klopille kenkää.!
Työnantajia voisi tulla lisää, jos annettaisiin enemmän ihmisille enemmän mahdollisuuksia toteuttaa visioitaan.

Moni asia on tehty niin mahdottomaksi tässä yhteiskunnassa.

Juu kukaan täysipäinen pienyrittäjä ei uskalla palkata ammatti liittoon kuuluvaa maleksijaa jos et noudata tarkasti työntekijän sinulle antamia määräyksiä saat pami:t ja pro:t kimppuusi >:(

http://www.vimeo.com/22016414 ay terrori estää pahimmillaan pienyrittäjyyden kehittymisen suomessa.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?