Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sisso  (Luettu 4327 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sisso
Nyt tuli rehtorilta pauhua. Jälki-istunto on fäijönii. ;D

Kaikenkarvaiset kökköpökät ei ymmärrä huumoria.
niin tuliko taas pänikät,voi kökkö että nillit 1.9on tollasia
Mikäs uutuuden koria nillittäjä se täältä löytykin.. Mites sinä nyt noin kovilla ennakkoluuloilla olet varustautunut, kun vasta jokusen päivän täällä viettänyt.. 8)

(O)

  • Vieras
Vs: Sisso
jokusen päivän, muutamia minuutteja jos korjataan,siksi toisekseen ihmettelen tuota äkkivääräisyyttä mitä palstalla joitain kohtaan on.Joten se siitä en ota kantaa siihen ,mutta ihmettelen jos pitää jostain huumorisesti laitetusta aloituksesta joku kirjoittaja laittaa kirjoituskieltoon.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sisso
Nyt tuli rehtorilta pauhua. Jälki-istunto on fäijönii. ;D

Kaikenkarvaiset kökköpökät ei ymmärrä huumoria.
Siistempää kieltä "mies".
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.
Missäs näitä SASSin luentoja "pääsee" kuuntelemaan ;D

Cänädässä, sanois Ojala... :P
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.
Missäs näitä SASSin luentoja "pääsee" kuuntelemaan ;D

Cänädässä, sanois Ojala... :P
En tiedä, mutta olihan sassi sää tänään  :P
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.
Missäs näitä SASSin luentoja "pääsee" kuuntelemaan ;D

Cänädässä, sanois Ojala... :P
En tiedä, mutta olihan sassi sää tänään  :P

Ainakin yhtä perseestä...
It ain't over till the fat lady sings

mymmy

  • Vieras
Vs: Sisso
Kuten olen maininnut, olen tutustunut nimimerkki SAS:iin hänen luennoillaan. Se, minkälaista herjaa täällä hän saa osakseen, on todella tuomittavaa.

Niillä meriiteillä joita hänellä on niin ymmärrän että täällä se aiheuttaa kateutta.

Olen muuten samaa mieltä näistä herjoista ,mutta että kukaan olisi pätevä sanomaan oikeita päätelmiä lähes jokaisesta asiasta ei vaan ole mahdollista .
Absoluuttista totuutta kun ei oikein ole olemassa ,on vain olemassa eri näkökantojen mukaisia totuuksia joista voidaan tehdä  erilaisia ,joko hyviä tai huonompia  kompromisseja.
----------------- ;)

mymmy

  • Vieras
Vs: Sisso
Siellä taas jotakin ahistaa... Jos tämä nillittäjä tahtoo nyt sitä henkilökohtaista huomiota, niin kuule pistä yv:tä tulemaan niin jutellaan vaikka aiheesta perse lisää... Ja jos se nahka on niin herkkä, laita osote niin sitä paksumpaa tervaa kyllä tulee. >:(

----------------kuka on saanut bannia?

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sisso
vae että silleen tuljko vahinkossa oltuva typerä. nooo jos kännä viisastus joka vahinkosta niin se oliski mualiman viisaen mies.  ;D ;D ;D ;D ;D

Ja nää ***** wannabesavolaiskäävät on viellä vapaalla jalalla? Voi *****... >:(

elä suatana soekoon.  :o ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sisso
Siellä taas jotakin ahistaa... Jos tämä nillittäjä tahtoo nyt sitä henkilökohtaista huomiota, niin kuule pistä yv:tä tulemaan niin jutellaan vaikka aiheesta perse lisää... Ja jos se nahka on niin herkkä, laita osote niin sitä paksumpaa tervaa kyllä tulee. >:(

----------------kuka on saanut bannia?

kännähää se vissiinnii mutta tulj simona takasi.  ;D ;D

navettapiika

  • Vieras
Vs: Sisso
Siellä taas jotakin ahistaa... Jos tämä nillittäjä tahtoo nyt sitä henkilökohtaista huomiota, niin kuule pistä yv:tä tulemaan niin jutellaan vaikka aiheesta perse lisää... Ja jos se nahka on niin herkkä, laita osote niin sitä paksumpaa tervaa kyllä tulee. >:(

----------------kuka on saanut bannia?

kännähää se vissiinnii mutta tulj simona takasi.  ;D ;D
Se on tuo sielunvaellus täällä suhteellisen helppo käsite. :o

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Vs: Sisso
vae että silleen tuljko vahinkossa oltuva typerä. nooo jos kännä viisastus joka vahinkosta niin se oliski mualiman viisaen mies.  ;D ;D ;D ;D ;D

Ja nää ***** wannabesavolaiskäävät on viellä vapaalla jalalla? Voi *****... >:(

elä suatana soekoon.  :o ;D

 se on vähän hassua tuo koskenkorvalaanen savo ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Sisso
vae että silleen tuljko vahinkossa oltuva typerä. nooo jos kännä viisastus joka vahinkosta niin se oliski mualiman viisaen mies.  ;D ;D ;D ;D ;D

Ja nää ***** wannabesavolaiskäävät on viellä vapaalla jalalla? Voi *****... >:(

elä suatana soekoon.  :o ;D

 se on vähän hassua tuo koskenkorvalaanen savo ;D

oljko se savvoo. ja mieku pohjalaista yritin. notta on se sitte vaekeeta se pohjammuan murre.  :o ;D